10/19/2012

Urodziny! ♥ + wyniki giveaway!


Pisałam dla Was jako dziewiętnastolatka, dwudziestolatka a teraz już jako dwudziesto-jedno latka. :) Jejku, jak ten czas szybko leci.. Pamiętam sytuacje z dzieciństwa, a tu już mam 21 lat, jestem na trzecim roku studiów, mam własną działalność, do tego jestem w prawie 4 letnim związku i noszę pierścionek zaręczynowy. :) To, co chciałam osiągnąć w życiu: matura, prawo jazdy, praca - osiągnęłam. Teraz czekać tylko na spełnienie następnych kroków czy marzeń.


Czego sobie życzę w tym dniu? Przede wszystkim zdrowia, bo jednak mimo tego, że jestem młoda, potrafi ono czasami dokuczyć. Szczęścia, bo taka chciałabym być zawsze w życiu. Spełnienia marzeń, bo kilka już się spełniło, ale są też kolejne. :) Miłości, bo mimo tego, że ją mam, to nadmiar nie zaszkodzi. :)) Obrony pracy licencjackiej! Bardzo bym chciała, abym w kolejne urodziny była już na studiach magisterskich. Żeby mój biznes się nadal rozwijał. :) Żeby osoby, które są ze mną nie odwróciły się. I życzę sobie oczywiście tego, żebyście nadal ze mną były, bo to Wasza obecność sprawia, że mam ochotę robić zdjęcia, przerabiać je i pisać. :) Życzę sobie też, żeby przybyły tu nowe osoby, którym spodoba się to, co tu napiszę, których zainteresuje moja osoba.


W związku z moimi urodzinami chciałabym zrobić niespodziankę osobie, która wygrała rozdanie. Zwycięzcę spośród moich 5 faworytów wybrał sklep MAJO. Wybór dla sklepu jak i dla mnie był trudny, bo odpowiedzi były na prawdę fajne! :) Po przemyśleniach wygrała:
Serdecznie Ci gratuluję pomysłu na odpowiedź. :) Czekaj na mojego maila.

Ja zaraz uciekam do pracy, więc Wam życzę miłego dnia. :)

24 komentarze:

  1. wszystkiego najlepszego i jeszcze wiecej szczescia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :).
    Widać że urodziłyśmy się tego samego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) i Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  5. Słońce ja to bym chciała mieć takie włosy jak ty ; **
    I jeszcze raz wszystkiego najlepszego piękna! ; **
    I obyś Nam żyła 100 lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego czarnnulko!!;D:* szczęścia!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat sto lat kochana ;)
    Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń i abyś za rok mogła dodać kolejny punkt który chciałaś zrobić w zyciu ( a moze nawet kilka)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat , sto lat, sto lat, sto lat niechaj żyje Nam ;) kto Ewelinka śliczna :*:*:* Spełniania każdego z marzeń i szczęścia w miłości ♥


    A i dużo kosmetyków i ubrań hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ;** ♥♥

      Oo kosmetyki i ubrania jak najbardziej chcę ! :)

      Usuń
  9. A ja Tobie życze tego wszystkiego co życzysz sobie sama i żebyś zawsze się uśmiechała i nigdy nie poddawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego;) I jak najwięcej pomysłów na dalsze prowadzenie bloga:) Zarażaj nas swoimi inspiracjami jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję wygranej, a Tobie życzę wszystkiego najlepszego, włosów do samej ziemi (ja swoje ścięłam, więc teraz pozostaje mi podziwiać Twoje :D) i żebyś nadal znajdowała takie perełki w sklepach. No i oczywiście szczęścia z Ukochanym i wytrwałości - miłości Wam nie życzę, bo jej i tak macie bardzo dużo :) :*

    OdpowiedzUsuń