10/20/2012

Pourodzinowo! :)

Cześć! Właśnie zajadam tort i postanowiłam napisać dla Was post. :) Na samym początku dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe ale też i te z okazji rocznicy zaręczyn. Jesteście kochane ;**
Wczoraj moja  rodzinka, mój Narzeczony ze swoją rodzinką zrobili mi ogroooomną niespodziankę! U mnie w domu zawsze jest tak, że jak solenizant np. skądś wraca, to wszyscy siedzą w oknie i czekają aż wejdzie do klatki, wtedy wszyscy zapalamy świeczki na torcie i śpiewamy sto lat jak ten ktoś wejdzie do domu. :D Wczoraj weszłam do domu, a tu nic... ani tortu, ani sto lat. Rodzice wyszli z domu, babcia i siostra też, zostałam z moim K. i byłam cholernie smutna. Jednak po jakimś czasie mój K. mówi, że musimy jechać do mnie do zakładu, bo mój tata chce nóż naostrzyć. :D I akurat teraz musimy jechać. No to wsiedliśmy w samochód i jedziemy. Weszłam do zakładu a tam wszyscy na nas czekają! Co prawda byliśmy za wcześnie, bo moja siostra pojechała po świeczki i ich niespodzianka dla mnie niekoniecznie wyszła, ale ja i tak byłam zachwycona, a jak zobaczyłam tort i strzelające 'petardy' to aż się rozpłakałam. :) Myślałam, że tu wszyscy zapomnieli, a jednak nie! Zjawiła się też moja teściowa, szwagierka z rodzinką, normalnie byłam przeszczęśliwa. :) Wszyscy knuli to już jakiś czas, stół cały zastawiony jedzeniem, dla mnie kupili winko. :) Zawsze, jak byłam mała miałam urodziny huczne, zjeżdżała się caała rodzina, potem się od tego odeszło i miałam dopiero 18-nastkę na większą ilość osób, teraz 21 urodziny i taka niespodzianka. :) Wszyscy mówili, że główny prezent jeszcze nie dotarł, dostałam kwiaty, bransoletę od rodziców a wcześniej kupili mi kozaki, do tego teściowa kupiła mi firanki sznurkowe, które baaaaardzo chciałam mieć i już sobie wiszą w oknie. :) Teraz czekam tylko na ten główny prezent. :D
Pokażę Wam tort, wyobraźcie sobie, że zrobili go 17-latkowie: moja siostra ze swoim chłopakiem. :) Tort był w kształcie mojego kuferka na kosmetyki, a jak smakował, cudo! :)


Życzę miłego dnia. :)
Mi jeszcze emocje odchodzą. :D

31 komentarzy:

  1. Spóźnione ale szczere: Wszystkiego najlepszego! Dużo radości, miłości, pieniędzy i czego sobie tam jeszcze życzysz! :*
    No i gratuluję z powodu rocznicy! :):)
    + Torcik bardzo ładny..no i pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze! pozazdrościć! świetna niespodzianka! :)
    i chyba najbardziej podoba mi się to, że Twoja i Jego rodzina tak się jednoczy, to fantastyczne! :) patrząc na to, jak wiele rodzin nie może się normalnie dogadać! :)
    tort uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszyscy się bardzo lubimy przez co mamy ze sobą bardzo dobry kontakt. :)

      Usuń
  3. Ja Ci jeszcze nie składałam: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne urodzinki kochana ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne urodziny, szkoda ze moje sa obchodzone co roku byle jak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie każdemu się zawsze jakieś urodziny robi, czasami to tylko posiedzenie wszyscy razem. :)

      Usuń
  6. Cudowna niespodzianka :)) no i ja Ci skladam najserdecziejsze zyczenia, bo chyba tego nie zrobilam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze raz wszystkiego najlepszego :) i masz zdolną siostrę, a ona zdolnego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne urodziny :))
    Zazdroszczę, bo moje zazwyczaj przebiegają jak dzień powszedni...
    A z okazji urodzin życzę dużo miłości, ciepła i zdrówka !!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna niespodzianka :D i tort super! pewnie był pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miałaś urodziny;) Pozazdrościć takiej fajnej rodziny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo to wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek i zaręczyn- Szczęściaro!!! :) Ja jestem starsza prawie o 2 lata i co? I nikt mnie nie poprosił :P cha cha cha.... jeju jestem nałogowcem słodyczy i tortów! :P jak chłopak ma urodziny to kupuje mu tort aby go sama zjeść :P :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Hehe, ale na zaręczyny u każdego przyjdzie czas. :) Mój Narzeczony poczuł, że jest gotowy, więc rok temu mi się oświadczył. :)

      Usuń
  12. wszystkiego najlepszego!
    świetne miałaś te urodziny, ten tort niesamowity, mam rok więcej i bym nie zrobiłą takiego w życiu!
    i zazdroszczę takich tradycji,świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę :D to Ci fantastyczną niespodziankę zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna niespodzianka:P i to że rodzice Twoi i jego się lubią to bardzo fajnie - wiem jakie to ważne w późniejszych relacjach po ślubie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem z tego bardzo zadowolona, że się lubią. :)

      Usuń
  15. Jeszcze raz to powiem - genialny ten tort miałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. widać, ze postarali się z tortem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no tort genialny! jeszcze takiego nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń