12/31/2016

Stylizacja Sylwestrowa, czyli pełen cekinowy błysk! + kilka słów od serca

Tym wpisem chcę zakończyć swoje blogowanie... tegoroczne blogowanie! :D No dobra, chciałam Was tylko nastraszyć, bo nigdzie stąd się nie wybieram, o nie, nie, nie, łatwo się nie poddam! Wracam z nowymi pomysłami za rok, czyli to już jutro! Jak ten czas szybko leci. :) Powiem Wam, że jestem pełna optymizmu na rok 2017, mam w głowie jakieś swoje marzenia, plany i chciałabym, aby się udało!  


Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam dość dawno na Vinted, kosztowała niewiele, a że jest z TopShopu, to się skusiłam. W sumie nie wiem, co miałam w głowie kupując ją, bo nigdzie jej nie założyłam! Na wesele się nie nadaje, zwraca na siebie zbyt dużo uwagi, na domówkę też nie, na Sylwestra, hmmm... nie wiem. Wydaje mi się, że gdybym poszła tak ubrana na jakiś bal, czułabym się dziwnie, szczególnie, że wiele osób zakłada małe czarne. Czułabym się jak wielki, błyszczący ptak, haha (w sumie nie wiem dlaczego nazwałabym siebie ptakiem, ale ok, niech będzie :)). W każdym razie do Sylwestrowych zdjęć jest idealna, ale nie wiem, do czego jeszcze... Może macie pomysły, gdzie ją założyć? Dodam, że cholera jedna strasznie gryzie no i ten dekolt, nie jestem przyzwyczajona do tak głębokich. ;)

Tak, jak napisałam na wstępie, na rok 2017 mam wiele marzeń, planów, celów, mam nadzieję, że przynajmniej kilka z nich mi wyjdzie. Na pewno chciałabym wziąć się za siebie, zacząć ćwiczyć (bo w tej sukience wyglądam jak szafa, w sumie bez niej też ;)) i odstawić słodycze, ale w tych sprawach mam bardzo słomiany zapał. Słodycze uwielbiam, ćwiczyć mi się nie chce i cóż począć, no powiedzcie mi? :) Na pewno nigdy nie wypisuję sobie na kartkach postanowień noworocznych, bo często o nich zapominam i znów wracam do starych nawyków. Na pewno jedno z moich postanowień, to coś, co dotyczy Was - BLOG. Chciałabym bardziej się rozwinąć, pisać o tym, co dla Was jest najbardziej interesujące, polepszyć jakość zdjęć i tekstu. Patrząc na statystyki widzę, że najchętniej czytacie wpisy dotyczące ślubu: stale wracacie do wpisów z inspiracjami na kolory przewodnie wesela, do piosenek na pierwszy taniec i przede wszystkim do notek z moimi projektami weselnymi. Na prawdę, chcę to wszystko robić dla Was, tym bardziej, jak dostaję od Was wiele miłych słów, czy to blog, Facebook, Instagram czy maile. Robię to głównie dla Was, bo to miejsce tworzycie i Wy, bo po w sumie miałabym pisać blog tylko dla siebie? Owszem, są wpisy, które są dla mnie pamiątką, czymś w rodzaju pamiętnika, ale większość jest skierowana do Was. 



Rok 2015 był cudownym rokiem, obroniłam tytuł magistra, wyszłam za mąż. Rok 2016 nie był już tak przyjemny, ktoś mnie zranił, miałam małe problemy ze zdrowiem, ale przed tym wszystkim poznałam osobiście dwie osoby, które poznałam na Instagramie i mamy cały czas kontakt ze sobą! Z mojej układanki wychodzi, że 2017 musi być szczęśliwym rokiem! Musi, musi, musi i wierzę, że tak będzie! Na pewno obiecuję sobie być bardziej uważna w stosunku do innych osób, aby się nie przejechać.


A czego chcę życzyć Wam? Wszystkiego, czego chcecie! Tak na prawdę niewiele o Was wiem, część z Was udziela się na moim Instagramie czy Facebooku, kojarzę tam Wasze imiona, nazwiska czy loginy na IG, ale nie wiem, co robicie w życiu, jak ono wygląda, czego w nim pragniecie, o czym marzycie. W przeciwieństwie Wy o mnie wiecie sporo. Myślę, że takim najważniejszym życzeniem na Nowy Rok jest zdrowie. Później mogę życzyć szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń i osiągnięcia wyznaczonych sobie celów. Osobom samotnym życzę odnalezienia tej prawdziwej miłości, narzeczonym, którzy pobierają się w przyszłym roku życzę cudownego ślubu, parom starającym się o potomstwo życzę zdrowego dzidziusia, singlom życzę, aby byli cały czas szczęśliwi w stanie, który sobie wybrali! Życzę Wam cudownych podróży, zwiedzania świata, podejmowania tylko tych decyzji, które będą dla Was dobre, dużo uśmiechu i jednego z ważniejszych - wsparcia drugiej osoby! Nie ważne, czy jest to przyjaciel, mama, tata, siostra czy partner, najważniejsze, aby ktoś był obok, ktoś, komu ufacie i możecie przy nim wyrzucić z siebie wszystkie troski. Na koniec, tak na marginesie dodam, że życzę Wam, ale też i sobie tego, abyście byli cały nadal ze mną, mam nadzieje, że grono czytelników jeszcze się powiększy o kolejne, tak wspaniałe osoby! Życzę też sobie więcej komentarzy od Was, bo uwielbiam z Wami rozmawiać! :) :) 


Nowy Rok to zupełnie nowa książka zawierająca 365 pustych stron. Wypełnij ją tym wszystkim, czego nie zrobiłaś w starym roku: Słowami - których bałaś się wypowiedzieć. Miłością - której nie miałaś czasu okazać. Dobrocią - którą zapomniałaś kogoś obdarować.




Jeszcze raz wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

Dziękuję, że w 2016 byliście ze mną, dziękuję za każde dobre słowo.

_______________________________________________

Czekam na Wasze komentarze odnośnie tego, jak spędzacie Sylwestra, może napiszecie, jaką wybrałyście kreację?


 Podrawiam, Ewelina.


 Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN INSTAGRAM | ALLEGRO

23 komentarze:

  1. przepięknie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka.

    Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz cudownie w tej sukience! Pięknie i olśniewajaco! A co do odstswienia słodyczy to powiem że fakt jest cieżko ale dasz rade, mi sie udało a też kocham słodycze ale zdrowie ważniejsze i dobre samopoczucie :) ale bedę Cie motywowała kochana jakbyś tylko zechciała <3 ja życze Ci dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń. Byś czesto się uśmiechała i już nikt nigdy Cie nie zranił. Oby rok 2017 był dla nas łaskawy i mam nadzieje że sie w końcu spotkamy na żywo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Raz wytrzymałam bez słodyczy miesiąc i to był mój rekord, haha. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas dobry i pełen uśmiechu! A spotkać może się uda, nigdy nie mów nigdy.. :)

      Usuń
  4. Piękne słowa.
    Wyglądasz cudnie !!!
    Musimy się koniecznie w tym nowym roku spotkać. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana, że podoba Ci się to, co napisałam. :) Dziękuję! A co do spotkania, jestem za! Może jakąś sesję uda się zrobić.. :D

      Usuń
  5. Na początku dostaniesz ochrzan! Źle wyglądasz w tej sukience? Masz jakieś nadprogramowe kg? Chyba na pięcie! Wyglądasz jak milion dolców:) Kreacja cudna, naprawdę sylwestrowa, mam nadzieję, że w przyszłym roku spędzicie Sylwestra z Krzysiem na jakimś bajkowym balu, bo tylko na taki bal mogłabyś iść tak wyglądając <3 Życzę Tobie Ewelinuś, żebyś nigdy się nie zmieniała, pomimo tego, że życie kładzie belki pod nogi, abyś zawsze była takim dobrym i wrazliwym człowiekiem! Żebyś się często uśmiechała, bo uśmiech masz przepiękny, żebyś dużo śpiewała, bo głos masz równie piekny jak uśmiech, żebyś dodawała jak najwięcej postów na bloga, bo uwielbiamy Cię czytać i żebyś była zdrowa jak ryba, bo zdrówko jest najważniejsze! A ogólnie życzę Wam, abyście w Nowym Roku pielęgnowali swoją miłość, dbali o nią tak jak dotychczas, abyście byli dla siebie nadal takim wsparciem i opoką w różnych sytuacjach, bo to jest piękne, że dwoje ludzi tak się odnalazło i tworzy taki zgrany duet jak Wy <3
    Od siebie powiem, już chyba któryś raz, że życzę Nam z całego serducha, abyśmy się spotkały, spędziłiy miło czas i się zwyczajnie zrelaksowały :) Tęsknię strasznie!

    Cudownego 2017 Roku Skarbeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, Pierdoła. :D Też mam taką nadzieję, że następnego Sylwestra spędzimy razem w jakimś wyjątkowym miejscu. Dziękuję Kochana za te piękne życzenia, aż się wzruszyłam! :) :)
      A co do związku, nasz duet nie zawsze jest zgrany, czasem mamy siebie dość, ale później na szczęście znów jest dobrze. :D
      Też mam nadzieję, że uda nam się znów jak najszybciej spotkać! <3

      Tobie też życzę cudownego 2017 roku! Obyś spełniła wszystkie marzenia, była zdrowa i szczęśliwa!

      Usuń
  6. cudowna jest ta sukienka, wyglądasz w niej bosko :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwestra spędzałam w domu z mężem i kotem a kreacją były leginsy i koszula :P
    Chyba się starzeję bo nie chciało mi się nigdzie iść :)
    Wyglądasz bardzo ładnie i myślę że na Sylwestra śmiało można w niej iść :)
    ,,Nowy Rok to zupełnie nowa książka zawierająca 365 pustych stron" Piękne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzanie Sylwestra we dwoje też jest cudowne. :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Piękna sukienka :) Mam nadzieję, że zabawa Sylwestrowa była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ostatnie zdanie! <3, sukienka też mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest prześliczna :) Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne slowa Ewelinko, az sie lezka w oku kreci. Najlepszego w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie w tej sukience :) Wszystkiego dobrego w nowym roku również dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń