10/19/2011

Jestem Narzeczoną!!! :)

Witam! Dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe :) Nie mam dziś weny na napisanie postu o kosmetykach, ponieważ...
Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie!! Wczoraj oświadczył mi się mój chłopak! Po 2 latach, 8 miesiącach i 5 dniach naszego związku. W pokoju było wiele serduszek ułożonych z płonących świeczek. Moje szczęście mogłabym wykrzyczeć całemu światu! Do tej pory nie mogę powstrzymać łez ;)

"Idziemy razem za ręce, gdzieś, gdzie pachnie szczęściem, gdzie jest miłość i gwiazdy i gdzie dobrze nam będzie, wierzymy, że dojdziemy i to jest najważniejsze, nic złego się nie stanie póki trzymamy się za ręce!"


Jeszcze w swoje szczęście nie wierzę :)

35 komentarzy:

  1. Ojej, jak pięknie i romantycznie... Gratuluję z całego serduszka i życzę duuużo szczęścia Wam obojgu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, jak romantycznie :)

    Co do butów, to po nas akurat widać, że u kobiet wszystko zależy od gustu, które się na szczęście różnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione życzenia ur:) aaaaaaaaaa gratulacje!!!!!!!!! musisz być najszczęśliwszą kobietą na ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;) znam to uczucie ;)
    nam mija dzisiaj 9 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to urocze, szczęścia dużo wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Życzę szczęścia i wytrwałości :**

    OdpowiedzUsuń
  7. już po dwoch latach? WOW :D to ja jeszcze będę czekać 9 miesięcy hah? :P baaardzo zazdroszczę mega pomysl :) i masz 20 lat? szybciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i studiujesz zarządzanie, jak ja. na którym roku jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mam 20 lat. Jestem na drugim roku.
    No ja nie uważam, żeby to było jakoś szybko :) Jesteśmy pewni uczucia i tego, że chcemy być razem a to najważniejsze :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się razem z Tobą! :D Gratuluję! :)
    Pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):) to moje wielkie marzenie;) pokażesz pierścionek?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE !
    ..zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo ;)
    To też było moje największe marzenie, które spełniło się dzień przed moimi urodzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) oby tak już było zawsze ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW PIĘKNIE !! Gratuluję i życzę DUŻO miłości !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje :)
    te serduszka są bardzo romantyczne:)
    ja tu poproszę o dokładniejszą relację i oczywiście o fotkę pierścionka :)

    akurat tym postem mnie 'kupiłaś' i jeszcze nie raz tu zawitam :D

    a. witam w gronie 'zaklepanych' :)

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!! ;) To wspaniale ^^
    Urocze serduszka ze świeczek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak romantycznie musiało być ;) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak romantycznie, gratuluję i szczęścia życzę ;****

    OdpowiedzUsuń
  20. baaardzo, baaardzo dziękuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULUJE ;-* DUZO MILOSCI I JESZCZE RAZ MILOSCI ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje !
    Nie zaglądałam ostatnio a ni tu ani na wizaż, a tu takie wspaniałe wieści :D!
    Teraz jesteś jeszcze bardziej szczęśliwą TŻówką, no a co:D
    Pozdrawiam Cię serdecznie :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję! ;))
    Tak, jestem jeszcze bardziej szczęśliwa Tżtówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana dzisiaj trafiłam na Twój blog. I super się tu czuję ;) masz świetny styl, podobają mi się Twoje włoski..I bardzo gratuluję zaręczyn ;) Ja też jestem narzeczoną. Mój chłopak oświadczył mi się po podobnym czasie jak twój, mianowice po 2 latach 8 miesiącach i 19 dniach ;) Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Mandy w moich skromnych progach. :) Bardzo mi miło, że podoba Ci się u mnie, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. :) Dziękuję i Tobie również serdecznie gratuluję. :):) Pozdrawiam :)

      Usuń