5/16/2012

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #10

Co u Was słychać Kochane? U mnie tak na prawdę to nic ciekawego, wczoraj spędziłam dzień z Narzeczonym i umyliśmy auto, do tego praca w której już coraz lepiej szyję na maszynie, no i tyle. ;)
Jak Wam mijają te deszczowe dni? Wiecie co? Tak jęczałam na te słońce, że za dużo go, że gorąco mi jest w samochodzie jak go prowadzę... a teraz mam dość deszczu. I jak tu nam Kobietom dogodzić? ;)
Dobra, koniec gadania o tym co u mnie, bo przecież przygotowałam dla Was haul. :D

Na początku pokażę Wam szminki, które jakiś czas temu kupiłam.
Wszystkie mają zawrotne ceny - 2-3 zł!


W poprzednim poście tą z lewej strony mam na ustach. Daje na prawdę boski efekt i utrzymuje się długo na ustach! do tego ma fajny zapach... za 2 czy 3 zł jest to po prostu cudo! ;)))
Nie chcę wydawać dużo pieniędzy na pomadki, ponieważ często ich nie używam, ponieważ mój facet nie lubi jak mam je na ustach, bo boi się mnie wtedy pocałować, hahaha. ;))) Wiecie ma przed oczami tragiczny widok - on z umazanymi na różowo ustami. :D
Kolejnymi zakupami są bluzki. Z poniższą mam już przygotowany outfit, który niedługo ukaże się na blogu. ;)


Dzięki mojej kochanej Joli mam kwiatki do włosów. Weszłam sobie na stronę H&M no i musiałam je mieć, nie było innego wyjścia. Jola wstąpiła do H&M i kupiła dla mnie moje wymarzone kwiatki.


A jak pięknie wyglądają wpięte obie przy koku. ;)
Kolejną rzeczą jest bransoletka, którą podwędziłam siostrze. Kupiłam jej gazety po niższych cenach, które zostały już dawno wydane i wpadła mi w oko bransoletka.


I ostatnie co chcę Wam pokazać to buty a właściwie dwie pary koturn. Dostałam je od mamy.


Troszkę są wysokie, ale może mimo mojego sporego wzrostu dam radę w nich chodzić. :)
To już wszystkie zakupy i prezenty.  A Wy co sobie ostatnio kupiłyście?

Niebawem recenzja tuszu i outfit.
Bużka!

35 komentarzy:

  1. oj zakupy to zrobiłaś takie, że bym Ci mogła kilka rzeczy podwędzić :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka jest słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzki są boskie! można wiedzieć gdzie takie można kupić? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dorwałaś takie tanie pomadki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również na ryneczku. u mnie jest pełno budek z tanimi kosmetykami :)

      Usuń
  5. Wszystko mi się podoba a najbardziej białe koturny i kwiatuszki z hm :)

    pomadki świetne kolorki ♥

    i jeszcze zapraszam do siebie na rozdanie jakbyś miała chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szminki <3 i bluzeczki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładna ta pierwsza bluzeczka ;)
    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy i kolory szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, piękne szminki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam te kwiatki z h&m i dokłądnie ten sam kolor. do tego wziełam tez sobie czarne :) szminek nie lubię , wolę delikatne błyszczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobała mi się ta biała bluzeczka!:) Ciekawa jestem outfitu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie bluzki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy, a szczegolnie musztardowa bluzka!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty śliczne!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. bransoletka mnie oczarowala ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze buciki, musztardowa bluzka i kwiatki do włosów - cudeńka :)
    Kwiaty we włosach dodają uroku - sama uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zaspamowałam Ci skrzynkę mailową :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie fajne szminki ;o i ta cena ;o też bym chciała :< :D Swoją drogą lubię takie bransoletki ;) pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty i pomadki bomba jeszcze ta cena
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie tanie? :OO śliczna bransoletka ;) Pozdrawiam ;) w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. koturny świetne i ta musztardowa bluzeczka , uwielbiam te suwaczki :)
    zapraszam do mnie w wolnym czasie .!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne koszulki i bransoletka ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. buty są po prostu super, sama mam ochotę na takie ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne są te koszulki! <3 A cena pomadek faktycznie niewielka! Zapraszam do siebie na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne zakupy! kwiatki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś zaproszona do zabawy z Golden Rose :) http://grimagee.blogspot.com/2012/05/zabawa-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  27. białe koturny śliczne :)

    OdpowiedzUsuń