9/07/2014

maxi skirt

Cześć! Co słychać? U mnie wszystko w porządku. Wiem, że posty są ostatnio rzadko, ale nie potrafię się do pisania ich zmobilizować, bo nawet nie mamy zbytnio czasu na to, żeby zrobić zdjęcia a ja nie mam pomysłu na stylizacje, na prawdę! Nie wiem, co się dzieje, ale dopada mnie jakaś blogowa niemoc. Tak czy inaczej blog jest i będzie, bo raz jest lepiej a raz gorzej.
Ostatnio mam jakieś dni leniwca, czy to zbliżająca jesień tak działa? Pomimo tego, że słońce świeci i jest ciepło, to ja nie mam na nic chęci, najlepiej bym leżała pod kocem i grała w simsy. ;) I powiem szczerze, że to nie tylko ja jestem teraz w jakiejś fazie bezsilności, wiele osób to dopada, może za jakiś czas przejdzie.
A i powiem Wam, że pomimo tego, że już kupiłam suknię ślubną, to wynalazłam zdjęcie innej, w której się dosłownie zakochałam.. na dniach pojadę do krawcowej, żeby oceniła mi koszt uszycia takiej oraz ile materiału musiałabym kupić. Suknia, którą mam kosztowała mnie niedużo, więc mogę ją sprzedać a uszyć tą wymarzoną.

Zdjęcia robiliśmy telefonem, więc nie są one najlepszej jakości.






spódnica - rynek, bluzka, zegarek - allegro, naszyjnik - KLIK, okulary - KLIK

Zapraszam Was na konkurs, który odbywa się w poniższym poście. Miałam nadzieję, że będzie więcej chętnych osób do zgarnięcia tej szkatułki, no ale trudno..

W najbliższym czasie planuję małą fotorelację z naszego wypadu na Mazury oraz zdjęcia stylizacji z tego czasu.

                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO

7 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! :)))
    ta kiecka robi Ci idealna figure :)
    ciekawa jestem tej nowej sukni ślubnej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Jeśli ją faktycznie uszyję, to pewnie nie pokażę na blogu, do momentu sesji ślubnej, ale zobaczymy jak to będzie. :)

      Usuń
  2. Mysle, ze kazdego czasami dopada taka specyficzna niemoc. Ze mna tez tak bylo. Najwazniejsze to przemyslec wszystko, wziac sie w garsc i zmienic cos, mi to.pomoglo ;)
    Swietne okulary <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica i fajnie zestawiona. Podoba mi się długość maxi na kimś, sama nie czuję się w niej dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto, ale bardzo ładnie ! Ten naszyjnik tworzy efekt, jest przepiękny :)
    Ciekawa jestem już tej sukni :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik jest piękny :)
    masz jeszcze trochę czasu, a jeśli podoba Ci się inna suknia bardziej to tą faktycznie sprzedaj :)

    OdpowiedzUsuń