9/30/2017

Dodałam sobie troszkę charakteru - nowe okulary!

Powiem Wam szczerze, że już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem małej zmiany, ale nie wiedziałam, co tą zmianą może być! Na myśl przychodziła mi odmiana w postaci nowej fryzury, jednak uznałam to za zbyt drastyczne i na razie postawiłam na nowe okulary. Chciałam dodać sobie trochę charakteru, a te okulary właśnie to robią! Dodałam na Instagramie swoje zdjęcie w nich i dostałam wiele komentarzy od Was, że bardzo mi pasują! Dość długo myślałam nad wzorem, spodobał mi się jeden model, wyraźnych, czarnych oprawek, jednak niestety był już niedostępny i skusiłam się na ... okulary w panterkę! Sama siebie zdziwiłam, ale tak, to był mój wybór!


Mój mąż jako osoba, która nie lubi wzoru panterki (ponieważ noszą go stare babcie!) przystał na mój pomysł i uważał, że okulary będą mi pasować, przyznam szczerze, że mnie zaskoczył, jednak miał rację, bo bardzo mu się w nich podobam i uważa, że wyglądam w tym wzorze najlepiej porównując z dwiema innymi parami, które posiadam.

Okulary pochodzą ze strony: trendyokulary, wybrałam dokładnie ten model - KLIK. Jakość wykonania okularów jest na prawdę bardzo dobra, dodatkowo są wygodne w noszeniu. Moje poprzednie okulary posiadały żyłkę na dole, myślałam, że w pełnych okularach nie będę czuć się dobrze, będą mi przeszkadzać, na całe szczęście się myliłam. :)


Na zakończenie dodam dwa zdjęcia zrobione telefonem, o zdjęciu z lewej strony wspominałam na początku wpisu.


A Wy nosicie okulary?
Jaki typ oprawek najbardziej Wam odpowiada?


 Serdecznie pozdrawiam,
Ewelina.




8 komentarzy: