8/25/2012

Pierwsze urodziny bloga!! :))) + niespodzianka ;)



Dokładnie rok temu, 25 sierpnia 2011 roku na moim blogu pojawił się pierwszy post. :)

Sporo się od tamtego czasu zmieniło, dlatego właśnie dziś (chociaż nie raz już to robiłam :)) chciałabym Wam serdecznie podziękować za:
- ponad 40 700 wyświetleń bloga,
- ponad 3750 komentarzy,
- odwiedziny nie tylko z Polski, ale też ze Stanów Zjednoczonych, Rosji, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Holandii czy Hiszpanii,
- i oczywiście za 300 zarejestrowanych czytelników!! :)))



Najwięcej z Was trafiło do mnie poprzez wujka Google wpisując oprócz tradycyjnego 'enamour blog' m.in. 'studentka w obcisłej', 'kolczyki studentki', 'czy dziewczyny lubią się przytulać', 'czerwone włosy', 'moja szafa z narzeczonym', 'jak przerobić swoje włosy' :D

Myślałam, że na mój blog nigdy nikt nie zajrzy a jednak myliłam się. :) Długo myślałam nad założeniem go, ale teraz wiem, że pisanie bloga, to coś co uwielbiam, sprawia mi to wiele radości. :)

Czego sobie życzę z okazji blogowych urodzin?
Żeby blog doczekał się kolejnych urodzin, żeby moje kolejne outfity i recenzje przypadły Wam do gustu. Żeby nadal Wam się tu podobało i żebyście nadal ze mną były. :)
Wasze komentarze są na prawdę bardzo miłe, codziennie jak je czytam, to się uśmiecham. ;)) Jest w Was wiele ciepła, które mi dajecie. Dzięki Wam nadal tu piszę i wiem, że nie robię tego na marne. Może są wśród Was osoby, które czekają na moje posty - ale miło by mi było. ;)))


W związku z tym świętem ;) przygotowałam dla Was razem z moim Narzeczonym małą niespodziankę. :)
Jedna z Was może wygrać kosmetyczkę z tajemniczą zawartością.


Powiem Wam tyle, że znajduje się w niej 10 rzeczy: coś do twarzy, do paznokci, coś do zabawy i więcej nie powiem :P O tym, co jest w środku dowie się osoba, która wygra. Wszystko, co znajduje się w kosmetyczce jest nowe. Nie są to drogie rzeczy, znajdziecie tam to, co sama mam i polecam. :)

Co zrobić, żeby wziąć udział w rozdaniu?
* być oczywiście obserwatorem mojego bloga (nie musisz prowadzić bloga, wystarczy, że zaobserwujesz mój publicznie),
* polubić profil bloga na Facebooku,
* napisać za co lubicie mój blog, co Wam się podoba a co chciałybyście, żebym zmieniła (np. odnoście postów, częstotliwości ich dodawania, wyglądu bloga a może mojej osoby :P)
* napisać w komentarzu swój mail.

Rozdanie potrwa 3 tygodnie, czyli do 15 września.
Było by mi miło, gdyby nowe osoby, które chciałyby wziąć udział w rozdaniu udzielały się choć trochę na blogu i fb a nie 'doszły' dlatego, że jest rozdanie. :)


Dodam, że nagrodę wyślę do osoby, mieszkającej na terenie Polski.
Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu, jeśli nie spróbujecie, to nie wygracie! :) 

63 komentarze:

  1. gratuluję roku i tylu obserwatorów :) do konkursu się nie zapiszę bo FB brak, ale trzymam kciuki i ciekawość mnie zżera co tam się w środku kropeczek chowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla bloga ;)
    Co prawda obserwuję Cię od niedawna, ale chętnie się wypowiem dlaczego lubię tu wpadać :D. Często dodajesz posty, zawsze jak zaglądnę jest coś nowego. Odpisujesz na komentarze, piszesz o wszystkim. Można znaleźć coś o urodzie, coś o modzie, wpisy z Twojego prywatnego życia, nawet ostatnio się zaplątał post o omlecie ;). Chyba nic bym nie zmieniła.
    Życzę radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Ci jeszcze dużo urodzi bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! Świetny wynik!
    Obserwuję Cię od jakiegoś czasu jako: barbara162
    Lubię na FB: jako GosiaM.
    Lubie Twój blog za to, że jesteś taka normalna, skromna - a dobrze i niedrogo ubrana;) zazwyczaj nie odwiedzam modowych blogów, bo dziewczyny ,które je prowadzą dodają foty z jakiś jurnali, wybiegów, pokazów, same dziwne ciuchy i dodatki, same też mają takie stylizacje, których nigdy bym nie ubrała, są zbyt ekstrawaganckie i przede wszystkim koszmarnie drogie!!! Natomiast z Tobą
    i Twoim stylem jaki pokazujesz na blogu - łatwo się utożsamić;) Panuje tu taka miła, ciepła i ciekawa atmosfera. Prowadzisz bloga tak, że mam czasem wrażenie, że jesteś moją koleżanką;) panuje tu lekkość w postach. Nie panoszysz się, nie uważasz za jakieś guru. Zawsze tu chętnie zaglądam;) Uwielbiam jak pokazujesz nabytki z SH i jestem pod wrażeniem, że zmniejszasz rozmiarówkę! Ja nawet bym na to nie wpadła! Lubię też oglądać Twoje zdjęcia na tle krajobrazów, łąki, pola, jeziora... są piękne i takie inne. Można się zamyślić miło patrząc na nie. Nic bym w Twoim blogu nie zmieniała! Masz świetny styl, przystępny dla każdego;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Obserwuję jako Mudi
    Lubię fb: Adrianna Jas.
    Lubię twój blog za OOTD które są klasyczne i niekrzykliwe, ale bardzo ciekawe. Sama z chęcią założyłabym stroje które pokazujesz. Fajnie że wstawiasz stroje z danych okazji jak np. wesele itd.
    Wydajesz się do tego strasznie sympatyczna, widać że wkładasz w bloga dużo serca. Lubię czytać twoje posty, ponieważ bardzo ciekawie piszesz, tak lekko, aż chce się przeczytać co tam napisałaś a nie tylko pooglądać obrazki. :)
    Nic bym nie zmieniała, blog jest przejrzysty ładny graficznie i kolorystycznie.

    Mam nadzieje że będziesz z nami jeszcze długo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że blog Ci się podoba. ;)) Tak, wkładam w niego dużo serca, ciężko byłoby mi przestać dla Was pisać.
      Dziękuję.

      Usuń
  6. gratulacje kochana ;))

    na fb lubie jako BeocmingBeauty na blogu tez becomingbeauty
    xhopefulx@gmail.com

    Bloga lubie Twojego w sumie za wsyztsko ;) za kolory, ktore sa fajnie stonowane ;) i wsyztsko do siebie l;adnie pasuje io za to ze prowadzisz bloga systematycznie ;) to jest najfajniejsza zaleta wszytskich blogow ;) i za styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  7. to z takich formalności to obserwuję jako iv90
    na fb Iwona S ;)
    iskrzyniarz@interia.pl

    Co zmienić w blogu? Hmmm jest tu baaardzo ciekawie i nie jest monotonnie. Są notki ze stylizacjami, przepisami i zakupami - czyli to co lubię najbardziej :) Z technicznych rzeczy to jest tu przyjemnie, nie jest napaćkane itp. Możesz ewentualnie zwiększyć czcionkę postów, żeby lepiej się czytało :D a jeśli chodzi o częstotliwośc pisania postów to tak jeden post na 1-3dni jest akurat moim zdaniem :D
    Ogólnie to bardzo mi się tu podoba i nie ma za bardzo co zmieniać - więc nie będę wymyślać :P Będę zaglądać tutaj co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :D zdecydowanie życzę Ci, żeby Twoje życzenia się spełniły! :D

    obserwuję jako Betiiii27
    fb: Beata P.
    mail: beataprzybulek@wp.pl

    Hmm... za co lubię Twojego bloga? Za wszystko! :P Bardzo lubię fakt, że Twoje notki są różnorodne: piszesz i o zakupach, i o outfitach, i o jedzonku itp. :D Wiem, że to może dziwny powód, ale strasznie lubię fakt, że Twoje outfity to nie jedynie drogie marki, ale również bazarek itp. :D
    Widać, że kochasz bloga i aż miło się to wszystko czyta :D
    Jeśli chodzi o zmienianie czegokolwiek to wydaje mi się, że nic nie musisz nic zmieniać - mi się podoba wszystko :D zarówno kolorystyka jak i tematyka postów :) częstotliwość jest dla mnie bardzo dobra ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety na drogie marki nie jest mnie stać, więc muszę się zadowolić bazarkiem, sh i niektórymi sklepami w galerii. :D

      Usuń
  9. gratuluje tak prężnej działalności blogowej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tu u Ciebie przyjemnie;*
    udziału w rozdaniu nie biorę, bo jestem tu nowa, ale będę zaglądać na pewno:*
    jesteś bardzo ciepłą osobą, widać po Twoich wpisach:)
    no i te długie włosy!!<3

    gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości :)
    Obserwuję i pozdrawiam!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)

      Nowe osoby też mogą wziąć udział w rozdaniu, nie widzę przeszkód. :)

      Usuń
  11. podoba mi się!♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, Twojego bloga miałam okazje przejrzeć dzisiaj kiedy dostałam zaproszenie, posty mi się podobają, stylizacje są świetne naprawdę dobry styl :) porady kosmetyczne też są jak najbardziej przydatne i ciekawe myślę, że taka forma bloga jest ok i jak dla mnie nie ma nic do ulepszenia. Na pewno będę z chęcią obserwować Twoje nowe posty i życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga no i gratuluje rocznicy :) Zapraszam także do siebie
    mój mail najka_15@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję moja śliczna ♥♥♥


    a więc co mi się podoba :)

    Podoba mi się to,
    że masz pomysłów na swój blog sto ;)
    że piszesz zarówno o modzie,
    jak i wspomnisz tyci o urodzie ;)
    Lubię, to że Twój blog jest taki zwyczajny,
    przez co jest bardzo bardzo fajny :)
    No i oczywiście piękna jesteś Ty,
    i te Twoje magiczne włosy :)
    Na Twoim blogu można poczuć się jak w niebie,
    każda z dziewczyn znajdzie tutaj coś dla siebie ;)
    A i niech tu zostanie tak jak jest,
    i Ewelinko nie zmieniaj nam się :) ♥♥♥
    na koniec życzę obserwatorów tysiąc
    i aby blog rozkwitał z miesiąca na miesiąc :*:*:*:*:*

    Kochana moja ;)
    Na fb obbserwuję jako Dagmara G
    Tutaj jako Dagusia
    dagmara.g@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuję Kochana za śliczny wierszyk. ;)) ♥

      Usuń
  14. gratuluję :) zgłoszę się później :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A spróbuję ;) a co ;)
    Komentuję i obserwuję jako Nensi :)
    Na fb polubię jako Ania M. o ile nie będę miała problemów z kontem bo nie mogę komentarzy czasami pisać :/
    Twojego bloga uwielbiam i jest to pierwsza strona na jaką wchodzę po odpaleniu kompa i pierwszy blog znaleziony w sieci zaraz po blogu Kasi Tusk :) przez jej bloga znalazłam Cię :)
    Uwielbiam Twojego bloga za stylizacje, za to że są tworzone głównie z ubrań które można kupić na bazarkach i w SH, że są to stylizacje na każdą kieszeń :) przyznaje się że nie byłoby mnie stać na markowe ubrania ze sklepów renomowanych jak w galeriach a nawet jakby było mnie stać to szkoda kasy jeśli w SH mogę równie świetnie, modnie i markowo się ubrać :)
    Twoje stylizacje są takie jak z programu Gok Wana :) nie wiem czy oglądasz ale on stwarza stylizacje z tanich ubrań na wzór z tych drogich i pokazuje jak tanio a modnie się ubrać ;)
    Za to Twój blog jest rewelacyjny i niepowtarzalny :)
    Nic nie zmieniaj :)
    Mój mail : nulka88@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to jednak ktoś od razu po włączeniu komputera zagląda na mój blog! Ale się cieszę. ;)) ♥
      Nie oglądam tego programu. I masz rację, nie wszystko co modne i fajne trzeba kupować w markowych sklepach, w sh też są perełki. ;))

      Usuń
  16. Jako świerza blogerka pamiętam, jak zaczęłam oglądać pierwsze blogi. Szczerze przyznam, że nie chciałam obserwować wszystkich blogów, które dotyczą mody, a jedynie te, które wzbudzą moje zainteresowanie. I co ? Niespodziewanie wpadłam na Twój blog, przeczytałam pierwszy posta, potem drugi, trzeci, czwarty... zanim się obejrzałam byłam na ostatniej stronie ;p Jaki z tego wniosek? Twój blog jest interesujący, "wciągający", Twoje "outfity" są bardzo naturalne, niewymuszone. Co mi się nie podoba? Hmm może czasami jakość zdjęć, ale ogólnie jestem 3x na TAK ;p
    Obserwuje jako Ewa B. na fb.
    bergielewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :)
      Co do zdjęć, niestety nic na ich jakość nie poradzę, nie stać mnie na cyfrówkę. :(

      Usuń
  17. bardzo fajny blog!

    velvetbambi.blogspot.com/


    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam szczerze - nie zaglądałam tu nigdy. Rzadko też wchodzę na blogi, które zostawiają komentarze o rozdaniach i takich tam. Ale dziś wyjątkowo zajrzałam. I przyznam z ręką na sercu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona! Pastelowy blog (uwielbiam delikatny róż), świetny nagłówek, kategorie 9tego zazdroszczę wszystkim, bo sama nie umiem ich zrobić:() - strona wizualna jak najbardziej na tak. Z ciekawości przejrzałam część zapisków. Kolejny suprise! Sympatyczne opisy, fantastyczne stylizacje (zazdroszczę Ci strasznie tych długich włosów:)) oraz to co lubię najbardziej - łupy z sh:D Zresztą wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę - a to bardzo się liczy w przeglądaniu przynajmniej dla mnie. Zdecydowanie nie pierwszy i nie ostatni raz tutaj zaglądam. Także wszystkiego najlepszego na następne lata prowadzenia bloga:)
    asia.maziarz89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. ;)))
      Też lubię oglądać łupy z sh na innych blogach. ;))

      Usuń
  19. gratuluje wytrwałości :) no i oby więcej tych roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo gratulacje;) u mnie etz KONKURS;) do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. hehehe wszystkiego naj blożku enamur :D:D hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!
    A co do pytania ;)
    Na Twojego bloga trafiłam całkowicie przypadkowo, ale była to jedna z najlepszych rzeczy jakie mnie spotkały! I wcale nie piszę tego dlatego, by cukrować, ale żeby Ci ukazać, że doceniam to, co robisz. Sa takie blogi, na które się wchodzi i tylko przegląda zdjęcia. Twój ma w sobie coś takiego, że zawsze kiedy zaczynam czytać tekst z niecierpliwością czekam na zdjęcia. Bardzo podoba mi się, że jesteś sobą i nie udajesz nikogo! Nie przechwalasz się, nie jesteś pyszna, zawsze pełna optymizmu i rozsiewająca dobra energię. Rzadko wydaję opinie o osobach, z którymi nigdy nie zamieniłam słowa, ale jestem pewna, że się nie mylę;) Podoba mi się też to, że pokazujesz swój świat. Przedstawiasz stylizacje na każdą kieszeń i wspaniale odzwierciedlasz słynne słowa " Nie sztuką ubrać się dobrze, kiedy się ma mnóstwo pieniędzy. Sztuką jest ubrać się dobrze nie wydając fortuny" . Lubię Cię też za to, że opisujesz historię, którą tworzycie wraz z Twoim partnerem. Miło się patrzy na tak wspaniałą parę i aż chce się brać z Was przykład. W tym samym dniu co Wy my ( ja i mój Skarb) obchodzimy nasze święto dlatego z całego serca Wam kibicujemy ( nie wiem czy to dobre słowo, ale mam nadzieję, że się nie gniewasz). Powiedziałam kibicuje'my', bo pokazuje Mu czasem Twoje wpisy ;) Zapomniałabym tez o tym, że moje włosy chylą się przed Tobą. Zaczynam stosować się do Twoich rad i widzę efekty! Masz piekne włosy i marzę, by moje też kiedyś tak zdrowo i ładnie wyglądały ;) Podoba mi sie również to, że wchodząc na Twoją stronkę wszędzie widać uśmiechniętą buzię ;) Życzę Ci, aby zawsze bił od Ciebie ten blask i żebyś nigdy się nie zmieniała! Bo najpiękniejsze w Tobie jest to, że jesteś sobą i to czyni Cię bardzo wyjątkową!
    Pozdrawiam

    saara@onet.pl
    Fb jako Daria B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję Ci za miłe słowa. ;)))
      Dla takich osób warto pisać ten blog. :)

      Również z moim Narzeczonym Wam kibicujemy :)

      Usuń
    2. Za prawdę się nie dziękuje ;)
      Bardzo Nam miło ;)

      Usuń
  23. Szczerze powiedziawszy, to na Twojego bloga natrafiłam tu całkiem niedawno, a dokładnie w sobotę i jestem nim oczarowana !
    Widzę, że jesteś ,,fanką'' second handów i cholernie Ci zazdroszczę twoich ,,zdobyczy'', gdyż sh w moim mieście nie przyciągają ani wyglądem, ani cenami i jakością ubrań.
    Podoba mi się to,że nie wstydzisz się tego, że kupujesz ubrania w sh, bo niektórzy po prostu się tego wstydzą i mało kto na łamach internetu i bloga mówi o tym i chwali sie tym;).
    Dodatkowo spodobał mi się bardzo jeden ze starszych postów odnośnie omletu.. Osobiście jestem małą początkującą kucharką i podoba mi sie to,że Twój blog nie jest tylko i wyłącznie na jeden temat, jednakże każdy może coś tu dla siebie znaleźć, co dla mnie jest wielkim plusem;)
    Dodatkowo podobają mi się Twoje outfity i nie ukrywam, że podoba mi się Twój styl i gust.
    Cenię Twoje rady odnośnie pielęgnacji włosów i cieszę się, że dodajesz zdj. swoich ,,metamorfoz'' odnośnie włosów, których Ci bardzo zazdroszczę, bo ja blondynka marzę o ciemnym odcieniu włosów.
    I na koniec- cenię to,że pomimo wakacji, spędzania czasu z ukochanym i codziennych obowiązków, to znajdujesz czas i ochotę na systematyczne dodawanie postów co raz ciekawszych i ,,nowych'', z którymi dotychczas nie spotkałam się na Twoim blogu . ;)

    Obserwuję jako : foreveralone

    email : dominikachodorowska11@interia.eu

    Pozdrawiam , ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś tu coś dla siebie :)

      Usuń
  24. Cześć Kochana;*
    Twój blog lubię za naturalność:)
    Prezentujesz na nim ciuchy tanie, ale które nabierają dzięki Tobie w odpowiedni sposób blasku:)
    O tym, ze miło się ogląda fotki nowych stylizacji i stają się one dla mnie inspiracją nie wspomnę:) Masz swój styl, nie udajesz kogos kim nie jesteś i to się ceni. Jak otwieram Twojego bloga to wiem, że mnie zaskoczysz, ale tez nie przerazisz cenami ciuchów czy jakimiś cudami niewidami na które w zyciu mnie stać nie będzie.
    Czego mi brakuje? Nie wiem, nie pogniewałabym się gdybyś raz na jakiś czas dodała fotki swoich ulubionych kosmetyków, pokazywala przerobione ciuszki przed i po:)
    Mimo to i tak będę Cię nękała tutaj swoją osobą bo jest sielsko anielsko u Ciebie;*



    Obserwuje jako Parole
    FB Sylwia S.

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję od baaardzo dawna! :)
    na fb lubię jako Sylwia K.
    mój email: sylwia_k7@wp.pl

    za co lubię Twój blog?
    lubię go za przejrzystość - wizualnie blog jest naprawdę bardzo ładny.
    lubię go za notki, które zawsze są treściwe.
    lubię go za outfity, które mimo tego, że nieraz są "zwyklakami" to okropnie mi się podobają.
    lubię go za zdjęcia, które pokazują np outfity z każdej strony.
    lubię go za Twoją szczerość w postach.
    lubię go za częste notki - a to bardzo cenię, gdyż nie prowadzisz bloga tylko w czasie "nudy", a to, że piszesz bo to lubisz, a nie by zdobywać rzeszę fanów widać nawet w sposobie jaki piszesz. :)
    co bym zmieniła?
    jak na razie nic!

    OdpowiedzUsuń
  26. OOO widzę, że wiele osób walczy :)
    A mnie się podoba bo jesteś przede wszystkim szczera- widać, że sprawia ci to przyjemność. że nie jest to obowiązek.
    Pokazujesz dużo swojego życia prywatnego- każdy może Cię lepiej poznać, choć mam nadzieję, że nigdy nie obróci się to przeciw Tobie.
    Lubię tu wchodzić bo nie szpanujesz drogimi markami, blogowymi "hitami" małpowanymi przez blogerki jedna od drugiej.
    Brakuje takich dziewczyn, które nie oczekują od bloga nic w zamian.
    Jesteś takim dużym pozytywem :)

    Czego mogłoby być więcej??
    Jak dla mnie postów makijażowych i urodowych mogłoby być więcej, ale to ty musisz się czuć dobrze w tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog w życiu nie był, nie jest i nie będzie moim obowiązkiem. ;) Uwielbiam dla Was pisać, to jest moją rozrywką. ;))) Sprawia mi to ogrom przyjemności. Na każdym kroku myślę o tym, co tu dla Was pokazać.
      Nie szpanuję drogimi markami, bo zwyczajnie mnie na nie nie stać. ;) W sumie to większą radość mi sprawi świetna bluzka w sh kupiona za 2 zł niż bluzka za 100 z markowego sklepu, którą może mieć każda inna osoba :)

      Usuń
  27. aha mój mail vanityfair20@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię Twój blog bo bardzo przyjemnie się Ciebie czyta :) Świetnie piszesz, posty nie są monotonne więc miło jest tutaj spędzić więcej czasu. Zwłaszcza przy postach z łupami sh, diy i Twoimi stylizacjami. Chyba nie mam się do czego przyczepić, bardzo lubię Ciebie i Twój blog! Aaa i chętnie zobaczyła bym Twój zakład 'od kuchni' :D No i UWIELBIAM TWOJE WŁOSY! Marzy mi się taka długość :D

    xfinepix@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że zakład 'od kuchni' kiedyś pokażę ;) Tylko nie wiem, czy osoby, które nie szyją to zainteresuje :)

      Usuń
  29. Cześć, nie wiem czy mnie pamiętasz, poznałyśmy się na wizażu (pinats) :) Kiedyś po wejściu na Twojego bloga napisałam Ci, że jesteś bardzo ładną dziewczyną, i mniej więcej od tamtego czasu go czytam - czyli praktycznie od początku. Nie mam jak Ci tego udowodnić, bo niczego wcześniej nie komentowałam, sama nie wiem dlaczego, może z powodu tego, że nie odwiedzam zbyt wielu blogów i odzwyczaiłam się od tego, no ale nie o udowadnianie tutaj chodzi. Pewnie w rozdaniu nie mam zbyt wielu szans, biorąc pod uwagę, że pewnie większość biorących udział obserwują Cię publicznie od dawna, no ale co mi szkodzi spróbować :)
    W Twoim blogu najbardziej lubię to, że jest taki dziewczęcy, przejrzysty i miło się go czyta, a zdjęcia dodatkowo to wszystko ubarwiają. Cenię sobie go również dlatego, że jestem nastolatką i większość tego typu blogów są dla mnie zbyt "dojrzałe", zbyt eleganckie, poważne... W dodatku prowadzące je osoby bywają nieprzyjemne, a nawet uważają się za lepsze od innych - nie utożsamiają się z czytelnikami, tylko chcą ich pouczać. Może i znają się na tym, co robią, ale co z tego, skoro ich posty często są nudne, a tematy w kółko się powtarzają? Natomiast Twój blog jest pod tym względem wręcz idealny! Stylizacje zazwyczaj łączą w sobie zarówno elementy sportowe i dziewczęce, jak i eleganckie, a takie outfity nie zamykają się w jednej kategorii wiekowej i mogą być inspiracją zarówno dla dziewcząt, które dopiero kształtują swój gust i szukają własnego stylu, jak i kobiet pragnących chwili rozrywki po ciężkim dniu. Enamourr i gorąca czekolada to duet idealny, na każdy wieczór :)
    Ja niestety nie jestem zbyt dobra w szukaniu ubrań w sh - szybko się niecierpliwię i staję rozdrażniona, ale zdaję sobie sprawę, jak wiele perełek można tam znaleźć, i mam nadzieję, że w końcu uda mi się całkowicie przekonać do takich zakupów, również dzięki zdjęciom Twoich zdobyczy. Gdy oglądałam sukienki, które kupiłaś za złotówki, usta same otwierały mi się ze zdziwienia! :D
    Jeśli miałabym wskazać rodzaj postów, które podobają mi się najbardziej, postawiłabym na te, w których piszesz o włosach - sama zapuszczam swoje już od dawna i całkiem ładnie je wyhodowałam, lecz są kręcone, puszą się i "sianują" niemiłosiernie, dlatego wszystkie wskazówki dotyczące pielęgnacji długich włosów są dla mnie cenne. Podobała mi się również fotorelacja z Twojego wypadu z Ukochanym - wszystkie te zdjęcia złączone razem są naprawdę miłe dla oka. Miło patrzeć, jak dzięki swojemu Narzeczonemu tryskasz radością i jeszcze bardziej piękniejesz :)
    Co do pomysłów na urozmaicenie bloga, pomyślałabym tylko, że fajnie by było, gdybyś od czasu do czasu dodała post w stylu DIY - tyle że z makijażem w roli głównej. Dla osoby z doświadczeniem pewnie zrobienie takiego codziennego czy nawet wieczornego make-upu nie jest dużym problemem, ale jestem pewna, że osób, które na co dzień malują tylko rzęsy jest całkiem sporo. Ja sama z reguły stawiam na tusz + puder i chętnie od czasu do czasu coś bym w sobie zmieniła. A takie proste instrukcje na makijaż, na którego na dodatek nie trzeba przeznaczać wyimaginowanych cen, byłby super! Do tego zdjęcia krok po kroku i myślę, że nawet totalnym amatorkom by się udało. Bo nawet samo tuszowanie rzęs niby wydaje się czymś banalnym, ale w gruncie rzeczy to trudna sztuka pomalować je idealnie i tak, by w stu procentach podkreślić ich urok ;) A jeśli chodzi o mnie, nie pogardziłabym wskazówkami na temat malowaniu kresek na powiekach, o ile w ogóle używasz eye-linera. Kupiłam go jakiś czas temu z nadzieją, że w końcu nauczę się nim malować, no i...... No także tego, nadzieja przecież umiera ostatnia :D I czeka sobie w koncie, aż wreszcie używając go nie zamażę sobie połowy powieki.
    Aha, no i czekam na kolejne pomysły i inspiracje na przemianę bluzek. To coś niezwykłego, że przy pomocy zwykłych dżetów, koronek, falbanek itp. można wyczarować różne cuda, i to na bluzce za dwa złote!

    OdpowiedzUsuń
  30. (Wybacz, że w dwóch komentarzach, ale nie zmieściło mi się :D)
    A może by tak instrukcja na jakieś ubranie z motywem amerykańskim? Tak modnym ostatnio, a co się z tym wiąże - ceny są jakie są... Ja sama nie wiem, jak się za to zabrać, by miało to ręce i nogi, a taka bluzka czy spodenki we flagi bardzo mi się podobają :)
    Gorąco pozdrawiam i gratuluję rocznicy bloga :) A zarówno Tobie, jak i nam, czytelnikom, życzę, abyś dzieliła się z nami swoimi przepisami, wskazówkami, zdjęciami i pomysłami jak najdłużej!

    Obserwuję jako: anusja
    Na FB obserwuję jako: Ania N.
    Adres e-mail: anusja@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Kochana, pamiętam. ;)) Cieszę się, że zaglądasz na mój blog i że dobrze się na nim czujesz ;*
      Dziękuję :)

      Usuń
  31. HEj :) trafiłam tu przez przypadek ale zostaje:) bardzo fajnie się Ciebie czyta:) i tak szczerze chyba bym nic nie zmieniła:)jest ogólnie super:)

    Obserwuję jako Beatka1817
    mój mail beatacrazy17@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam trafiłam tu przez przypadek:) i zostaje :) bardzo lubię Cię czytać:) i tak szczerze chyba bym nic nie zmieniła:) zazdroszcze że masz taki dostęp do SH:( u mnie nic ciekawego nie ma :( a do wrocławia 100 km:(

    mój mail: beatacrazy17@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga. Życzę Ci udanych dalszych lat blogowania i coraz większej liczby obserwatorów.
    Co prawda pierwszy raz do Ciebie zaglądam, ale podoba mi się u Ciebie, więc będę robić to częściej.
    kosmetyczkaagnes@fejm.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Blog pisany sercem jest zawsze najwiarygodniejszym źródłem porad i wraca się do niego z przyjemnością i wyczekuje nowego posta z zapartym tchem. Myślę, że twój blog z całą pewnością jest pisany Sercem. Choć jestem w gronie blogowiczy od nie dawna a w gronie twych obserwatorów jeszcze krócej, wiem, że chętnie będę odwiedzać Go. I tak naprawdę nie zmieniaj nic, jeśli Tobie się podoba to znaczy, że właśni taki on ma być.

    Oczywiście życzę Ci, żeby nigdy nie zabrakło ludzi, którzy będą czytać Twoje wypociny.

    justyniunia@gmail.com

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Balbinka
    Lubię na FB jako Ewelina C.
    Email: ec92@interia.pl

    Zaglądam na twojego bloga od kiedy sama prowadzę swojego. Często jest tak, że odwiedzam dane blogi, a ich nie obserwuje, nie komentuje, czemu nie pytaj, bo sama nie mam konkretnej odpowiedzi na to pytanie. Często zapominam, jednak zapamiętuje adresy czy pseudonimy i wujek Google pomaga mi odszukać dany blog. Czas to zmienić, bo po co tyle żmudnej roboty. Co do twojego bloga, pamiętam jego stary układ, kiedy zaczynałam Cię odwiedzać, było tu "inaczej". Dla mnie jednak nie ma dużego znaczenia wygląd. Tylko to o czym piszesz, a piszesz tak , że chcę się czytać. Wydajesz się miła, sympatyczna i szczera. A samo to, że jesteś moją imienniczką już bije dużą sympatią do Ciebie. Twój blog jest przejrzysty co również jest ważne, zdjęcia nie są , ani za małe, ani za duże. Co jeszcze mogę dodać...W sobie nic nie zmieniaj, miło Ci się patrzy z twarzy, a twoje włosy przyprawiają mnie o zazdrość. Wyczucie stylu również masz nie małe.
    Dosyć już tego słodzenia :D

    Sto lat dla bloga i dla Ciebie! Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu, co raz więcej czytelników i samych miłych chwil!
    Całuje Balbinka

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Justyna Waszkiewicz
    Na fb też tak samo
    e-mail: justynaa1687@wp.pl
    Co prawda Twój blog znalazłam niedawno, u innej blogerki i dopiero dziś dodałam do obserwowanych i skomentowałam to już trochę zdążyłam poczytać i pooglądać. Wydajesz się bardzo miłą, sympatyczną osobą a do tego jesteś bardzo ładna (zazdroszczę włosów i pięknego uśmiechu) Bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje, ubieram się podobnie więc prawie wszystkie mi się podobają. Lubię też to, że nie piszesz ciągle o tym samym tylko raz np. o lakierach, innym razem o ubraniach lub o jeszcze innych rzeczach. Co do grafiki to mi się podoba, jedyne co bym zmieniła to zdjęcie główne na samej górze :)
    Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń