7/29/2012

Spontaniczny wypad na Mazury tylko we dwoje :D

Mój Narzeczony wczoraj wieczorem zaproponował wyjazd na Mazury!
Jedziemy dziś i wrócimy jutro wieczorkieem. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze i nie będzie burz, proszę, życzcie mi tego! ;*
Jeśli jednak burze się zjawią, to myślę, że w przyczepie campingowej nic nam nie grozi. W zeszłym roku jak byłam na Mazurach pojawiła się potworna nawałnica, łamała drzewa, porywała namioty, wszędzie było czarno, przyczepą machało tak, jakby kilka kg ważyła.. Bardzo się bałam i nie chciałabym, żeby to się powtórzyło..


Poczekamy aż otworzą sklepy, zrobimy zakupy i jedziemy. :)
Miłej niedzieli! :)

18 komentarzy:

  1. super sa takie spontaniczne wyjazdy,oby pogoda Wam dopisała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego pobytu i pięknej pogody Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej to dobre z tymi Mazurami! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego wyjazdu! :)
    domyślam się, że wpadną nowe zdjątka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana otagowałam cię na moim blogu, zapraszam do zabawy ;)

    Ps: Udanej pogody ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez chce nad jeziorkoooooooooooo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że pogoda się udaje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego pobytu ! No i pięknej pogody !:)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/
    jak chcesz możesz dodać do obserwujących !

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wyjazdu w takim razie i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja zazdroszczę takiego spontanicznego mężczyzny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł :) Też bym tak chciała jednak mój to dużo pracuje a jak nie pracuje to woli odpoczywać w domku ;P
    A co do spania z psem to tak standardowo jest ;P Lubią się wzajemnie a ja im zawsze zdjęcia robię ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja z moim Słoneczkiem lecimy na wakacje w połowie sierpnia dopiero ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajna niespodzianka i spontaniczny narzeczony :) zazdroszczę wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie mega duzo ludzi stoi przed otwarciem to potem pewnie nic nei ma :( zazdroszcze w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń