7/31/2012

Nowości w mojej szafie #15 - Second Hand

Cześć! Ale jestem już dziś padnięta.. Po południu chodziłam z mamą po mieście, bo chciałam kupić kostium kąpielowy a teraz wróciłam ze spotkania z siostrą cioteczną, objadłam się pizzą i ledwo chodzę.. ;/

Wczoraj wróciłam z Mazur i przyjechałam do domu jeszcze bardziej wymęczona niż jak na te Mazury jechałam. Pogoda w niedzielę była z początku fajna, jednak potem naszła straszna nawałnica, było groźnie, ale na szczęście nie tak źle jak w zeszłym roku. Wiatr zrywał namioty, altany, przewracał jachty, motorówki musiały wyciągać ludzi z wody, mnóstwo połamanych drzew czy zerwanych dachów. Na szczęście nam nic się nie stało :) Chociaż dziś klient opowiadał, że na jednym z pól namiotowych rodzina spała w przyczepie campingowej i był tak silny wiatr, że przyczepę do góry podniosło, runęła potem na ziemię ale na szczęście nic się im nie stało. A no i komuś też wyrwało szybę z przyczepy, potem ją materacem zakleili. U Was też były takie nawałnice? Bardzo naszkodziły? U nas prócz połamanych drzew nie było też prądu ze 3h. Najważniejsze, że nikomu z wczasowiczów nic się nie stało.

Za całość zapłaciłam 36 zł, było 39 zł/kg.

* Czarna w czerwone groszki, ma sznureczek do zawiązania kokardy na dekolcie,



* Chabrowa Marks&Spencer - niesamowicie miękka i miła w dotyku,


* Pasiaczek,

* Cubus,


 * Koszula zawiązywana :)


* Koszula Denim - cuudo!


* Asymetryczna,


Kupiłam też czarną tunikę, zwykłą na ramiączkach, delikatnie asymetryczną na dole, ma piękne zdobienie na plecach w postaci koronki. Niestety nie chciała mi w ogóle do zdjęć pozować, może pokażę ją w stylizacji. 
Jak Wam się podobają zakupy?
Co sobie ostatnio kupiłyście? :)

Miłej nocy!
Ja się zaraz kładę z laptopem do łóżka i włączę sobie jakiś film :)

41 komentarzy:

  1. kostium ,pasiaczek i koszula w kwiaty są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ciuszki a kostium ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak można nazwać małe zakupy!? :P

    Zapraszam do KONKURSU!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy! takie cudeńka w sh, że aż miło :)
    całe szczęście że nic się nie stało!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuda upolowałaś w sh, normalnie nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kostium i naprawdę małe te zakupy :D Ogólnie fajne ciuszki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. stroj kapielowy bardzo ladny ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam strój:)Kupiłam go w tamtym roku też jakoś w tej cenie:)Ja wybrałam majtki wiązane bo było do wyboru ale wyglądają tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi te wiązane strasznie wisiały i brzydko się marszczyły. :)

      Usuń
  9. przepiękne są ubrania te z sh! jaka jest tajemnica znajdwania tam ubrań? są rano czy jak? bo ja nigdy nic nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma żadnej tajemnicy. :) poszłam sobie po godzinie 12 i przeglądałam ciuchy na wieszakach. był pierwszy dzień dostawy i takie rzeczy znalazłam. :)

      Usuń
  10. fajne łupy;d
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny strój, kracista koszula również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się obkupiłaś;) ja też byłam wczoraj w sh(moim ulubionym, bo wszystko jest za 1zł;)) i kupiłam 2 bluzeczki i kopertówkę z HM.
    Ps. strój świetny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, to fajne łupy! :) wszystko po 1 zł? super! :)

      Usuń
  13. Kostium piekny! A mnie w oko wpadła ta kwiatkowa koszula ;) buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny stroj i łupy z sh!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ;* Świetne rzeczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz na prawdę świetny ten SH! Tani i same cukiereczki w nim;)
    Bardzo podoba mi się ten pasiaczek i koszula w kwiaty - zazdroszczę!
    Strój też ładny choć nie tani, jak dla mnie;) mój też prosi się o wymianę
    bo ma 3lata i widać niestety, że już zaczyna się starzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 36zł/kg to trochę dużo, ale wiem, że w innych miastach jest jeszcze drożej. :)
      Dla mnie strój też nie był tani, ale nie miałam wyjścia i musiałam kupić a ten mi się najbardziej podoba. Wszystkie ceny opiewały od 80 zł wzwyż. :)

      Usuń
  17. Groszki, pasaiczek, chabrowa i koszulka nude są pięęęękne !! Ty to masz szczęście..u nas to by sobie jak nic z 10-20 zł więcej policzyli ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy szczęście? To sh na wagę, więc cen nie wyliczają kobietki, tylko waga :)

      Usuń
  18. również mam taki strój,w kolorze niebieskim :)
    za 80zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas były burze i ulewy ale bez większych szkód ;)
    Strój jest śliczny ♥ Zdobycze z sh też ;D Ja od kiedy jestem w Gdyni co tydzień ze szwagierką jeżdżę do sh gdzie we wtorki kg jest za 5zł ;P Niedługo wrzucę ogólny post co kupiłam tam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w ostatnim dniu w tym sh jest 10zł/kg :) Czasami lubię wtedy tam zajrzeć, nawet coś do przeróbki znaleźć :)

      Usuń
  20. niee,własnie wszystko jest w porzadku,oprocz tego iz kupiłam go rok temu i góra robi się ciasna,urosło tu i tam :)
    ja go noszę bez paska na szyję i nie spada :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no Kochana, trafiłaś w mój gust z tymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zakupy:D bardzo mi się podobają!:D dawno mnie tu nie było:D

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję. :*
    oo, planujecie coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. strój kąpielowy świetny.dziękuję za komentarz odnośnie kuchni i za dodanie się do obserwatorów,ja Ciebie już trochę obserwuję:) co kupiłam ostatnio? post na ten temat na blogu + 5 par butów ale o tym zrobię osobną notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te "małe"zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń