10/25/2012

Główny prezent urodzinowy ♥

Cześć! Dopiero dotarłam do domu. Dziś z moim K. pilnowaliśmy jego 2-letniego siostrzeńca. :D Ale to mały rozrabiaka, my już polegliśmy a on dalej szalał. Ile te dzieciaki mają energii. :)
Dziś też dostałam mój główny prezent urodzinowy, bo dopiero teraz dotarł. A co jest tym prezentem? Aparat! Jestem baardzo zadowolona, bo może wreszcie zdjęcia chodź trochę będą miały lepszą jakość niż dotychczas. Marudziłam o aparacie, bo chciałam robić dla Was lepsze fotki i moje marzenie się spełniło. :D Gdyby nie blog, to o nowym aparacie bym nie myślała, a tak to pogadałam o nim trochę i go dostałam! :) Marzy mi się lustrzanka, ale na razie muszę rozgryźć ten, nie jest łatwo, bo ma menu po angielsku, ale trochę pogrzebię i na pewno się w nim połapię. Mam nadzieję, że jakość zdjęć będzie Wam bardziej odpowiadała. Poniżej pierwsze sweet focia w lustrze :D Oraz zdjęcie prawie całego aparatu. :)


Mam nadzieję, że wkrótce zaprezentuję Wam jakieś fotki zrobione tym sprzętem. :):)

Buziaki!

20 komentarzy:

  1. świetny prezent, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, zawsze lepsze to niż zwykły aparat. :D
    Zazdroszcze nawet takiego.
    Czekam na nowe fotki z nowego aparatu!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezent, zazdroszcze :) ja na razie bawie sie nadal moja malpka ale mimo wszystko go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super prezent, takie wymarzone, ale niespodziewane niespodzianki :D cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezent! ja dostałam aparat rok temu od chłopaka na urodziny bo też długi czas mówiłam że bym chciała :D więc wiem jaka to radość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak ja Ci zazdraszczam :D tego aparatu- cudowny jest :)

    buziaki wielkie ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) pewnie w 100% trafiony prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo świetny prezent :D Sama bym takim nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow;P zazdroszczę, ja robię zdjęcia nikonem siostry, ale czas pomyśleć o swoim sprzęcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent ;) Zazdroszczę. Buziaki

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę ja planuje fundusze z bożego narodzenia i oszczędności przeznaczyć na jakiś aparacik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie i mnie się marzy nowy aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to teraz będziesz szaleć ze zdjęciami! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbieram na taki a aparat i dozbierać się nie mogę xD naprawdę fajny sprzęt;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jee fantastyczny prezent:)to teraz będzie wiele wiele zdjęć na Twoim blogu:):)

    OdpowiedzUsuń