10/23/2012

TAG: "Moje blogowe sekrety"

Cześć! Dziś tak na maxa  szybciutko. Zaraz zmykam do pracy, ale chciałam jeszcze napisać dla Was nowy post. :) Jest to odpowiedź na TAG: "Moje blogowe sekrety". Mam nadzieję, że będziecie miały ochotę przeczytać moje odpowiedzi.


Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od sierpnia zeszłego roku. Staram się posty publikować co 2-3 dni, ale zdarza się, że piszę codziennie.

 2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam kilka razy dziennie. To moje uzależnienie i przyjemność jednocześnie. Najpierw zaglądam na pocztę i facebooka, potem na blog. :)


3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? Rodzina wie, mój Narzeczony również (robi mi zawsze zdjęcia, a jak nie on, to moja siostrzyczka ;p) wie też kilka koleżanek.


4. Posty jakiego typu  interesują Cię najbardziej u innych bloggerek?
Najbardziej chyba lubię posty ze stylizacjami, ale chętnie czytam też o tym, jak dana bloggerka spędziła dzień, lub przeglądam blogi z fryzurami albo recenzjami produktów z takiej półki cenowej, na jaką mogę sobie pozwolić. Czasami oglądam też makijaże, ale szczęka mi opada, jak widzę niektóre talenty i jest mi smutno, że jak tak nie umiem. :(

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Hm… nie wiem, czy można tu mówić o zazdrości, ale czasami tak jak wyżej pisałam, bardzo podoba mi się jakiś makijaż i jest mi smutno, że ja tak nie umiem. :( Albo jakiś ciuch mi się spodoba.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Zdarza się, że kupię jakiś kosmetyk pod wpływem recenzji. Poza tym, kupuję tylko tańsze kosmetyki, więc mnóstwo pieniędzy nie wydaję. :)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Odnalazłam swoją swoją pasję, swoje takie miejsce w życiu wirtualnym. O blogu opowiadam mojej rodzince albo mojemu Narzeczonemu. :) Uwielbiam dla Was pisać. ;)

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy przeważnie. Np. jak zrobię zakupy, to od razu mam w głowie pomysł na post, jak gdzieś wychodzę staram się robić zdjęcia outfitów. TAG-i podkradam z innych blogów a nawet z youtube.


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie i mam nadzieję, że mnie nie dopadnie.

Pytanie dodatkowe: (nie musisz na nie odpowiadać, jeśli nie chcesz)
Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Wymądrzanie się, pokazywanie tylko ciuchów drogich marek albo od góry do dołu ubrana w ciuchy ze współprac. Jeśli jakiś blog mnie denerwuje,  to do niego zwyczajnie nie zaglądam.

TAGuję osoby, które na niego nie odpowiedziały a mają ochotę. :)


Tak jak pisałam wyżej, zaraz zmykam do pracy. Mam zamiar jeszcze dziś do sh skoczyć. :) Postaram się jutro zrobić post z małymi zakupami.


Miłego dnia!


10 komentarzy:

  1. może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze możesz się nauczyć tak ładnie malować;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżniłam Cię kochana ♥♥ zapraszam ;)

    też muszę zrobić ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że TAG się rozwija - też dostałam nominację do tych pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się ostatnio zastanawiałam czy nie założyć znów bloga, coś mnie naszło, a na blogspocie nigdy nie miałam. Ale nie wiem sama czy chciałabym znowu w to wchodzić :P
    A ja z utęsknieniem oczekuję może jakiegoś posta w stylu denko? Albo kilka recenzji na raz, takie moje "marzeniątko" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładaj, zakładaj. Jeśli Ci się odechce go prowadzić, to zwyczajnie usuniesz :) O denku intensywnie myślę :D

      Usuń
  6. Kochana moja otagowałam Cię do włosowego tagu ♥

    OdpowiedzUsuń