10/06/2012

Nowości w mojej szafie #21

Nie mam już normalnie na nic siły, cały tydzień praca, dziś byłam w szkole, myślałam, że tam zasnę.. Po powrocie zjadłam tylko naleśnika ze szpinakiem i poszłam na trochę spać. Teraz jest trochę lepiej chociaż i tak bym się znów do łóżeczka położyła, przytuliła poduchę i pod ciepłym kocem zasnęła. Ale nie mogę tego zrobić, ponieważ chciałam dla Was coś napisać. :) A wieczorkiem ruszam na imprezę. ;)
Dziś post z nowościami, które ostatnio otrzymałam. Pojawi się coś do mojej szafy w której i tak nie ma ani odrobiny miejsca i coś do szkatułki. :)
Na pierwszy rzut idzie przesyłka od sklepu -MAJO-.
Pierwszy to długi i mega ciepły sweterek z wzorem norweskim. Możecie go dostać TU. Widać poniżej moją zabawę photoshopem. :D (może bardziej podobają Wam się takie zdjęcia, w których widać tylko rzecz/ewentualnie strój na mnie niż całe tło?) Źle oceniłam rozmiary i jest niestety sporo za duży, ale na zimę będzie ok. :)



Cudowny sweterek z kokardkami. :) Dostępny TU.


Oversizowy sweterek/tunika. Luźny i przyjemny w dotyku. :) Dostępny TU.



Od na prawdę długiego czasu podobały mi się rozpychacze do uszu. Jednak swoich bym w ten sposób nie traktowała, więc kupiłam sobie kolczyki imitujące rozpychacze ;)



I na koniec cudowne kolczyki, które dostałam od mojej siostry. Według mnie są cudowne i wspaniałe. To miłość od pierwszego wejrzenia. :)


To już wszystko z moich nowości. Dziś zamówiłam sobie na allegro naszyjnik i bransoletkę, jak je dostanę, to Wam pokażę. :)
Chciałabym Was przeprosić za to, że nie odwiedzam ostatnio Waszych blogów regularnie, ale na prawdę nie mam ostatnio na nic czasu. :( Praca do 16, potem o 16.30 ćwiczę przez 40 minut, następnie kąpiel, serial a potem jestem zmęczona całym dniem. To i tak dobrze, że udaje mi się coś dla Was pisać. Do tego doszła weekendowa szkoła. Niestety ciężko jest być dorosłym.. a przecież za kilka dni stuka mi oczko.Jak znajdę czas, to obiecuję, że nadrobię Wasze blogi. :)

Teraz zmykam się wykąpać i szukać stroju na imprezę.
Życzę Wam miłej soboty, buziaki!

15 komentarzy:

  1. Śliczne te swetry :))
    Ja po tygodniu szkoły to padam na twarz. Dzięki za weekend ;D
    Młego wieczoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra sweterki ! I bardzo ciekawe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 sweter piękny :) I jakoś zima nie wydaje się tak straszna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwszy sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter numer 1 - the best! cudowny wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. już chcę ten pierwszy sweter! niesamowity jest :D i pewnie taki ciepluuutki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj juz widze fajny zesatwik z tym drugim sweterkiem , leginsami i emu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. $liczne sweterki ;) nie mogę się doczekać, kiedy je zaprezetujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne są sweterki ajć zakochałam się w każdym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sweterki, w ten norweski można się będzie wtulić przy większych mrozach :). Pytasz czy wolimy takie zdjęcia gdzie widać tylko daną rzecz? Ja od tego zamazanego tła zeza dostaję ;P

    OdpowiedzUsuń