9/24/2017

Będziemy mieli córeczkę!

Ponad miesiąc temu poinformowałam Was, że wraz z mężem spodziewamy się dziecka, dziś przekazuję Wam najpiękniejszą informację - będziemy mieli córeczkę!! ♥ Dzień usg połówkowego zapamiętam na bardzo długo, to był jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu, wtedy lekarz poinformował nas, jakiej płci będzie nasze dziecko i najważniejsze, że rozwija się prawidłowo. Na kolejnej wizycie jeszcze raz powiedział, że na pewno będziemy mieć dziewczynkę i nie ma mowy o pomyłce! Powiem Wam, że nawet nie potrafię określić słowami chwili, kiedy dowiedziałam się, że będę mieć córeczkę, buzowało we mnie tak wiele emocji, że mogłam krzyczeć i płakać ze szczęścia. :) Po wizycie byliśmy z mężem w galerii, pamiętam, że kompletnie nie mogłam skupić się na jedzeniu, bo rozpierała mnie tak ogromna radość, że nie mogłam usiedzieć spokojnie na miejscu, endorfiny szalały!



Pewnie ciekawi Was, czy przeczuwałam płeć, odpowiedź brzmi - nie! Przyznam szczerze, że od zawsze marzyłam o córce i byłam w ogromnym szoku, że będę ją mieć! Nawet nie dopuszczałam do siebie myśli, że to marzenie może się spełnić, chociaż mój mąż od początku uważał, że pod moim sercem na pewno mieszka mała kobietka, to ja myślałam o chłopcu. :) Najważniejsze było oczywiście dla nas to, aby dziecko rozwijało się prawidłowo, a bez względu na płeć, będziemy je kochać z całych sił. Teraz, kiedy już wiemy, kto mieszka w moim brzuchu, przeżywanie ciąży jest trochę inne, wiemy w jaki sposób mamy mówić do dziecka (a raczej brzucha) i jak się o nim wypowiadać. Akurat w momencie pisania tego wpisu, cały czas od naszego malucha dostaję kopniaki i powiem Wam, że to uczucie jest cudowne! Owszem, momentami aż zaboli, ale to dobrze, może potem będzie spokojna (w co oczywiście wątpię). :) W czwartek pierwsze kopniaki poczuł też mój mąż, początkowo przyłożył do brzucha ucho i czuł uderzenia, wczoraj zauważył, że rusza mi się brzuch, położył rękę i dostał kilka razy! To niesamowite, że w moim brzuchu rozwija się nowe życie, nasze całe życie. To dziewięć miesięcy stwarzania świata. ♥


Niebawem na blogu pojawi się wpis o wyborze wózka, cały czas jest w trakcie pisania. :) Jako ciekawostkę dodam, że na Instagramie większość z Was typowała, że będziemy mieć chłopca, tylko kilka głosów było na dziewczynkę! :)


Gdy jesteś w ciąży, wszystko kręci się wokół miłości.


Ps. To cudowne, że mogę dzielić się z Wami takimi nowinami, towarzyszycie mi w najważniejszych chwilach w moim życiu. ♥


Pozdrawiam, Ewelina.

21 komentarzy:

  1. Ewelinko wiesz już, że strasznie się cieszę Twoim szczęściem! Przyznam, że sama typowałam chłopaka! Niemniej jednak świetnie, że będzie to dziewczynka :) M. zawsze mi powtarza, że u nas pierwszy będzie chłopak, ale tak jak mówisz- najważniejsze żeby było zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! ♥, najważniejsze, aby dziecko było zdrowe, każdej płci będzie tak samo kochane. Buziaki!

      Usuń
  2. Gratuluję jeszcze raz i dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Brzuszek co raz większy - może zrobiłabyś wpis o przystosowaniu swojej garderoby do rosnącego brzuszka? Kupowałaś ubrania ciążowe?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana, powiem Ci, że chyba nie jestem najlepszą osobą do tego typu wpisów, ponieważ jak na razie cały czas noszę swoje ubrania, prócz oczywiście spodni. ;) Na razie kupiłam dwie pary jeansów o dwa rozmiary większe i jedną parę dresów. W najbliższym czasie planuję zakup spodni ciążowych i chyba na tym zakupie poprzestanę, chociaż to się jeszcze okaże, chłodna jesień i kawałek zimy przede mną... ;)

      Usuń
  4. Gratukuje ! :)) i powodzenia w nowym etapie życia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze jestes szczesliwa :) Jednak mam mimo wszystko nadzieje, ze blog z czasem nie zamieni sie w typowo "mamusiowy", bo ostatnio z tego powodu wiele zmuszona bylam odsubowac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥. Wiem o jakim zjawisku mówisz, też to zauważyłam na kilku blogach, jednak wydaje mi się, że taka jest kolej rzeczy, jeśli blog nie jest ściśle przypisany do konkretnej dziedziny. ;) Mój blog nie jest przypisany do żadnej kategorii, piszę o swoim życiu, o tym, co aktualnie mnie dotyczy (i w czym mogę pomóc czytelnikom), co sprawia mi przyjemność, a jak wszystko potoczy się dalej, zobaczymy, mam jednak nadzieję, że mimo wszytko ze mną zostaniesz, buziaki!

      Usuń
    2. Rozumiem Cię jak najbardziej, jednak chodzi mi bardziej o to, że o ile uwielbiam blogi lifestylowe, lubię wiedzieć co słychać u osób które podczytuję, tak jeśli w pewnym momencie pojawia się temat "dziecko" i zaczyna ono dominować bloga to niestety, ale opuszczam takie miejsca, bo mamą nie jestem i nigdy nie zamierzam być, więc tematyka jest mi kompletnie obca, a także akurat w moim przypadku - nie przyda się na przyszłość. Oczywiście to Twoje miejsce w Internecie i Ty decydujesz jak je prowadzić oraz jakie tematy poruszać, ale tak tylko chciałam wyrazić swoją opinię :) Buźka również :*

      Usuń
    3. Kochana, oczywiście Cię rozumiem, każdy czyta takie wpisy, jakie mu odpowiadają i nie ma w tym nic złego. ;)) Każda opinia jest dla mnie ważna. :)

      Usuń
    4. Cieszę się bardzo :) :*

      Usuń
  6. Gratuluję! :)
    Ja na przykład od razu czułam, że będzie córka :) jak na USG lekarz powiedział, że będzie dziewczynka to było to dla mnie oczywiste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a mnie intuicja oszukała i to mąż miał rację... pierwszy raz! Hahahaha ;)) Dla mnie to było niesamowite zaskoczenie i ogromne emocje!

      Usuń
  7. Gratulacje! ❤️ Też mi się marzy córeczka... ❤️ Jestem w ciąży, ale jeszcze nie znam płci dziecka 🙂 PS: będziesz wspaniałą mamą! Ja w odróżnieniu od dziewczyny, która napisała komentarz wyżej bardzo liczę na dużą dawkę mamusiowych wpisów! 😃😃😃 podobnie, jak mogłam czerpać z postów ślubnych (ślub mieliśmy w tym roku 🙂) w obecnej sytuacji też na to liczę! 😍 ~Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo i Tobie również gratuluję! <3 Nie przeczuwasz płci? Będziemy na pewno obie wspaniałymi mamami, bo każda taka jest (chociaż oczywiście zdarzają się przykre wyjątki..)! Cieszę się, że korzystałaś z moich ślubnych wpisów. :) Postaram się pisać o sprawach mamusiowych, ale też nie chcę poruszać wielu spraw, bo jako mamusia po raz pierwszy niewiele wiem. :D Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  8. Również dziękuję! ❤️ Jak napisałaś na instagramie, ze jesteś w ciąży, napisałam Ci, ze gratuluje i zazdroszczę, a niedługo po tym dowiedziałam się o swojej ciąży 😃 Czuję, że będzie dziewczynka, ale nie wiem czy nie czasem tylko przez silne pragnienie jej, tak czuję 😃 mam ochotę tylko i wyłącznie na owoce, warzywa, soki i słodycze, od mięs, wędlin i serów totalnie mnie odrzuca... ale wiadomo, ze to raczej nie ma związku z płcią i często te przepowiednie zupełnie się nie sprawdzają :-P ~Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, może Cię zaraziłam?! ♥ Ja akurat mam parcie na słodycze, a to podobno normalne przy dziewczynce, chociaż nie ma co przywiązywać większej wagi do tych przepowiedni. :)

      Usuń