8/16/2012

new look + ombre. :)

Właśnie wróciłam z pracy, przerobiłam sobie kilka ubrań - wszystko nowości z sh. :D Niebawem Wam je pokażę. Teraz nastawiłam pranie a potem jedziemy z moim Narzeczonym do niego. :) Jak możecie zobaczyć - zmieniłam wygląd bloga. Chciałam coś romantycznego i myślę, że mi się to udało, ale nie mogę się jeszcze przekonać do 3 kolumn. ;) Może lepiej było z dwoma, bardziej czytelnie?
Siedziałam trochę w HTML-u i wyszło, jak wyszło. Jak Wam się podoba?

Wcześniej było tak:



A jest teraz tak, jak widzicie. :)
Pojawił się nowy nagłówek, strony pod nim i ogólnie trochę pozmieniałam. :)

Wczoraj postanowiłam zrobić moje pierwsze paznokciowe ombre. Sama nie wiem czy mi się podoba, ale jak na pierwszy raz, chyba nie jest źle :)


Użyłam lakierów Vollare za zawrotną cenę 2,05 zł :D A do zdjęć pięknie pozuje Wam Klementynka, którą mój chłopak wygrał kiedyś dla mnie na strzelnicy w wesołym miasteczku. :)

Niedługo napiszę dla Was notkę o tym, czy blogger jest faktycznie darmowy. Może wiecie lub nie, mamy tu pewne limity, ale o tym niebawem.
W kolejce jest również post o moich kosmetykach i codziennym makijażu.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie teraz wygląda! Pazurki wyszły Ci świetne ;)
    Następnym razem polecam wypróbowanie metody, którą opisała Wiolka94, oto link: http://wiolka94.blogspot.com/2012/08/cieniowanie-krok-po-kroku.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś takie lakiery :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny dobór kolorów przy ombre a wygląd bloga też fajny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. osiołek wymiata :D
    a ombre ładne Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o wygląd to teraz jest jak najbardziej ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zmiana, śliczne zdjęcie:) a paznokcie jak na pierwszy raz ok, próbowałabym robić delikatniejsze przejście

    OdpowiedzUsuń
  7. super - mi podoba się bardzo po zmianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ombre :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ci to wyszło jak na pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na pierwszy raz to naprawdę fajny efekt :))). Ciekawi mnie to, co napisałaś z tym bloggerem....rozwiń temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy wygląd bloga mi się podoba:) do tego ombre pazurkowego dodałabym jeszcze jeden kolorek coś pomiędzy tymi dwoma i byłoby bosko!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki porządek na stronie!!:D:D:D
    muszę Ci się pochwalić że od czubka głowy moje włosy mają 51 cm!!:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. nowy wygląd jak najbardziej na plus :) a ombre Ci cudownie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt:) świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń