12/16/2011

Ready for Christmas!

Cześć Kobietki! Święta tuż, tuż. Prezenty zakupione, więc wypadałoby się wziąć za porządki. Dziś właśnie je zaczynam Mycie okien, pranie firanek, dywanu, szorowanie podłogi, układanie w szafie mimo tego, że nie fajnie brzmi to mi sprawia wielką frajdę! Tym bardziej, że wiem, że w niedzielę u mnie w pokoju zawisną lampki świąteczne a w dużym pokoju choinka. Rozpocznie się gorączkowe czekanie na wigilię i na prezenty. ;) Mimo tego, że jesteśmy dorośli i nikt w Mikołaja nie wierzy, to w mojej rodzinie obowiązkowa jest tradycja związana z prezentami, dzięki temu są one tak magiczne. ;)


Żeby ten post nie był tak nudny, przygotowałam dla Was odpowiedź na świąteczny tag "Ready For Christmas", który pojawił się na blogu NatallieM.


1. Ulubiony świąteczny film?
Tą odpowiedzią raczej nikogo nie zdziwię. ;) Od wielu lat mój ulubiony film świąteczny, to "Kevin sam w domu". Ostatnio jednak prześcignął go film "Listy do M".

2. Ulubiony świąteczny kolor?
Wydaje mi się, że ten kolor, to czerwony. Wszystko, co jest w czerwonym kolorze w okresie zimowym kojarzy mi się ze świętami. :)

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Jeśli chodzi o Wigilię ubieram się odświętnie. W tym roku będzie to sukienka (oczywiście zrobię zdjęcie outfitu). W pierwszy i drugi dzień świąt jeśli gdzieś jadę to ubieram się odświętnie, jednak po powrocie do domu zakładam dresy i bokserkę, lubię czuć się wygodnie.

4. Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?
Bardzo ciężko byłoby mi wybrać jedną osobę. Jeśli jednak nie miałabym innego wyboru byłby to mój narzeczony lub mama. Zawsze kupuję prezenty 6 osobom + kupuję coś mojemu psiakowi.

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
W Wigilię oczywiście! :)

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie, ale mam nadzieję, że kiedyś go zrobię.

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Na pewno rozmawiać o świętach, spędzać czas z rodziną.

8. Jakieś świąteczne życzenia?
Dużo uśmiechu, zdrowia, szczęścia i spełniania marzeń.

9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Lubię zapach kapusty z grzybami, kompotu, ryby czy ziemniaków na wigilijnej kolacji. ;)

10. Ulubione świąteczne jedzenie?
Pierogi z kapustą i grzybami! Lubię też schab albo pierś z kurczaka pieczoną z jajkiem. ;)

TAGuję wszystkie osoby, którym podoba się ten tag i które chętnie na niego odpowiedzą. ;)
Jeśli nie chcecie robić go u siebie na blogu, lub jeśli go nie macie, możecie podać odpowiedzi na pytania w komentarzu. ;)
Chętnie przeczytam to, co macie to powiedzenia na temat pytań. ;)


Mam dla Was dwa outfity z sukienkami z poprzedniego posta w roli głównej!
Pojawią się na blogu niebawem. Więc zaapraszam Was serdecznie!

Serdecznie Was pozdrawiam, miłego dnia!


16 komentarzy:

  1. Ja również dziś zabiorę się za porządki :) mój ulubiony świąteczny film? Hmm, w sumie ciężko powiedzieć :) A "Listów" nie widziałam póki co :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie porządki były tydz temu :) prezenty też kupione, dzisiaj wybieram się po ostatni :)
    lampki już mam zawieszone a za choinkę zabiorę się chyba dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, jak to czytałam to poczułaam sie, jakby już były święta... tak tu świątecznie, hehe.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także kupuję zawsze prezenty na święta mojemu psu :D czekam na outfity ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już mam choinkę :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kiedyś widziałam ten film :) racja, porządki na Boże Narodzenie dziwnie przypominają te Wielkanocne w tym roku... ;/ a "Listy do M" są chyba, ale w megasłabej jakości... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. oh zazdroszcze, że porządki już masz za sobą!:D heh święta bez Kevina lecącego w telewizji nie byłyby takie same... ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba rownierz mapisze w tygodniu podobna notke, ta bardzo mi sie spodobala:)) wesolych swiat :P

    i zapraszam do sb :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) I fajny Tag jak nie zapomnę to odpowiem na pytania u siebie. Może jutro?
    Zapraszam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój też rozumie co to jest prezent dla niego :D Najczęściej kupuję mu zabawki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sprzątanie za sobą, ale nie mam jeszcze prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  12. sprzątanie na ostatnia chwilę, choinka u mnie niestety sztuczna, za to mam już wszystkie prezenty :) ja wymyślam już strój na Wigilie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie zaczęłam świątecznych porządków, ale w nadchodzącym tygodniu biorę się ostro do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam za sobą dopiero część porządków ;) ale też lubię to świąteczne krzątanie :)

    OdpowiedzUsuń