10/09/2012

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #22 - Second Hand, Rossman i Biedronka

Cześć! Ufff.. wreszcie mogę odpocząć po pracy i po ćwiczeniach. Uwielbiam chwile, kiedy już wykąpana siedzę przed komputerem a drugim okiem zerkam na 'pierwszą miłość'. :) Pogoda się bardzo zepsuła, jest zimno jak nie wiem co, byłam przez godzinkę na zakupach i myślałam, że mi uszy zamarzną. :D Trzeba wyjąć cieplejszy płaszczyk, ekoskórka za bardzo przed zimnem nie chroni.

Dziś chciałabym Wam pokazać zakupy z ostatnich dni jak i dzisiejsze. :) Na początek sh. Cena za sztukę to 1 zł. :)

* Cudowna, rewelacyjna i klasyczna marynarka, co prawda męska, ale nie mogłam się jej oprzeć. :) Dobrze wiecie, że mam marynarek ponad 16, ale nie mogłam obok niej przejść obojętnie.  Jakoś się zmieściłam w rozmiar 36 :) Firma: TOPMAN. Jest prawie identyczna jak moja marynarka Ben'a Scherman'a.


* Bluzeczka River Island - miłość od pierwszego wejrzenia. :) Również dział męski, ale szczerze mówiąc, to nie wiem, czy jest damska czy meska. :D


Zakupy z Biedronki i Rossmana:


1. Żel pod prysznic Aroma. Zapach orzeźwiający i cytrusowy - po prostu wspaniały! Idealnie się pieni i za to go właśnie lubię, no i za cenę, ok. 3 zł. :) Nie zamieniam go na nic innego już od dłuższego czasu.
2. Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży BabyDream. Co prawda za zadanie ma niwelować rozstępy, jednak ja będę go nakładać na włosy. Cena ok. 11 zł.
3. Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych - granat i aloses. Odżywkę bardzo lubię, zobaczymy jak się maska sprawdzi, właśnie zmyłam ją z włosów. :) Cena ok. 10 zł.
4. Szampon nawilżający - granat i aloes. To moja druga buteleczka, fajnie się pieni i jest dobry dla włosów. :) Cena ok. 10 zł.
5. Śliczny lakier do paznokci. Centrum Chińskie, cena 2 zł.
6. Odżywka do włosów suchych i zniszczonych Garnier z olejkiem awokado i masłem karite. Używałam ją jakiś czas temu, wykończyłam odżywkę alterry granat i aloes, więc znów do niej wróciłam. Cena 7,50 zł.
7. Farba do włosów Garnier. Cena 15 zł.
8. Micel z Biedronki, znany chyba wszystkim. Rewelacyjnie zmywa makijaż, czego chcieć więcej za ok. 4 zł. :)
9. Płyn do higieny intymnej - mam zamiar go używam go zmywania olejów, podobno świetnie się do tego nadaje.

A Wy co ostatnio sobie kupiłyście? :)

Mam teraz dylemat, bo rodzice mnie pytają co chcę na urodziny i nie wiem co im powiedzieć.. :( Z jednej strony chciałabym ramoneskę, ale jakieś workery też by mi się przydały, a może buty na obcasie? Nie wiem, pomocyyy, :(

Miłego wieczoru życzę. :)

27 komentarzy:

  1. Mam BabyDream i stosuję go na włosy :) Jak do tej pory to mój ulubiony olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich łupów w sh! Ja nie potrafię tak szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super łupki z SH- też dzi widziałam taką koszule ale miała plamkę nie do sprania ;/ a co do butów czy kuurtki też mam takie dylematy ehhh D:

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne łupy , marynarka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą maskę z granatem i jest cudna! :)
    Ja jestem przed większymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam odżywkę Alterra :) fajnie pachnie i włosy sa błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam sobie ostatnio mini wersję tej odżywki z Alterry, tak na spróbowanie, i jestem zachwycona zapachem :) Kojarzy mi się z takimi słodkimi, bardzo dojrzałymi winogronami, no po prostu mogłabym wąchać i wąchać... :D
    Niedługo będę musiała pewnie kupić jakąś większą odżywkę, bo tej to malutko, w związku z czym mam wielką prośbę, czy mogłabyś napisać mi czy byłaś bardziej zadowolona z Alterry czy z Garniera (tej ze zdjęcia) + gdybyś mogła coś wspomnieć o jej zapachu :D Mam bardzo zniszczone końcówki, a obydwie są do włosów suchych i zniszczonych, więc pasuje ;)
    I dodam jeszcze, że na pierwszy ogień z kosmetyczki poszedł tusz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam zadowolona z Garniera, włosy były mięciutkie i sypkie. :) Z obu byłam zadowolona, obie są świetne. Garnier bardzo pachnie awokado a alterra ma fajny, orzeźwiający zapach, chyba nawet ładniejszy iż Garnier. :)
      Cieszę się, że testujesz kosmetyki. :)

      Usuń
  8. Ty to zawsze jakieś perełki znajdziesz;) mi również się poszczęściło ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie lubię tego żelu, okropnie mi wysuszył skórę. Za to szampon altery jest najlepszy na świecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. to już kolejne! szalejesz :D miałam ten szampon Alterry, nieźle się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy :D
    marynarka piękna *_*

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałaby mi się taka marynarka:)
    zazdroszczę łowów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że jesteś secondholiczką :D
    + Ja bym brała workery i kaskę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jestem! co do prezentu, to już wybrałam, na dniach Wam pokażę. :)

      Usuń
  14. dobrze przeczytałam? kupiłaś męską marynarkę:P?
    i masz aż 16 marynarek?! ja mam raptem 3 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, dobrze przeczytałaś. Według mnie i kobieta może ją nosić, nie jest typowo męska. :) Tak, mam ponad 16 marynarek. :)

      Usuń
  15. widzę,że kupiłyśmy podobne produkty
    polubiłam facelle
    a odzywki garnier nie mogę nakładać na skalp
    olejek BD fur mama jest fajny, ma wiele zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna ta bluzka. Bardzo lubie takie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także wpakowałam do koszyka w rossmannie "granat-ową" rodzinkę alterry:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz napisać coś więcej o tym żelu z bebeauty :) ?
    Przymierzam się właśnie do zakupu :)
    Wydajny jest ? :)

    OdpowiedzUsuń