9/19/2015

lipiec i sierpień '15 w zdjęciach

Wpisy z przeglądem instagramiowych zdjęć pojawiły się kilka razy, niestety nie były one systematyczne.. Na Facebooku wiele z moich czytelniczek napisało, że chętnie zobaczą taki wpis, gdyż nie posiadają konta na Instagramie i mnie tam nie śledzą. Zdjęcia na tej aplikacji dodaję prawie codziennie, więc serdecznie Was zapraszam na mój profil. W dzisiejszym wpisie zobaczycie zdjęcia z lipca i sierpnia, będzie przeważać głównie tematyka ślubna, ale jak wiecie, lipiec był bardzo ważnym dla mnie miesiącem, więc nie mogło być inaczej. :)


Zaczynamy! Będzie to dość długi post. :)



1. Pierścionek, który dostałam wtedy jeszcze od Narzeczonego za obronę magisterki. | 2. Selfie | 3. Nasze tablice na samochód do ślubu. | 4. Przypinki na dziewczyn, które uczestniczyły w moim wieczorze panieńskim. | | 5. Mój pierścionek zaręczynowy, pięknie błyszczący po polerowaniu u jubilera. | 6. Wieczór panieński. | 7. 8. Prezenty od moich kochanych dziewczyn. | 9. Zdjęcie tuż po wizycie w szpitalu, maszyna przeszyła mi palec, złamała się igła, która utknęła w kości.. | 10. Mój mąż gotuje - ser camembert w panierce i kotlet, który został zrobiony z resztki panierki (jajko + bułka tarta) | 11. Pierwsza ślubna kartka. | 12. Pierwszy prezent ślubny od naszej znajomej. | 13. Paznokcie ślubne.


1. Cukierki dla dzieciaków, które były rozdawane pod blokiem. | 2. Łazienkowy koszyczek ratunkowy. | 3. Ustawianie winietek na sali. | 4. Było pięknie. ♥ | 5. Dzień ślubu. ♥ | 6. Wiązanka | 7. Już jako "Państwo M." | 8. Selfie ze świadkami. | 9. Moje ulubione zdjęcie (mojej mamy i męża też). :) | 10.Tuż po wyjściu z Kościoła. | 11. Selfie przed sesją ślubną. | 12. Moja piękna suknia ślubna. | 13. Z mężusiem. ♥


1. Gorzka wódka, gorzka... | 2. Tort :) | 3. Sesja ślubna. | 4. Nasze poprawiny. | 5. Panna Młoda. | 6. Piękne ślubne ujęcie. | 7. Winkowanko z teściową. | 8. Prezent od męża. | 9. ♥ | 10. Rzucanie kieliszkiem. :) | 11. Maluszek. | 12. Spotkanie z Instagramową znajomą. :) | 13. Zdjęcie sprzed 6 lat. ♥ 


1. Z mężem w Warszawie. :) | 2. Pizza zrobiona przez szwagra, mmniam, 'Nadwiślański świt'. | 3. Z siostrą. :) | 4. Ikea | 5. Trzytygodniowy mąż. ♥ | 6. Pierwsze nasze ślubne zdjęcie. | 7. Miesięcznica w ulubionej restauracji. | 8. Wreszcie wydrukowałam sobie na pamiątkę moje prace! | 9. Wierszyk, który napisałam dla mojego męża, byliśmy wtedy trzy miesiące razem a wiersz napisałam w kilka minut na lekcji chemii. :) | 10. Moja praca. | 11. Selfie | 12. Otwórz usta, pobierz wymaz, zostań dawcą! | 13. Aktualne włosy.


Dajcie mi znać, czy lubicie takie posty, to na pewno postaram się o nie częściej. :)

Miłego wieczoru.
____________________________________________________________________

                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać twój blog :) Codziennie zaglądam na fb czy jest jakiś nowy post :) pozdrawiam- Aneta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że lubisz tu zaglądać. :) Również Cię pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Szczęścia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś w dniu ślubu, ale paznokcie to miałaś zabójcze! strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! W paznokciach byłam zakochana. :D

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Życzę szczęścia w nowej roli żony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialas cudowny czas, oby i teraz trwal on jak najdluzej! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cały czas będzie tak cudownie. :)

      Usuń
  6. Więcej zdjęć ze ślubu prosimy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dodam więcej, jak dostanę zdjęcia od fotografa. :)

      Usuń
  7. Można więc śmiało powiedzieć, że miałaś udane wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń