7/10/2017

Kwiecista maxi w stylizacji na poprawiny

W sobotę i niedzielę mieliśmy okazję być na weselu i poprawinach. Pomyślałam, że pokażę Wam w co byłam ubrana. Tym razem postawiłam na kwiaty, bo przecież lipiec to piękny, letni miesiąc! Pogoda nam bardzo dopisała, wiec i moje stylizacje świetnie się sprawdziły. 



Tak, jak wspomniałam wyżej, w swoich stylizacjach postawiłam na kwiatowe wzory. Na poprawiny założyłam sukienkę maxi, którą możecie dostać na stronie Bonprix (KLIK - sukienki bonprix). Dość długo zastanawiałam się, co założyć na drugi dzień wesela, postanowiłam więc zamówić tą sukienkę. Obawiałam się długości i w sumie miałam rację, bo mogłaby być dłuższa, jednak nie wygląda tak źle. :) Dekolt w sukience był bardziej zabudowany, postanowiłam go trochę powiększyć, rozcięłam szwy a pozostały materiał doszyłam do biustonosza, przez co cały czas ładnie się układał. O złote sandałki, które mam na stopach, było sporo pytań na Instagramie, więc raz jeszcze odpowiadam, również są z Bonprix (KLIK - sandałki bonprix)! Sandałki idealnie pasowały do sukienki oraz do biżuterii (z Aliexpress), która tak jak buty, była w złotym kolorze. 


Lakier do paznokci to hybryda z aliexpress. Poniżej możecie zobaczyć mój makijaż. 



Miłego dnia,
Ewelina. ♥

14 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądałaś :) Sukienka idealnie na Tobie leżała, fakt że mogłaby być troszkę dłuższa, ale i tak wyglądała super bo wiem że jesteś wysoka :) No i buciki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No mogłaby być dłuższa, ale cóż, jak się ma 177 cm wzrostu, to trzeba się męczyć. ;))

      Usuń
  2. Ale przepiękna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, uwielbiam wszystkie sukienki, szczególnie maxi, a Twoja jest super 👌 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nie byłam jej pewna, ale widzę, że moje obawy nie miały sensu. :)

      Usuń
  4. sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz przepięknie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na tym weselu po raz pierwszy miałam wzorzyste sukienki, zawsze stawiałam na jeden kolor! I chyba we wzorach czuję się lepiej. :)

      Usuń
  7. Pasuje Ci taki wzor :) Ja jednak nie za dobrze czuje sie we wzorzystych sukienkach i raczej stawiam na jednolite :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super wzorek :) Uwielbiam takie kwiatowe kombinacje.
    Zapraszam na mój wpis - praktyczny jak zawsze, moze trochę bardziej na jesień : Jak czyscic Timberlandy

    OdpowiedzUsuń