10/12/2012

Nowości w mojej szafie #23

Dziś wróciłam trochę wcześniej z pracy, więc nastawiłam pranie, pomalowałam paznokcie i teraz dla Was piszę post. :) Niedługo idę ćwiczyć a potem odpoczywać i nastrajać się na jutrzejszy zjazd w szkole. ;P Niby chodzić mi się nie chce, ale mam tam swoich Głuptasów z którymi nie można się nudzić. :) Zamiast słuchać wykładów, to się śmiejemy lub gadamy o głupotach. Ja na jutro biorę ze sobą książkę 'i wciąż ją kocham' (film jest genialny!) i mam zamiar ją schować w zeszyt i czytać. :) Wykłady z podstaw wiedzy o regionie są nudne, więc co można robić innego?
Przechodząc do tematu - dziś pokażę Wam moje nowości. Już dawno nie zamawiałam sobie biżuterii przez internet, więc ostatnio właśnie to zrobiłam. Do tego dziś w sh kupiłam cudowny i ciepły sweterek za 14,50. :) Co kupiłam? Możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. :)



Na samym początku buty. Są baardzo ciepłe, w środku mają kożuszek, wyżej wywijane futerko. Do tego podeszwa ma 'traktorek' więc myślę, że na śniegu dam sobie w nich radę! :) Dostałam je w ramach prezentu na urodziny od moich rodziców.


Sweterek Atmosphere, według mnie cuuudo ♥ Jest dłuższy, idealny do legginsów i mega ciepły. Myślę, że za 14,50 warto było go kupić, w sh oczywiście. :) Taak, jestem shholiczką...


Od zawsze chciałam mieć znaną na blogach kolię lub obrożę, jak kto lubi. :) Może już jestem trochę w tyle, ponieważ prawie każda bloggerka ją ma, ale co z tego! Z mamą się śmiałyśmy, że wyglądam z nią jak kleopatra, brakuje mi tylko kresek na powiekach. :) Kolię i bransoletkę czarną kupiłam na allegro.
A bransoletkę złotą, idealnie pasującą do koli i bransoletkę w kształcie pomiętego metalu dostałam od sklepu Jubileo. :) Srebrna bransoletka i ta czarna będą świetnie wyglądać w stylizacjach bardziej rockowych. Do złotego "kompletu" muszę dokupić złoty zegarek.


Skórzany pasek z ćwiekami ♥ Dorwałam go w sh za 4 zł. Według mnie jest cudowny. :) Doda pazura wielu stylizacjom.

Powiem Wam, że zauważyłam, iż mój styl baardzo się zmienia. :) Kiedyś zawzięcie słuchałam hip-hopu i ubierałam się cała na czarno! Ludzie się dziwili, że wyglądam jakbym słuchała metalu a słuchałam hip-hopu, do tego nienawidziłam różowego koloru. Następnie miałam manię na szerokie bluzy i wielkie adidasy, teraz mój styl jest już typowo kobiecy i raczej elegancki, źle bym się czuła w adidasach i bluzie. Kiedyś nie lubiłam ćwieków, nie pozwalałam mojemu Narzeczonemu nosić pieszczocha, a miał takiego dość długiego. A teraz? Teraz kocham ćwieki! Co możecie zauważyć. :) A do tego luuubię różowy kolor, który cały czas gości na moich paznokciach, mam pełno różowych lakierów i tych pastelowych ale jaskrawych również. Wy też miałyście takie zmiany stylu? Co teraz preferujecie?

I tą gadaniną kończę dzisiejszy post. :) Życzę Wam miłego weekendu. Buziaki! ;*
Ps. prawdopodobnie w niedzielę pojawi się na blogu odpowiedź na TAG 'ile warta jest Twoja twarz'.

Zapraszam na ROZDANIE  ( do wygrania bon na zakupy!) i blogowego FB. :)

33 komentarze:

  1. poluję na taką kolię :D

    cudowne buciki ♥

    cudowny sweterek ♥

    też jestem second-hando maniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest boski :)! i buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy :) Ja kiedyś słuchałam rocka, chodziłam na koncerty i wiecznie w bluzach z kapturem. Ciągle jeszcze nosze trampki, ale poza tym w 9 przypadkach na 10 chodzę w spódnicy, płaszczu i ten styl kobiecy ciągle się u mnie jeszcze rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :) Buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. To normalne że Twój styl się zmienia ;) nie dlatego że jesteś kobietą i kobiety są zmienne. Po prostu chyba każda dziewczyna tak ma że dorasta i zmienia styl kilka razy.
    Ja w LO uwielbiałam spodnie bojówki, kolory : beże, brązy, zgniła zieleń, moro itp. bluzy z kapturami, adidasy itp. ale potem szybko się to zmieniło i w sumie sama doszłam do wniosku że czas ubierać się bardziej kobieco ;) nie znosiłam spodni rurek :D a teraz kupuję je nałogowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moro też kochałam swego czasu. a rurek nie chciałam nosić, bo miałam bardzo chude nogi, czułam się w nich źle, a teraz uwielbiam podkreślać nogi i dzwonów czy bojówek bym nie założyła. :)

      Usuń
  6. super buty ;) a sweterek bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczne buty :) bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak mam z tymi sklepami typu sh :) Nigdy nie przejdę obok nich obojętnie :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty rewelka! Baaardzo mi się podobają :). Sweterek i biżuteria to samo, wszystko w moim stylu! Ja lubię i kobieco, ale dresy kocham i kiedy nie muszę się zbytnio pokazywać to śmigam tylko w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u moich koleżanek królują krzyżówki a nawet Harlequiny na wykładach :P ja jeżeli się nudzę to gram w Simsy 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam ściągnąć simsy 3 na androida, ale coś nie poszło. :(

      Usuń
  11. same cudowności *_*
    a buty zdecydowanie piękne! :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszstkie nowości mi się bardzo podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko jest przecudowne, ale najbardziej podobają mi się buty i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tę czarną bransoletę :) Sweter cudny i chyba wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. biżuterię z chęcią bym Ci skradła ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. ja twierdziłam , że nigdy w życiu nie założę glanów ani żadnych podobnych do nich butów. A tu proszę- mam jedną parę i są idealne na jesień i zimę :)

    Super rzeczy kupiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria jest przepiękna! ;);)
    Masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek jest cudowny i biżuteria też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupilaś spodnie? szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta "pogięta" bransoletka jest świetna ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam fazę na bluzy hehe :)
    P.S Obserwuję Twój blog, masz genialne pomysły! + mam podobne zainteresowania co ty :)

    OdpowiedzUsuń