6/21/2014

jeans i czerń

Cześć Kochani. Skorzystaliście już z wyprzedaży w sklepach? Ja zaszłam dziś do Sinsay i wyszłam z dwiema bluzkami i z naszyjnikiem, zapłaciłam tylko 28 zł! W H&M znalazłam zwyczajną, klasyczną białą bluzkę, która zawsze mi się przyda, kosztowała 20 zł. W Mohito też jest sporo rzeczy przecenionych, jednak niczego tam nie kupiłam.
Porządkując ostatnio zdjęcia na laptopie znalazłam takie, które miały pojawić się na blogu, ale zapomniałam o nich. Zdjęcia robione były już jakiś czas temu, przed ścięciem włosów. Postanowiłam pokazać Wam te zdjęcia, bo podobają mi się, chociaż nie ma w nich nadzwyczajnego, do tego stylizacja bardzo zwykła. ;) 
Na zdjęciach mam na sobie jeansową koszulę kupioną w sh za bodajże 20 zł, spodnie, które dostałam od mojej mamy, buty kupione w towarotece (sklep Biedronka, ale bez żywności), torebka z rosewholesale oraz kurtka chyba od lovelyshoes. Nic ciekawego, ale mi się podoba. :)



                                                                          Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM

Życzę Wam miłego weekendu! My mieliśmy jechać na Mazury, ale pogoda jest kiepska.. :(

11 komentarzy:

  1. Serio? :o Wychodzę z domu na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestawik :-)
    A już liczyłam że pokażesz te nowości dzisiejsze :( :D
    No pogoda faktycznie nie za fajna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak patrzę na te zdjęcia i myślę, że coś jest nie tak:P Włosy hahah;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw! na wyprzedażach jeszcze nie byłam, ale może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty ;) Jak są wyprzedaże to jutro będę szaleć na zakupach z kilka dobrych godzin :D Oby byłe te wyprzedaże :D Zapraszam do mnie http://viecharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie i ciekawie :) Bardzo fajnie :)
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz :)
    koniecznie pokaż co sobie zakupiłaś

    OdpowiedzUsuń