9/25/2014

mini ankieta dla moich czytelników

Cześć Kochani, jak mija dzień? Wrrr... ja mam straszny dyskomfort w nosie i gardle po badaniu u laryngologa..
Pomyślałam, że napiszę dziś taki bardzo szybciutki post, opierający się na jednym pytaniu, na które odpowiedź dość mocno mnie interesuje. :)

Jestem ciekawa, jak długo czytacie mój blog. :) Możecie też dopisać, czy śledzicie mój blog na Facebooku. Jeśli nie macie konta na google i nie możecie napisać komentarzy, to odpowiedź na pytanie możecie dodać na Facebooku, pod tym postem. :)

Przypominam o wynikach rozdania, które pojawiły się w konkursowym poście.
Niedługo pojawi się wpis o mojej metodzie na czyszczenie pędzli oraz przepis na lasagne.

                                                        ____________________________________________________________________

                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO

6 komentarzy:

  1. Oj jak długo to nie wiem, ale już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dokładnie nie pamiętam, ale chyba już jakieś dwa lata ;) na facebook'u od niedawna i na Instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dłuuugo, prawie od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś pierwszy raz trafiłam na Twój blog ;) Ale spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba niecały rok. na fejsbuku nie śledzę :)

    OdpowiedzUsuń