2/14/2012

Walentynki!

Cześć. Nie pisałam dla Was notek przez ostatnie prawie 2 tygodnie za co chciałabym czytających mój blog przeprosić. Niestety przez śmierć bliskiej osoby nie miałam nastroju by coś dla Was napisać.
Na szczęście już powoli dochodzę do siebie więc postaram się dla Was pisać częściej.
Dziś zasypię Was prywatami. Mam na prawdę dobry nastrój, ponieważ jakiś czas temu mój Narzeczony kupił samochód, którym ja jeżdżę. Prowadzenie naszej toyotki idzie mi już prawie idealnie! :)
Przechodząc do tematu - mamy dziś Walentynki!
Dla mnie to szczególny dzień, ponieważ od godziny 23.59 14 lutego 2009 roku jestem z moim Ukochanym!
Od tamtego dnia jestem najszczęśliwsza na świecie. ;) Dziś mijają nam 3 lata związku.

Zdjęcie mojego autorstwa.


Niestety mój Narzeczony jest dziś w pracy, wraca dopiero jutro o 6 rano, więc Walentynki i trzecią rocznicę uczciliśmy wczoraj. Zrobiliśmy pyszne ciasteczka francuskie z marmoladą truskawkową i nutellą, do tego jeszcze deser Tiramisu. Prezentami nie chcieliśmy się wymieniać, choć On i tak wynalazł w sklepie serduszkowy ogrzewacz do rąk i mi go kupił. ;) 
Wymyśliliśmy, że wywołamy nasze zdjęcia i włożymy je do albumu. Mam wydrukowanych kilka naszych zdjęć, ale chce ich jeszcze więcej. Bo bardziej nasze oko cieszą fotografie na papierze niż te na komputerze.
Każde zdjęcie opiszemy.  ;) Do tego założę pamiętnik, w którym będę opisywać wszystkie najpiękniejsze chwile, które miały i będą miały miejsce.  Myślę, że to ciekawy pomysł. 
Wiem, że nie każdy obchodzi Walentynki. Chociaż dla mnie to taki sam dzień jak np. Dzień Kobiet, baa ten dzień uwielbiamy, bo to nasz dzień. Dostajemy kwiaty i inne prezenty. To czemu mamy nie lubić Walentynek? Święta Zakochanych? Nie rozumiem troszkę takiego myślenia, ale ok, każdy ma swoje zdanie. ;) Do osób samotnych: dzień Singli jest 15 lutego. ;) Ja bardzo lubię to Święto, chociaż Miłość powinno się okazywać sobie codziennie a nie podczas jednego dnia w roku. Ten dzień jest też taką próbą odwagi dla zakochanych, którzy wstydzą się wyznać Miłość swojej drugiej, wymarzonej połowie. Właśnie teraz macie taką okazję! Możecie wysłać komuś Walentynkę, delikatnie sugerując kim jesteście, albo po prostu anonimowo. ;)

Życzę Wam wszystkich cudownych Walentynek, pełnych miłości, całusów i przytulania.
A osobom samotnym życzę znalezienia tej wymarzonej, drugiej połówki.
Pamiętajcie, że Miłość przychodzi niespodziewanie, wiem to po sobie. ;)


A Wy obchodzicie Walentynki? Lubicie ten dzień?
Teraz mam do Was pytanie dotyczące bloga.
Jak wiecie jakiś czas temu wygrałam kartę podarunkową do Rossmana i zrobiłam za nią zakupy.
Czy chciałybyście je zobaczyć w haulu? O kilku produktach mogę kilka słów wspomnieć.
Mam też zaległe haule ale nie wiem czy będziecie nimi zainteresowane.
Czekam na Was odzew w tej kwestii. ;)

Tymczasem ja już się żegnam, zaraz nadrobię Wasze blogi.
Trzymajcie się cieplutko w tym pięknym dniu, buziaki!


Kiedy kogoś kochasz, cieszysz się, że jesteś na tym świecie. Cieszysz się z każdej minuty, którą masz przed sobą. Z każdego budzenia i zasypiania obok siebie. Z poczucia, że ta osoba jest blisko. ♥

42 komentarze:

  1. Ja w te walentynki jestem samotna, pierwszy raz od 4 lat. Bardzo źle się z tym czuję, ale najwidoczniej tak miało być.
    Wam życzę dużo szczęścia i miłości. Obyście wytrwali w tym cudownym związku do końca swojego życia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że spędzasz je sama... Ja swego czasu też zawsze byłam w tym dniu samotna dopóki nie spotkałam swojego chłopaka. :)
      Co do życzeń, to bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. sliczna notka, i gratuluję Wam tych 3 lat ! :*
    ` meggiess.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szczerze mówiąc walentynki to dzień jak codzień.. pierwszy raz w tym roku dostanę mały prezencik od Tżta a tak to nigdy wcześniej nie obchodziliśmy tego święta. Życzę Ci kochanie kolejnych 100 lat z Tż, żeby wam się układało jak najlepiej :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam walentynki więc dla mnie to jest dzień jak codzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym albumem ;) Ja z moim narzeczonym nie obchodzimy jakoś szczególnie Walentynek. Może wyjdziemy gdzieś na kolację albo napijemy się wina w domu ;) Gratuluję 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro z powodu śmierci bliskiej osoby... :((( Cieszę się natomiast razem z Tobą z autka oraz Waszej rocznicy życząc Wam zarazem jeszcze więcej szczęśliwych chwil oraz miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, czasami lepiej jest komuś pozwolić odejść, by ulżyć cierpienie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo... jaka fajna data zaczęcia znajomości.
    A i zapraszam do mnie: http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest data zaczęcia związku, znajomość zaczęliśmy kilka msc wcześniej. ;)

      Usuń
  9. Oj to szkoda :/ u mnie byłoby ciężko wytrzymać, gdyby mój facet mnie ograniczał :/ Walentynki to z pewnościa fajne święto, ale powinno trwac caly rok :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Miłości potrzebny jest kompromis. ;) Czasami wybierzemy się na imprezę ale częściej spędzamy czas na przytulaniu się w domu. :)
      W dodatku mój chłopak to okropny zazdrośnik, nikt nie może na mnie spojrzeć. :D
      Dlatego woli jak jesteśmy w domu. :P

      Usuń
  10. ja już taki album prowadzę rok :D to jest świetny pomysł ! Ja zawsze lubiłam walentynki, nawet jak byłam sama :) Chodziłyśmy wtedy z kumpelami do kina i kawę i było super :) Ten dzień jest dla mnie zawsze wyjątkowy, bo On ma urodziny :) wiec to najważniejszy dzień w roku !
    zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna data na rocznicę ;p szczęścia i wytrwałości na kolejne 3 magiczne lata :)
    ja jestem zainteresowana więc pokazuj co tam ciekawego kupiłaś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę Wam wszystkiego, co najlepsze. ja jakoś nie przepadam za tym świętem, ale cieszę się, że inni je lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję 3 lat, kupa czasu. :) gratuluję cierpliwości i wytrzymałości i miłości i życzę tego na co najmniej kolejne 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo miłości z okazji rocznicy :)
    Co do walentynek to nie mam nic do tego dnia. My ten dzień traktujemy jak każdy inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      My tez byśmy traktowali ten dzień jak każdy inny gdyby nie fakt, że mamy wtedy rocznicę. ;)

      Usuń
  15. No to kochane lovelasy, wszystkiego najlepszego oby jak najdłużej wam się powoodziło razem. ;* <3 żebyście wytrwali gdy inni polegną. ja w czerwcu 4 lata czas leci jak głupi . happy walentines day girl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;*
      Oj tak, czas bardzo szybko leci. :)

      Usuń
  16. Gratuluję i życzę jeszcze 100 lat obchodzenia rocznicy w tym dniu z tą osobą :)
    Ja jak najbardziej jestem zainteresowana wszelkimi haulami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. ;)
      A haul się na pewno niebawem pojawi.

      Usuń
  17. ja w sumie lubię walentynki:) no i gratuluje wytrwałości w związku i oby jak najwięcej tych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Mam nadzieję, że będzie ich bardzo dużo. ;)

      Usuń
  18. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć pięknych kolejnych lat razem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że nie ma zdjęć tych pyszności, bo ślinka niejednej z nas by pociekła... ;)
    Owocnych dni razem życzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog ; D
    Obserwuję liczę na rewanż ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest fotka.pl, że rewanżujemy się, w tym wypadku obserwacją.

      Usuń
  21. Gratuluję 3 lat i życzę co najmniej 100 następnych :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko pozazdrościć! życzę wam wiele wspaniałych chwil razem! oby tak dalej:) album to świetny pomysł, sama zastanawiam się nad takim prezentem na rocznicę z moim K :) zdjęcie + opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Mój K albumem jest zachwycony. :) Myślę, że to na prawdę fajny pomysł.

      Usuń