10/04/2015

Moja opinia o lakierach hybrydowych Semilac

O hybrydach firmy Semilac słyszała już chyba każda Kobieta, albo przynajmniej większość z nich. :) Na lakiery tej firmy skusiłam się na początku września. Poprzednio używałam lakierów firmy Cosmetics Zone, niestety te lakiery nie sprawdzały się u mnie, szybko zaczynały dosłownie odklejać się od płytki paznokcia, wytrzymywały max 3-5 dni. Czy lakiery firmy Semilac lepiej się u mnie sprawdzają? Zapraszam do dalszej części wpisu.


Co mnie skusiło do zakupu lakierów tej firmy? Przede wszystkim opinie wielu dziewczyn, które na tych lakierach pracują. Wielokrotnie zadawałam pytania na Instagramie, czy warto je kupić, czy faktycznie są tak dobre, czy na pewno sprawdzą się u mnie, skoro Cosmetics Zone był tak nietrwały? Odpowiedzi, które otrzymałam, bardzo skłaniały mnie do zakupu Semilaców, więc wreszcie podjęłam tą decyzję i mam, kilka sztuk, ale jak bardzo cieszą. :)


Pierwszym krokiem w zaczęciu przygody z Semilacami był zakup bazy oraz topu. Oczywiście musiałam wybrać przynajmniej dwa kolory lakieru na początek, żeby sprawdzić, czy faktycznie są tak dobre. Mój wybór padł na 003, czyli delikatny róż i 105, czyli klasyczny szaraczek. W drugim zamówieniu, które złożyłam dwa tygodnie później do koszyka wrzuciłam cztery kolory: 032, czyli delikatny róż z beżem, 032, najbardziej polecany mi kolor, to taka soczysta fuksja, 019, czyli kolor niebieski, trochę smerfowy :) i 114, czyli must have większości osób - srebrny brokat, do zdobienia przeważnie jednego czy dwóch paznokci. Lakiery zamówiłam na stronie Diamond Cosmetics.






Poniżej wstawiam kilka manicure, które zrobiłam. Są to tak na prawdę moje początki z lakierami hybrydowymi. Lampę i wszystkie potrzebne do wykonywania manicure rzeczy mam już od ok. roku, jednak wcześniej robiłam je mniej dokładnie, nie do końca mi się podobały. Teraz też nie uważam, że wszystko jst super, bo nie jest, staram się, ale dopiero się wszystkiego uczę. :) Do tej pory paznokcie malowałam tylko sobie, teraz zaczęłam malować też mojej mamie, ona jest bardzo zadowolona, to chyba najważniejsze. Semilac u mojej mamy trzyma się ok. 2 tygodnie. U mnie też bez szwanku wytrzymuje dwa tygodnie, potem muszę zdjąć lakier, ponieważ odrost jest już zbyt duży. 


Poniżej mój prawie tygodniowy manicure.


Pierwszy manicure, które zrobiłam mojej mamie.


* Nie jest to wpis sponsorowany, lakiery kupiłam sama. :)

Ja z lakierów Semilac jestem zadowolona, wreszcie mogę cieszyć się ładnym manicure przez dwa tygodnie. Ciekawa jestem Waszej opinii, czy miałyście styczność z tą firmą? Może sprawdzają się u Was lakiery z innej firmy? Robicie sobie same hybrydy czy wybieracie się na zrobienie ich do salonów? Może wybieracje tradycyjne lakiery?


                                              ____________________________________________________________________
         
                                                            Zapraszam na FACEBOOK BLOGLOVIN | INSTAGRAM ALLEGRO



26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory, o lakierach tej firmy zrobiło się ostatnim czasem bardzo głośno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu je wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja długo pracowałam na lakierach Semilac i byłam z nich bardzo zadowolona. Niestety zaczęły mnie uczulać. Skończyło się na wizycie u dermatologa i przepisaniu leków ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Kochana, w szoku jestem.. Myślałam, że ewentualna alergia wychodzi od razu, a nie po jakimś czasie.. Długo używałaś semilaki? Udało się 'naprawić' paznokcie?

      Usuń
    2. Okazało się, że jednak nie ;/ Ja podejrzewam, że zmienili skład, odkąd są większe buteleczki, ale nie chcą się przyznać.. Co ciekawe, gdy robię jeszcze tymi małymi nic się nie dzieje ;)

      Paznokcie nie były złe, ale miałam spuchnięte, czerwone palce, stany ropne na opuszkach i schodziła mi baardzo skóra, po jakimś miesiącu są takie, jak dawniej, ale była tragedia ;/

      Usuń
    3. Ojej, wystraszyłaś mnie, mam nadzieję, że takie coś nie będzie mieć miejsca u mnie .. Dobrze, że już wyleczyłaś palce. :)

      Usuń
  4. nigdy nie używałam takich lakierów, na chwilę obecną korzystam z normalnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na normalne lakiery nie mam już nerw! :D

      Usuń
    2. A mnie normalne uczulają, puchną mi powieki.

      Usuń
  5. Kochana, a gdzie klasyczna czerwień? :D
    Ja z hybrydami nigdy nie kombinowałam, może kiedyś w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czerwień z Cosmetics Zone, muszę sprawdzić, jak na bazie z Semilaca będzie się zachowywać. :)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam lakiery marki semilac <3 Aktualnie na paznokciach mam właśnie stylish gray :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam go tylko na pojedynczych paznokciach, muszę go kiedyś nałożyć na wszystkie. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam semilaki za trwałość, pigmentację i świetny top, który daje przepiękny połysk aż do zmiany koloru ze względu na odrosty :) Aaaa, zapomniałabym też o cenie która jest bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie szkoda na nie kasy! Porównując cenę lakierów, które wcześniej używałam a hybryd, to różnica jest nie mała, ale wiem, że warto. :)

      Usuń
  8. ja póki co maluję tylko zwykłymi lakierami.. może kiedyś się skuszę na hybrydki ale teraz mi żal wydac jednorazowo ponad stówkę tylko na paznokcie więc odkładam to na inny termin ...
    Pięknie wyszły paznokcie, jeszcze trochę i dojdzies do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zsumowana kwota mała nie jest, ale warto. ;)

      Usuń
  9. a ja w końcu dziś zrobiłam pierwszy mani :D jest cudny, ale wkurzają mnie paprochy i bokach paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Używałam lakierów hybrydowych semilac od 12.2015. W marcu 2016 pojawiło się uczulenie. Dokładnie opisane jak w artykule powyżej, z tym że bąbelki tworzyły się pod paznokciem, z których następnie utworzył się jeden worek wypełniony przezroczystym płynem po paru dniach pękł a paznokieć odchodził od skóry. To wstrętne zjawisko - to Onycholiza. Niezapomniane wrażenia, szczególnie kiedy uczulenie przeniesie się na inne miejsca na ciele, np. na twarz, tak jak było to w moim przypadku. Wyglądałam strasznie. Twarz spuchła. Uczulenie zaczęło schodzić dopiero po zdjęciu hybryd, jednak niestety trwało to parę tygodni. Pod paznokciem goiło się 3 tyg. z resztą na dłoniach też skutki widać było spory czas. Bąbelki są bolesne, opuszki też bolą, natomiast uczucie swędzenia jest najgorsze.
    Dziwne dla mnie jest to, że w Internecie można przeczytać o uczuleniach na semilac a nie na produkty innych firm.
    Byłam bardzo zadowolona z lakierów semilac i pozostałych produktów. Wydałam ponad 1500 zł na wszystko. Gdyby nie uczulenie nadal bym korzystała i kupowałam bym więcej. Dziś nie polecam tej firmy i zapewniam - wypowiedzi, które można znaleźć na ten temat w Internecie są prawdziwe. Szkoda, że wcześniej ich nie przeczytałam wtedy bym się nie zdecydowała na tą firmę.
    Obecnie szukam zamiennika, chcę wrócić do hybryd. Nie wiem jaką firmę wybrać i czy w ogóle jeszcze będę mogła wrócić do hybryd. Także przestrzegam przed wydaniem pieniędzy na tą firmę. Ryzyko jest spore.
    Dodam jeszcze to, że znam jedną osobę, która też dostała uczulenia na całym ciele na hybrydy semilaca, natomiast dwie moje koleżanki od paru miesięcy używają tej firmy - jak na razie są zadowolone. Mam nadzieję, że nic tego nie zmieni bo tez wydały na to sporo kasy i na szczęście odkupiły ode mnie lakiery.
    Zastanawiające dlaczego sporo osób uczula semilac??? Co z tą firmą jest nie tak. Być może był za tani... Chyba jednak za drogi, skoro koniec końców przyniósł więcej złego niż dobrego!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, wszystkie nasze produkty są testowane przez wprowadzeniem na rynek i posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa. Pojawienie się alergii to bardzo indywidualna sprawa i zależy od wielu czynników, m.in. przygotowania płytki, własnych skłonności do alergii także od tego czy produkt został prawidłowo zaaplikowany. Staramy się, by nasze produkty były coraz lepsze, dlatego prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Dzięki temu będziemy mogli dokładniej odnieść się do sygnalizowanych problemów.

      Pozdrawiam
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  11. Śliczne paznokcie, ładnie wykonane :) ja też jestem zakochana w semilacu już od długiego czasu, kiedy to kupiłam zestaw startowy i naprawdę jest super, zarówno pod względem ceny, jak i kolorów :) teraz tylko cały czas inwestuje w kolejne kolekcje kolorów, a jest w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam parę lakierów tej firmy, jednak U mnie lepiej sprawdziła się marka chiodo której mam więcej i jej jestem wierna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Semilac jest ok choź są teraz również inne nowe równie dobre marki, ba może nawet lepsze. Osobiście polecam lakiery Vasco Nails.

    OdpowiedzUsuń