2/01/2012

TAG: 10 (a właściwie 13 :)) kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł. ;)

Hej! Kilka dni temu dostałam od Anetki - jednej z moich ulubionych koleżanek wizażanek wiadomość, w której podała mi propozycję na najbliższy post.
Jej propozycja polegała na tym, żebym podała 10 kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł.
To taki TAG podobny do "tanie nie znaczy gorsze".
Jeszcze raz Ci Aneciu dziękuję i czekam na kolejne pomysły. ;*
Może przejdę do rzeczy. Może wiecie lub nie, bardzo lubię kupować tańsze produkty. Lubię mieć potem satysfakcję, że kupiłam coś taniego i sprawdza się bardzo dobrze.
Od razu napiszę, że rozpędziłam się i tych kosmetyków będzie 13. :D W TAGu znajdziecie kosmetyki, produkty pielęgnacyjne, lakiery do paznokci.
Jestem bardzo zadowolona z tego, że u mnie w mieście na ryneczku są stoiska z lakierami firmy m.in Safari czy Rubens. Są to lakiery w na prawdę pięknych kolorach za niską cenę - 3 zł.
Utrzymują się u mnie ok. 4-5 dni i ładnie pokrywają płytkę paznokcia. Niestety aparat nie oddał intensywności kolorów. :(



Kolejne lakiery, które również uwielbiam, to lakiery z firmy Vollare Cosmetics. Ich cena jest jeszcze bardziej rewelacyjna - 2,05 zł. Te lakiery znalazłam w kiosku. Dają ładne i intensywne kolory.


Będąc przy temacie paznokci nie mogę nie wspomnieć o odżywkach z firmy Eveline. Posiadam 3 odżywki tej firmy: 8w1, SOS i Diamentową (którą dopiero dziś zakupiłam). Odżywki bardzo pomogły moim paznokciom, są twarde i nie rozdwajają się (odpukać - puk, puk!) Ich cena co prawda jest wyższa niż 10 zł (11 zł) ale dowiedziałam się, że w niektórych miejscach można je znaleźć za 8,50-9 zł, więc dodaję je do moich perełek! Odżywki skradły moje serce i używam ich jako lakier bazowy pod lakier kolorowy.


W mojej szafce z lakierami do paznokci znajduje się również zmywacz do paznokci firmy Isana. Jego koszt to 4 zł. Zmywacz jest wspaniały. Bardzo szybko zmywa każdy lakier do paznokci. Dziś zakupiłam jego większą wersję.


Teraz przejdę do oczu i perełek do 'upiększania' ich. Na początek idzie już chyba wszystkim znany klasyk - baza pod cienie z firmy Virtual. Koszt to ok. 7 zł na allegro. Nie będę się o niej rozpisywać, bo chyba każdy ją zna. A jeśli ktoś jej nie zna, to zapraszam do przeczytania mojej reneczji: O TU.


Nie mogę tu nie wspomnieć o cudownej kredce do oczu long lasting firmy Essence.
Koszt to ok. 7 zł w Naturze. Jej recenzję robiłam O TU.


Nie wiem czy wiecie o tym, że cudowny efekt na naszych rzęsach występuje po wytuszowaniu ich tuszem Spectacular Me firmy Lovely. Tusz kosztuje 9 zł. Jest po prostu rewelacyjny! Nie skleja rzęs, pięknie je wydłuża, po prostu cudo! Wolę używać ten tusz niż np. marki Maybelline, który tez posiadam.


Cały czas mam chrapkę na cienie firmy Sleek. Jednak zawsze wychodzi tak, że jednak ich nie kupuję.
Szukałam cieni takich raczej na co dzień i znalazłam. Paleta 12 cieni firmy SUNKISSED kosztuje na allegro ok. 8 zł. Cienie mają całkiem fajną pigmentację (którą pokazywałam TU), na bazie Virtual utrzymują się calutki dzień.
Na zdjęciu widać jeszcze trójeczkę cieni. Są to cienie firmy cote, kupione pewnie gdzieś w małym sklepie za 3 zł. Mam kilka paletek tanich cieni, które są na prawdę bardzo fajne. I tak jak wspomniałam wyżej na bazie nawet te cienie za 2 zł utrzymują się dobrze.


Będąc przy makijażu muszę Wam pokazać moje dwie małe zdobycze ze sklepu Chińskiego. Pomadki kosztowały 2,50 i 3 zł. Może nie utrzymują się jakoś super rewelacyjnie na ustach, ale mi nie przeszkadza ponowne malowanie ust co jakiś czas.


Również moimi perełkami kosmetycznymi są róże do policzków. Dopiero zaczynam z nimi swoją przygodę. Nie chciałam się rzucać na głęboką wodę i kupować drogich róży. Wybrałam się więc na ryneczek i kupiłam ich 3 kolory. Wszystkie w cenie 3-5 zł. Utrzymują się na policzkach dobre kilka godzin. (Środkowy róż mi się pokruszył i go naprawiałam, dlatego estetycznie nie wygląda :))


By utrwalić makijaż nakładam na buźkę puder. W tej kwestii również nie posiadam nic drogiego. Używam jak na razie dwóch pudrów, jeden znany wszystkim z firmy Synergen a drugi z firmy Sensique. Ich cena to ok. 8 zł. Efekt jaki dają na twarzy mi się podoba, makijaż długo się utrzymuje.


Teraz przejdę do demakijażu i przedstawię Wam mleczko, które lubię używać. Mleczko jest z Biedronki, kupione za ok, 4 zł. Ładnie odgrywa swoją rolę. Bardzo je lubię, bo jest takie delikatne. Na pewno wolę mleczko od płynów dwufazowych do demakijażu, które pozostawiają okropny, tłusty film na skórze.


Jeśli chodzi o kosmetyk do włosów, to jestem bardzo zadowolona z odżywki intensywnie nawilżającej do włosów suchych z firmy Ziaja. Koszt tej odżywki to 3.99 w kiosku. Nie będę się na jej temat rozwodzić, kilka słów napisałam o niej TU


Ostatnim produktem godnym polecenia jest antyperspirant z firmy Rexona. Cena ok. 9 zł w kiosku.
Nigdy nie miałam problemów z nadmierną potliwością, więc ten antyperspirant jest idealny. Doskonale pełni swoją rolę, pod pachą mamy sucho, długo wyczuwamy zapach antyperspirantu. Jedyna wada jest taka, że miał nie zostawiać białych plam na czarnych ubraniach a niestety to robi. Ale mimo wszystko jest moim ideałem w tej kwestii.


To są moje perełki. Jak widać, można znaleźć kilka dobrych produktów za cenę niższą niż 10 zł.
Jeśli macie ochotę to zróbcie odpowiedź na ten TAG, poinformujcie mnie o tym w komentarzu, chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi.
A jakie są Wasze perełki kosmetyczne?
Może któraś z moich jest Waszą ulubioną?

Niebawem pojawi się haul z Rossmana. Ponieważ odebrałam kartę podarunkową, którą wygrałam i zrobiłam zakupki. ;)
Mam dla Was mały bonusik. ;) Ostatnio poprosiłam mojego Narzeczonego, żeby zrobił mi makijaż. Na początku troszkę się bał tych wszystkich kosmetyków, ale się zgodził. W sumie to artysta, rysuje portrety jak i inne rysunki, więc wyobraźnię ma. ;) Oto, co stworzył na moich powiekach. Miało to być smoky eyes. A wyszło, jak wyszło. ;)


Co sądzicie o jego wytworze? Myślę, że jak na pierwszy raz, to jest super jak na faceta. ;)

Życzę miłej nocy. Buźka!

52 komentarze:

  1. Enamour super propozycje :)
    ja używam tego samego mleczka do demakijażu i jest rewelacyjne :)
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie super! :) Tz ma talent trzeba przyznac, bardzo fajnie mu to wyszlo :)

      Usuń
  2. Dziękuję Babeczki moje Kochane. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi perełkami! Może zrobiłabym recenzję pudru Synergen?
    Jeśli chodzi o makijaż - ma w sobie coś ujmującego i szczerze powiem, że nie mogę uwierzyć, że zrobił go mężczyzna :)
    + Jeśli chcesz trochę poczytać o diamentowej odżywce z Eveline - zapraszam do mnie (http://la-beaute4.blogspot.com/2012/01/odzywka-do-paznokci-i.html)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku czuję się zawstydzona, że o mnie wspomniano;)

    post świetny:) Mleczka z biedronki też używam:) akurat na wykończeniu.
    Kredka z essensce jest rewelacyjna:)
    a za takimi lakierami muszę pochodzić skoro tak je zachwalasz i tyle ich masz:)

    anettka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś pomysłodawczynią, więc jak mogłam o Tobie Kochana nie wspomnieć?! :*
      Hehe, lakierów trochę mam, ponad 20 sztuk, dziś kolejne 3 doszły. ;)

      Usuń
  5. o! szczególnie przyda mi się informacja o tej kredce do oczu! a makijaż Twojego narzeczonego zasługuje na pochwałę!:D świetnie dobrał kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery z Vollare - i wszystkie pochodne tej firmy! Są genialne i można ich mieć całą szafę, bo tanie :) Rexona, Synergen, Isana - też znam i polecam :) świetny pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery Safari <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kosmetyki! niektórych sama także używam;)
    a makijaż też bardzo dobry, ja gdybym powiedziała narzeczonemu żeby mnie pomalował to wyśmiał by mnie okropnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, Spectacular me używam już od bardzo długiego czasu i ciągle zostaję mu wierna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam tej kredki i jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione odżywki. Faktycznie oczy czasem łzawią od tego okropnego zapachu ;c
    Wpadam regularnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. puder sensique, kocham go! a makijaż no... jestem w szoku! mężczyzna potrafi stworzyć takie cudo, no no... pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze jakoś sceptycznie podchodziłam do tych bazarkowych kosmetyków, ale chyba dzięki Tobie się do nich przekonam! ;)

    a co do makijażu - powiem Ci szczerze, że gdyby inne kolory to byłby fantastyczny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do bazarkowych kosmetyków, zawsze można spróbować.
      Lepiej w coś do testowania wrzucić 5 zł niż 30. ;)

      Haha, ten makijaż początkowo był głównie czarny, na ten róż sama go namówiłam, żeby było śmiesznie ::)

      Usuń
  15. świetne kosmetyki. nigdy nie widziałam tak tanich a takich dużych lakierów...zazdroszczę:)) a makijaz cudowny WOW :) Artysta-wizażysta normalnie hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  16. dziś oglądałam w sklepie lakiery z pierwszego zdjęcia, ale nie kupiłam :( jutro pójdę i sobie jakiś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamo, świetny makijaż! hehe:)

    Lakiery Safari i zmywacz z Isany baardzo lubię, bazę wolę tą z Hean, natomiast bardzo zaciekawiły mnie cienie i ten tusz! Szczególnie tusz, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, one są do ucha :D mikro nie jest zła... ja jestem po technikum ekonomicznym, więc 5 rok mam ciągle to samo. tylko teraz szanowna pani doktor ma swój świat i dopiero za 3 razem udało mi sie zaliczyć kolokwium :|

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe :))
    I śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  20. zdolnego masz faceta ! :P zmywacz z isany mam i sobie go chwalę :)także lubię szukać tańszych kosmetyków, jeszcze jak są dobre to cieszy mnie to podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę wypróbować tej odżywki do paznokci ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią zrobię taki tag u siebie, jutro jak znjadę czas :D uwielbiam lakiery Safari :) a co do makijażu to jak na faceta wyszło mega fajnie, rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A pisałam już taką notkę :) http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/2012/01/w-co-warto-zainwestowac-10z.html

    OdpowiedzUsuń
  24. nie no chłopa masz zdolnego ;))) oddawaj wszystkie kosmetyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery z Safari są wg mnie najlepsze. Nie lubię wydawać dużo pieniędzy na lakiery, a 3 zł to idealna cena :) Za to pomadek muszę poszukać w chińskim u siebie w mieście ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo tak! uwielbiam posty tego typu! :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania oryginalne rajstopy w PANTERKĘ prosto z Angielskiego PRIMARK'A :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam tylko jeden lakier z proponowanych od ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam te mleczko do demakijażu :P

    OdpowiedzUsuń
  29. A może napiszesz jak naprawiłaś ten róż?? :)

    XoXo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie. ;)
      Postaram się napisać to w najbliższych notkach.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. makijaż bardzo ładny :)
    lakiery uwielbiam takie kolorowe :D
    ale mam zbyt zniszczone paznokcie i po lakierze się rozdwajaja i łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  31. róż co policzków polecam firmy essence, bardzo tani, ma ładne odcienie i długo utrzymuje się na policzkach :)
    lakiery do paznokci kupuję tylko te w przedziale cenowym 3-5, bo po nałożeniu utwardzacza mają taką samą trwałość, jak lakiery z górnej półki :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne kolorki lakierów. ;))
    Słyszałam wiele dobrych opinii o lakierach Safari.
    Wszędzie ich szukam, ale najgorsze jest to ze nigdzie ich nie ma! ;((

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam tę paletkę Sunkissed - fajna rzecz, chociaż pigmentacja taka sobie ;) i super, że zrobiłaś tyle pozycji.

    Bardzo mi się podoba makijaż... 'normalny' facet zrobiłby jedną plamę, a tu ładnie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej jak słodko , że Cie pomalował ;D Mój by pewnie skwitował " zwariowałaś ;D " :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz co, ja do walentynek nic nie mam, sama na pewno gdzieś wyjdę z kolegą ale chodzi o samą tą atmosfere, która teraz panuje. Wszyscy nagle do siebie wracają, wszyscy nagle bez problemów szczęsliwi, na nic czasu nie mają, w jakiejś eufori żyją, związki zakładają, nikt dla nikogo innego czasu nie ma a później nagle czar pryska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, wiesz ja takiej atmosfery wokół siebie nie zauważyłam. ;)

      Usuń
  36. kiedy nowa notka :(?
    u mnie już jest.
    ogólnie myślałam nad tym szamponem, mysle, ze nie jest po prostu dla wlosow farbowanych, dlatego sie nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne szminki.mam takie samo mleczko.
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie przejrzałam całego bloga, jest świetny! Masz dobry gust :) co do kosmetyków ja uwielbiam ziaję, ale niestety mieszkam w Niemczech i mogę kupować jej produkty tylko jak jestem w polsce.. oko śliczne! ps. Twój narzeczony ma talent.. te rysunki z wcześniejszych notek są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  39. widzę że używamy wielu podobnych kosmetyków. :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Używamy podobnych kosmetyków :D Puder z Sensique jest naprawdę dobry!
    Fajne lakiery do paznokci :)
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurczę wszyscy chwalą te lakiery SAFARI a ja nigdnie nie umiem ich znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. baza pod cienie jest świetna, też ostatnio zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiście sporo lakierów safari masz :) niezła kolekcja :) Wow ! ten makijaz zrobil ci twój facet ? sliczny :d faktycznie ma wyobraznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój to się w ogóle za kosmetyki nie bierze ;) Więc jak dla mnie - bomba ! Zapraszam do siebie + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  45. No jak na faceta to super:)

    OdpowiedzUsuń
  46. hej :) też używam dość podobnych kosmetyków. Jak widać niska cena nie zawsze musi oznaczać słabszą jakość :)
    dodaję do obser.

    OdpowiedzUsuń