5/29/2012

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #11

Cześć Dziewczyny! ;)
Kilka dni temu byłam w sh. Cena za kilogram wynosiła 10 zł, był to ostatni dzień przed wymianą towaru. ;)
Zobaczcie co dorwałam:
* Szarą, dresową marynarkę - Denim.



Jestem nią zachwycona! Nie dawno widziałam podobne w sieciówkach za ponad 100 zł a ta wpadła w moje ręce za 3 zł! Jest troszkę za duża, ale i tak ją uwielbiam. :)

* Sweterek George.


Kolor jest po prostu cudowny! Mam jeszcze jeden taki jak ten, tylko w innym kolorku, również z sh!
W sh kupiłam jeszcze pasek do spodni dla mojego chłopaka i spódnicę dla mamy, za wszystko zapłaciłam 11 zł z groszami. :)
* Spódniczka w kwiatki. 
Była długa - sporo za kolana. Z mamą ją skróciłyśmy i wygląda tak (przepraszam za wygniecioną bluzkę, ale założyłam ją na szybko do zdjęcia):


Wydaje mi się, że mnie strasznie pogrubia.. Na razie nie mogę się do niej przekonać. Co o niej sądzicie? Warto ją nosić? :)
* Bluzeczka z Centrum Chińskiego! ;)) Kosztowała 25 zł.


Miałam ją kilka razy na sobie i jest według mnie genialna!
* Podkład Catrine - Infinite Matt up to 18h. Kosztował ok. 25 zł, kupiony w Naturze.


Używałyście go? Podobno jest całkiem fajny, i ma dość dobre opinie na KWC.
Niestety mojego ideału (Catrice Photo Finish) w kolorze 010 nie ma u mnie w drogerii. Dziś się dowiedziałam, że w ogóle go nie przywożą. :(
* Biała kredka do oczu - Catrice kohl kajal. Cena 7.99 zł.


* Puder prasowany rozświetlający Sensique. Cena 7.99 zł.


Chciałam dziś wydać trochę wypłaty, więc poszła ona na kosmetyki. :) Przeglądałam sukienki i bluzki, ale jakoś za szczególnie mi w oczy nie wpadły.
A Wy co sobie ostatnio kupiłyście? :)
Chcecie przepis na domową tortillę? :) 
Zrobiłam zdjęcia, więc jak chcecie, to pokażę Wam jak je z siostrą robimy.

Buziaczki! 

20 komentarzy:

  1. 1. bardzo ładna koszulka ;)
    2. świetna marynarka♥ mam podobna również z SH
    3. nic Cię nie pogrubia- ładnie wyglądasz w spódniczece ;)
    4. muszę kupić białą kredkę ;)
    5

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna marynareczka ^^ Jakoś najbardziej mi się z wszystkiego podoba ^

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zakupy w sh ;) też bym taką marynarkę chciała i to za 3zł;) cholerka u mnie nic w sh nie ma nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis chcę! Pewnie ;d
    Jej super zdobycze ja w sh nigdy nie mogę znaleść niczego wartego uwagi :(
    Ciekawa jestem recenzji pudru ;*
    Nie mam zdania co do spódniczki ;) Mi osobiście nie przypadła do gustu za bardzo :)
    Zapraszam do mojej nowej zakładki wymiankowej ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka i sweterek są och i ach - piękne!
    Co do spódniczki, jakoś mi się nie widzi, może przy odpowiedniej stylizacji by grała, ale hm, no nie bardzo.
    kupiłam dzisiaj truskawki! :)
    a przepis z chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łupy godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w marynarce się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka i sweterek- super! :)
    Szczęście miałaś, ze udało ci się złapać coś fajnego z pośród dobrze przetrzepanego juz towaru-gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na kuriera z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marynarka jest prześliczna :)
    czekam na przepis!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne łupy z sh, ale marynarka i jej cena przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love that white khol crayon :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zakupy;)
    i noś noś spodnice ! :)

    Zapraszam na mój konkurs, który kończy się już jutro! Do wygrania wybrane okulary ze sklepu Iloko! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam puder tej firmy i korektor jestem bardzo zadowolona a cena jest niska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka będzie moim zdaniem ok jak założysz bokserkę do niej . : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog , jestes cudowna jak można być tak ładnym?;o masz jakies zagraniczne korzenie?
    pozdrawiam cieplutko;*


    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka cudowna !! ;) +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń