8/09/2012

Fotorelacja z Mazur.

Dziś przygotowałam dla Was fotorelację z wypadu na Mazury, na który pojechałam z moim Narzeczonym. Spędziliśmy tam 3 dni. Pogoda za bardzo nie dopisała, ale najważniejsze, że byliśmy tam razem. :)

Niestety na Mazurach chyba się czymś przytrułam, bo bardzo źle się czuję, boli mnie żołądek, w nocy miałam gorączkę i straszne dreszcze. :( Dobrze, że mój chłopak był obok, to ciągle mnie przykrywał i przynosił wodę.. Nie mogłam w ogóle spać. Na szczęście teraz już gorączki nie mam, ale żołądek i głowa nadal bolą no i jestem bardzo osłabiona, ale dawno dla Was nie pisałam, więc zebrałam się i stworzyłam post na szybko i zaraz zmykam do łóżka. Mam nadzieję, że szybko mi to przejdzie. :(



Ja zmykam do łóżka się kurować a Wam życzę miłego dnia, buziaki!

33 komentarze:

  1. o widzę ,że masz taką samą bluzkę , tą w kwiaty z pepco :D zdrowiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że bawiliście się świetnie :)
    wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo dobrze się bawiliśmy. :) tylko gdyby pogoda ładniejsza była.
      dziękuję Kochana. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję. :)
      a widoki są cudowne, nagrałam nawet filmik dla Was, żeby pokazać jezioro, ale nie spodobał mi się i nie wrzuciłam.. :P

      Usuń
  4. Dobrze, że świetnie się bawiliście. Zdjęcia bardzo ładne:)
    Zdrowiej nam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brrrr. Mam nadzieje, ze szybko dojdziesz do siebie ;* Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to szybkiego powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszula w kwiaty bardzo fajnie wygląda;) chciałabym taką, jest taka kobieca! i ten szary pasiaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej predko! Widac po zdjeciach, ze wycieczka byla udana, nie liczac Twojego zatrucia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana, udana no tylko to zatrucie.. :( Albo to jakiś wirus może. ;|
      Dziękuję. :)

      Usuń
  9. Oj zdrówka życzę ! Widoki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka życze :) a zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej:* Masz piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)) Widać po Was, że świetnie się bawiliście, takie wyjazdy bardzo umacniają związek :) Promieniejesz (mimo chwilowego osłabienia ;P) ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że takie wyjazdy umacniają związek. :)
      dziękuję :)

      Usuń
  13. Jeszcze nigdy nie byłan na Mazurach, a szkoda. Super zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrowiej jak najszybciej!!!!lody frugo mmmm...dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują normalnie jak ten napój, tylko bardziej czuć wodę. :)
      dziękuję :)

      Usuń
  15. jak romantycznie! marzy mi się taki wypad we dwoje. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że wyjazd udany ;) Zapraszam na relację ze ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog .
    zapraszam do sb . ;b
    www.agatss.blogspot.com
    +obserwuje <3 .

    OdpowiedzUsuń