10/03/2012

Nowości w mojej szafie #20 - Second Hand

Cześć! ;) Tak jak napisałam wczoraj, przygotowałam dla Was haul ciucholandowy. W poniedziałek cena za kg wynosiła 10 zł, był to ostatni dzień dostawy, a we wtorek w innym sh cena wynosiła 1 zł za sztukę, również był to dzień przed dostawą. 
Co dorwałam? (niektóre rzeczy mogą mieć plamki, ale są po prostu mokre, nie mogłam się powstrzymać i zdjęłam je z balkonu, żeby Wam pokazać :))

* Kurtkę Miss Selfridge, trochę mi przypomina parkę. Z tyłu miała dziurkę na szwie, ale już jest zaszyta. :)



* Koszulę tunikowatą TU.


* Sweterek oversize. Jestem z niego niesamowicie zadowolona. :) W dzień dostawy trochę kosztował, myślałam, że w poniedziałek go nie znajdę, ale był, cieszyłam się jak głupia! :D :D Idealny na zimne dni na uczelni.


* Spódniczka atmosphere. Troszkę za duża, ale od czego mam maszyny. :)


* Sweterek brudno miętowy. :)


* Koszula George.


No i to już wszystko. ;) Na zakupach byłam wczoraj z moją szwagierką i dorwała m.in. świetny płaszczyk, który kosztował ze 40 zł i sukienkę za też coś takiego - ale, że był dzień przed dostawą, kosztowało to 1 zł. :D Jak Wam się podobają zakupy? :) Co sobie ostatnio kupiłyście?
Ale brzydka pogoda, boli mnie głowa. :(:

Życzę miłego dnia, buziaki!

36 komentarzy:

  1. świetna ta spódniczka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mamo, jak ja uwielbiam zakupy w sh :D tyle wspaniałości za takie ceny :p

    OdpowiedzUsuń
  3. No niezłe łupy! ;)
    Kurteczka, którą upolowałaś przypomina mi trochę moją, którą też kiedyś dorwałam w sh ;]

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się parka i szary sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz szczęście do tych zakupów w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj prawdziwa szczęściara z Ciebie ;)
    Super perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaa! Ta parka, swetry - ty to umiesz wyhaczyć prawdziwe perełki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehehe mnie też przypomina parkę od razu jak ją zobaczyłam a nie doczytałam tego co napisałaś ;)
    Śliczna ta bluzka w kratkę bardzo mi się podoba. Ja też mam swój SH taki co ceny po 40 zł przykładowo a jak jest dzień przed dostawą sprzedają za 1 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi sie spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, ale fajne rzeczy Ci się trafiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. parka, baranek i spódniczka moi faworyci :)

    ah jak ja kocham SH :D ♥ buziolki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej właśnie upolować coś na ostatni dzien ; ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. BIałą koszulę zawsze wykorzystasz, co do parki, to takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html nominowałam Cię kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, mnóstwo tego !!
    Masz chyba dużą szafę :)
    ale za takie pieniądze jak najbardziej warto :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie taki jest problem, że nie mam dużej szafy. :(

      Usuń
  16. Najbardziej urzekła mnie ta koszula w kolorze fuksji, uwielbiam oversize :D No i jeszcze ten sweterek, jejku mi się tak marzy mieć taki długi, gruby sweterek, taki ciepluuutki i w ogóle.. Ale ze względu na mój wzrost o takim długaśnym mogę jedynie pomarzyć, yychh :(
    Zakupy jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ile masz wzrostu, że nie możesz takich znaleźć? :)
      A w koszuli muszę guziki wymienić i będzie cudowna. :)

      Usuń
    2. Znaczy nie to, że nie mogę znaleźć, tylko po prostu jeśli np. Tobie sięga za tyłek, mi by pewnie sięgał do kolan :P A takie długie rzeczy jeszcze bardziej skracają... Wiesz co dokładnie to nawet nie wiem, pewnie jakoś ledwo ponad 160 cm ;) Niziutka jestem, chociaż nie przeszkadza mi to :P
      A koszula jest cudowna nawet z takimi guzikami :)

      Usuń
    3. Ahaaa, myślałam, że taka wysoka jesteś, że nie masz dłuższych sweterków. ;))
      Najważniejsze, że dobrze się czujesz ze swoim wzrostem. :) Ja swój coraz bardziej akceptuję. :)
      Kosmetyki ode mnie używasz? :D

      Usuń
    4. Ja też mam poniżej 160 cm ;) ale i tak kupuję długie swetry nie skracają mnie bo zazwyczaj o tej porze to noszę botki na wyższym obcasie albo koturnie ;) a po domu to mogę wyglądać na niską ;) i rurki do takich swetrów noszę bo dzwony wtedy mnie bardzo skracają ;)

      Usuń
    5. Nensi: jeśli chodzi o spodnie to ja tylko rurki, ale w tym rzecz, że większość dnia spędzam w szkole i tam nie mam możliwości chodzenia na wyższych butach niestety ;)

      enamour: Hehe, jak powiem, że nie, to mnie zbijesz? :D Do pomalowania paznokci ogólnie zbieram się już od kilku tygodni (!), ech ta szkoła... A tuszu została mi jeszcze końcóweczka starego i chcę go najpierw skończyć, chociaż coraz bardziej nie mogę się powstrzymać od tego, ale nie, dam radę :D A od podkładu się już w sumie odzwyczaiłam, ale możliwe, że w weekend użyję ;) Więc nie musisz się martwić, bo kosmetyki są w dobrych rękach hehe i na pewno się nie zmarnują :P Tylko po prostu rano brak mi czasu... A na swoją obronę mam to, że ja jestem zdecydowanie typem, który woli oglądać i podziwiać godzinami nowe rzeczy, a dopiero potem tego używać. Kosmetyczka leży na stole i ciągle na nią patrzę :3 :D

      Usuń
    6. Anusja, nie no, spoko, będziesz używała wtedy, kiedy będziesz miała na to ochotę. ;P

      Usuń
  17. Świetne polowanie ! :D Znakomite ciuszki ;P

    zapraszam http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się wczoraj połasiłam na zakupy w sh i dobrze na tym wyszłam :D Dorwałam dżinsy za 4,5 i tunikę z myszką miki. Co prawda drogo wyszła (17 zł!) ale jest z dobrego materiału i z metkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak patrzę na niektóre ciuchy z SH to normalnie nic tylko pozazdrościć!!! spódniczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zaupy, sweter i kurtka najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zielony sweterek strasznie mi się podoba!! Udało Ci się dorwać w SH naprawdę rewelacyjne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sweterek oversize i ten zielony pięęękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. brzydka pogoda dobija... no ale takimi ładnymi rzeczami to chętnie bym się pocieszyła (;

    OdpowiedzUsuń
  24. Łohohoho... niesamowite rzeczy dorwałaś w sh ! Szczęściara , ja zazwyczaj jak pójdę to nic nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń