1/26/2015

Nowa odsłona bloga

Cześć Kochani, tak, jak wspominałam Wam na Instagramie, postanowiłam zmienić wygląd bloga. Sama tego za bardzo zrobić nie umiem, więc z pomocą przyszła mi Vejjs. Bardzo cierpliwie znosiła wszystkie moje wymagania i jeszcze cały czas dostosowuje blog do moich wymagań. To jest na prawdę miła współpraca. :)

Mam nadzieję, że przyjemniej będzie się Wam teraz poruszało po moim blogu. Chciałam, aby na górze strony pojawił się pasek z kategoriami (które ciut ograniczyłam) i odnośnikiem do strony o mnie a także informacja o tym, gdzie sprzedaję ubrania. Nad nagłówkiem macie odnośniki do stron, na których możecie mnie znaleźć. Szczególnie zapraszam na Instagram oraz Facebook, na tym pierwszym jestem praktycznie codziennie, więc śmiało możecie zaglądać. Bardzo podoba mi się też wtyczka Instagramu, która pokazuje najnowsze zdjęcia.

Teraz cały czas siedzę w postach, dodaję do nich podział strony, abyście mogli klikać 'czytaj więcej' w interesujących Was postach. Usuwam też niektóre stare posty, na które nie mam patrzenia. :)

Dodatkowo, jak możecie zauważyć, czcionka została zmieniona i powiększona, aby lepiej się czytało.

Czekam na Wasze opinie i sugestie, mam nadzieję, że szablon przypadł Wam go gustu, bo mi się podoba, jest elegancko, kobieco i romantycznie, czyli tak, jak ja lubię.

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większych problemów. :)

      Usuń
  2. Nowa odsłona jak najbardziej na plus - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi niestety nie działają zakładki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa Ci ten pasek na górze? Jak klikniesz w 'o mnie' lub w 'kategorie', to coś Ci się pojawia?

      Usuń
  4. Bardzo kobieco. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie! mi się bardzo podoba! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak... słodko, ale ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być słodko, kobieco i romantycznie! :) Więc chyba jest. :D

      Usuń
  7. bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń