12/31/2011

Ostatni dzień roku.

Witam Was w ostatni dzień roku 2011.
Podsumowując ten rok, zastanawiam się czy był lepszy od poprzedniego.
W tamtym roku zaczęłam studia, zdałam egzamin na prawo jazdy, a w tym obchodziłam 20 urodziny i zostałam narzeczoną...

Który rok był dla Was lepszy?

Ostatnio pisałam Wam, że święta mi się nie udały przez bardzo ciężki stan zdrowia jednej osoby.
Na szczęście jest już lepiej, ta osoba odzyskała przytomność i powoli zaczyna rozmawiać! Co do Sylwestra niestety za bardzo nic nie mogę zrobić, ponieważ mój chłopak pracuje 24h i zejdzie ze zmiany jutro o 6 rano.
Więc, żeby nie było mu smutno, przyjadę do niego do pracy z sałatką gyrosa, szampanem i pizzą! Razem z jego koleżanką z pracy będziemy po cichu świętować nadejście nowego roku. Wolałabym Sylwester spędzić na jakiejś imprezie, ale cóż nie ważne gdzie będziemy, ważne, że razem. ;)




Chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku!
Aby był lepszy niż poprzedni.
Niech niesie Wam wiele radości i uśmiechu!


Kreacji na dzisiejsze wyjście Wam nie pokażę, bo jeszcze nie wiem co założę. Prawdopodobnie będzie to chabrowa sukienka.
Tak przy okazji pokażę Wam mój strój z wyjścia ze znajomymi do baru.
(na zdjęciu spodnie wyglądają na brudne, ponieważ aparat porobił plamy)

To już wszystko na dziś. Życzę Wam udanej imprezy! Do zobaczenia (a raczej do napisania :D) w Nowym Roku! Buźka ;*

14 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego na Nowy rok, aby Twoje postanowienia, plany na ten rok jak najbardziej się spełniły!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również szczęśliwego nowego roku :))
    Fajne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj narzeczeństwo wygrywa zdecydowanie!:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam, że będzie dobrze :) Hehe też myślałam o chabrowej sukience, ale jednak chyba postawię na czarną :D Niedługo pewnie pojawi się stylizacja sylwestrowa! :) Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ten rok był dla mnie lepszy. :)
    Na pewno spędzicie miły wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale dobra z Ciebie dziewczyna, że tak do niego wpadniesz, miło bardzo :)) najważniejsze to być razem! fajny outfit, tych plam wcale nie widać :>
    dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same dobre lata za Tobą, oby było ich tyle przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie outfit:) taki lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj enamour masz piękną figurę:) takie śliczne szczupłe nogi:D

    anettka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw na co dzień, bluzka bardzo ładna, ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko Kochana dziękuję za komplement, to miłe :* :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten naszyjnik *.*, ja taki chce ! ^^
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your article posting this is really nice article
    toronto limos

    OdpowiedzUsuń