2/17/2012

Nowości w mojej kosmetyczce #6 - Rossman

Cześć Wam. Jak widać zmieniłam troszeczkę wygląd bloga, podoba Wam się? ;) 
Pytałam w poprzednim poście czy chciałybyście zobaczyć co kupiłam za kartę podarunkową z rossmana, którą wygrałam w konkursie na forum wizaż.pl. Kilka z Was wyraziło chęć obejrzenia moich zdobyczy. ;) 
Karty były na zakupy o wartości 100 zł. Niestety nie podam Wam konkretnych cen produktów, ponieważ niechcący wyrzuciłam paragon.
Wybrałam sobie:
* Balsam do ciała 'Kozie Mleko' z firmy Ziaja - cena ok. 11 zł
Balsam nawilża ciało ale nie daje jakiegoś na prawdę fajnego efektu. Nawilżenie utrzymuje się krótko, do tego jest bardzo niewydajny.
* Kremowy płyn do higieny intymnej 'Intima' z firmy Ziaja - cena ok. 9 zł
Żel jest na prawdę fajny, spełnia swoją rolę i w ogóle nie podrażnia, jest wydajny. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.



 * Odżywka do paznokci "Paznokcie twarde i lśniące jak diament" z firmy Eveline - 10.99 zł
To trzecia odżywka z tej firmy, którą posiadam. Tej jeszcze nie używałam, ale zacznę gdy skończę SOS i 8w1, których używam aktualnie jako lakier bazowy.

Zmywacz do paznokci firmy Isana - cena ok. 7 zł.
Chyba każdy go zna i wie, że jest bardzo dobry. ;)



* Lakiery do paznokci 'Express growth' z firmy wibo - cena ok. 5,50 zł
To moje pierwsze lakiery z tej firmy, krycie jest całkiem niezłe. Aktualnie mam ten koralowy lakier na paznokciach i po dwóch dniach od nałożenia ściera się lakier na czubkach paznokci.


* Papiloty - cena ok. 7 zł.
Papilotów jest w opakowaniu 14. Jeszcze ich nie używałam, więc nie wiem jak będą się sprawować.



* Odżywka do włosów Garnier olejek z awokado i masła karite - cena ok. 9 zł
Odżywki jeszcze nie używałam. Do zakupu zachęciły mnie jej opinie na wizażu.

* Pianka do włosów Taft - cena ok. 11 zł
Pianka dość dobrze utrwala fale, które powstają po zrobieniu warkoczy na noc. Efekt utrzymuje się na włosach dość długo.


* Tusz do rzęs 'Spectacular Me' z firmy Lovely - cena ok. 7 zł
Tusz jest rewelacyjny, ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Na prawdę bardzo go lubię.


* Antyperspirant Rexona - cena ok. 11 zł
Znakomicie spełnia swoje zadanie. Do tego jego zapach długo utrzymuje się na skórze.
Miał nie pozostawiać białych plam na czarnych ubraniach, ale niestety to robi.


* Seria 'Pure Control SOS' od Eveline: żel do mycia twarzy i tonik. Cena ok. 10 zł za jeden produkt.
Żel całkiem fajnie oczyszcza skórę a tonik nadaje uczucie świeżości.


Co prawda musiałam jeszcze troszkę do zakupów dopłacić, ale jestem zadowolona. ;)
Używałyście któryś z tych produktów? Byłyście zadowolone?
Ostatnio zakupiłam sobie pędzle z naturalnego włosia, chcecie je zobaczyć? Mogę Wam też pokazać małe prezenty od mojego Narzeczonego. Może macie ochotę na małą recenzję np. podkładu Catrice FotoFinish?
Będzie mi bardzo miło, jeśli podacie mi w komentarzach tematy postów, które chciałybyście przeczytać na moim blogu. Może chcecie jakieś TAGi?

Życzę Wam miłego weekendu, przesyłam uściski i buziaki!


41 komentarzy:

  1. a wiesz że odżywka z Garniera jest testowana na zwierzętach? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem. :( :(
      Jak można cokolwiek na zwierzętach testować..

      Usuń
    2. dlatego mimo tylu pochlebnych opinii nie kupie jej, nie będe wspierać tego bestialskiego procederu, na fb jest akcja zabierania podpisów http://www.facebook.com/events/103243549764831/ jakbyś mogła zrobić notke u siebie to może zebrano by tyle podpisów :*

      Usuń
    3. Dołączyłam do akcji na fb.

      Usuń
  2. możesz pokazać pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę tego zmywacza do paznokci. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe zakupy :)
    Bardzo podobają mi się te dwa lakiery z serii tredns nude ;)
    Hehe widzę, że wszystkie szaleją i kupują te odżywki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby się taka stówka na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą piankę i potwierdzam, jest bardzo dobra. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy :) i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupki :) Chętnie przeczytam wszystkie twoje propozycje :) Najbardziej czekam na pędzle! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie obejrzałabym te pędzle i podarki od Narzeczonego :)
    Tyle dobrego czytam o tych odżywkach z firmy eveline – chyba w końcu się na nie skuszę ;)
    Lubię produkty z Ziaji, jednak jakoś do tego mleczka koziego mnie nie ciągnie, żel miałam i też jestem z niego zadowolona, ale teraz używam tego biedronkowego ;)
    A z garniera ostatnio dorwałam szampon z lipą, ale zastanawiałam się na tym w żółciutkiej buteleczce ;)
    Co do tuszu – tylko Colossal (szkoda, że trochę kosztuje i chwilowo muszę się zadowolić jakimś z avonu...)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsamik z ziaji kozie mleko bardzo fajnie się u mnie sprawował..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaja :) Uwielbiam Ziaje i zdecydowanie polecam kosmetyki tej firmy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten nowy wygląd :) Ależ sobie kosmetyków nakupiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem ci, że ledwo poznałąm bloga z początku! zmiana na plus :) co do kosmetyków, odżywka z avocado to największe cudo na świecie :) kosmetyki ziaji i lakiery również używam :)) natomiast papiloty to przekleństwo, przynajmniej dla mnie, może lepiej będziesz zwijać włosy, mi się plączą przez noc i rano wyrywałam... wyrzuciłam je po drugim użyciu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. owocne zakupy ;) lubię te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo jak dobrze, że Spectacular Me jest w Rossmannie, coś mi się ubzdurało że musiałabym iść do Natury, a tu we Wro w centrum chyba nigdzie nie ma T.T a akurat kończy mi się tusz i się przymierzam do kupna nowego - tylko obawiam się, że jak wejdę do Rossmanna tylko po niego, to wyjdę jeszcze z wodą brzozową, olejkiem Alterry, maską do włosów... grrr! budzi się we mnie zakupoholiczka :p

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci tak szybkiego wzrostu włosa, chciałabym żeby bez niczego tak szybko mi rosły, chyba bym ze szczescia umarła :) może zapuść swój kolor?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana! http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mogłabyś napisać coś więcej o tym żelu do higieny intymnej z Ziaji? Bo ostatnio się nad nim zastanawiam właśnie. Głównie to mnie interesuje jaką ma konsystencję, bo napisałaś, że to żel, a na opakowaniu jest, że to kremowy płyn. Więc to bardziej żel, czy płyn?:P I jak z zapachem? Ma jakiś, czy jest może neutralny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, już poprawiłam notkę.
      Odpowiedziałam u Ciebie na blogu. ;)

      Usuń
  19. Lakiery z wibo lubię ze względu na fantastyczne kolory jednak, żeby osiągnąć dobry efekt muszę nałożyć aż trzy warstwy.

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale się obkupiłaś :D wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te płyny do higieny intymnej są świetne <3!

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam odżywki z garniera i jest bardzo fajna :) No i ogólnie produkty z ziaji są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz może sam kierunek taki trudny nie jest ale wybrałam sobie najtrudniejszy wydział na polibudzie i no to było jak porwanie się z motyką na słońce ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. no za 100 zł to się mogłaś wyszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nie jestem wielką fanką lakierów wibo, ale z zakupami za 100 zł można poszaleć :D

    Czekam na recenzje, o których wspomniałas :)

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    P.S. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie prawa przysługują Ci jako Konsumentce - zapraszam do nas :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten tusz ;) jest tani a dobry ,zawsze go uzywam. Natomiast zmywacz rowniez jest moim faworytem :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też obecnie używam tego płynu do higieny i jestem baardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak to się stało, że jeszcze nie mam Cię w blogrollu? zmieniam natychmiast :)
    Kozie Mleko mam i używam, chociaż powoli zaczyna mi się nudzić, a jestem dopiero w połowie... Rexona jest moim absolutnym must have everyday :) a zmywacz z Isany jest bardzo fajny, tylko mocno wysusza.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. też używałam tego koziego mleka i muszę przyznać że nie jest za dobry:( zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ok, dziękuję za odpowiedź (o tym płynie Ziaji :P) :* skuszę się na niego niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aktualnie stosuje odzywke z Eveline z diamentem, zobacze co z tego wyjedzie :), pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten zmywacz do paznokci, jest naprawdę dobry:)

    Pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń