10/29/2014

jeszcze letnio

Cześć. Przyznaję się, nie mam żadnych nowych zdjęć stylizacji.. Ale to dlatego, że nie mam na nie czasu, do tego szybko się ściemnia i nie powiem, weny też u mnie za dużo nie ma. Tych zdjęć miałam tu nie dodawać, wyglądam na nich strasznie grubo, ale pomyślałam, że jak już są zrobione, to dodam, bo nie wiem, kiedy pojawią się następne zdjęcia ze stylizacją.
Ostatnio ciągle muszę gdzieś latać, a to lekarze, a to załatwianie spraw na uczelni a to sprawy ze ślubem, ciągle jakieś zajęcie. Poczyniłam kolejny weselny krok, jeden z najważniejszych dla mnie, ale więcej informacji zachowam dla siebie, niech to pozostanie słodką tajemnicą. :) Oglądaliśmy też obrączki, mamy mniej więcej wybrany swój wzór, niedługo będziemy dumać nad zakupem. Na razie powolutku rozglądam się za butami, nie wiem, czy chcę białe czy pudrowo-różowe, chociaż z tymi drugimi może być trudniej. Znajoma podesłała mi stronę z butami, które robią na zamówienie, można wszystkie elementy w nich dobrać po swojemu, może skorzystam z tej strony, nie wiem jeszcze. :)
Dziś ustaliłam temat pracy magisterskiej, będę pisać o poziomie przedsiębiorczości i skłonności do zakładania firm u uczniów. Wszystkie rozdziały mam ustalone, czas tylko zaczynać pisać..





Muszę do ślubu walczyć ze swoją figurą, nie jest łatwo, 19 treningów za mną, czasem jest ciężko, ale muszę dać radę, aby w tym dniu czuć się wyjątkowo. Zostało niecałe 9 miesięcy, więc muszę wytrzymać w samozaparciu!

W najbliższym czasie znów pojawi się na blogu jakiś przepis. Ostatnio częściej gotuję, więc chętnie dzielę się przepisami na dobre jedzenie, mam nadzieję, że taka tematyka też Wam opowiada i nie macie mi tego za złe, ze ostatnio odeszłam od stylizacji.. Ciekawych zakupów ostatnio też nie zrobiłam, więc nie mam się czym pochwalić. :P

                                                         ____________________________________________________________________
  
                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO


7 komentarzy:

  1. Wspaniały blog z super zdjęciami, zapraszam do mnie :)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz długie włoski <3
    Śliczne :) i fajne kaczuszki :D hehe
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie Ty grubo wyglądasz, bez przesady, jest dobrze, ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny sweterek :) no i naszyjnik- śliczny
    u mnie najładniejsze obrączki były w Aparcie, wszyscy znajomi tam znaleźli swoje wymarzone :) ceny też mają przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja i śliczne zdjęcia :))
    mam takie buciki <3

    OdpowiedzUsuń