10/02/2012

Paczuszka od drogerii ekobieca.pl

Cześć! ;) Ufff.. wreszcie wróciłam z pracy i mogę sobie odpocząć. ;)
Nawet nie wiecie, jaka na mojej buzi była wczoraj radość! Wchodzę sobie na bloga i patrzę.. że odwiedziło go już 50 000 osób!! Nawet nie wiem jak Wam za to dziękować. ;) Jestem bardzo szczęśliwa! W dodatku ostatnio liczba obserwatorów wyniosła 333! :D Połówka szatańskiej liczby. :D teraz jest już o jedną osobę więcej, dziękuję wszystkim Was i każdej osobie z osobna. :) 


Przechodząc do tematu posta.
Kilka dni temu dostałam paczuszkę od drogerii ekobieca.pl. W tym sklepie wybrałam sobie 4 rzeczy, a były to:


* Loreal Bare Naturale Mineral Finish - Rozświetlający puder mineralny.

Jeszcze nigdy nie testowałam pudru sypkiego, co prawda jeszcze idealnie nie umiem się nim posługiwać  szczególnie trudne jest dla mnie wydostanie produktu z opakowania, wszystko w koło zasypuję pudrem, ale jeszcze się uczę. ;))) Dodatkowo dostajemy do pudru mały pędzelek, bardzo miękki, wykonany z włosia naturalnego, dzięki czemu nabiera tylko niezbędną ilość kosmetyku.


Bardzo spodobał mi się jego kolor.


Potrzebowałam rozświetlającego cienia na dzień, tak by oko wyglądało ładniej. :) Niestety mój ulubiony cień ze sleeka powoli zaczyna się kończyć, więc w razie zabezpieczenia się wybrałam jego zastępcę. :) Kolor ma śliczny i ładnie rozświetla oko. Może sprawi się w roli rozświetlacza pod łukiem brwiowym lub na kościach policzkowych? Zobaczymy. :)


Po kremie skóra się bardzo ładnie mieni, daje taki perłowy efekt. Testuję go do nakładania pod makijaż.


Drogeria ekobieca.pl  specjalnie dla Was, moich czytelniczek przygotowała kod rabatowy, dzięki któremu, zakupy zrobicie o 5% taniej. :)

 5PROCXYZ23

Z kodu możecie korzystać do końca tego roku. :)
Recenzja i słocze produktów niebawem, chcę je dłużej potestować, by dać Wam wiarygodne opinie.
___________________________________________________

Dziś i wczoraj byłam w sh, dorwałam małe perełki! ;) Ale o tym niedługo. W tym tygodniu pojawi się outfit i haul ciucholandowy, zobaczę, co pokażę Wam najpierw. :) Zapraszam już jutro, na nowy post. :)

Życzę miłego wieczorku, Ewelina.

26 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy dostałaś :) brawo :)

    aaaa i pokazuj co tam masz z sh :D kochana moja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko nie znowu sh. dobijasz mnie, ostatnio specjalnie pojechalam za miasto do sh i co? nic nie znalazlam a do tego bylo 35zł za kg!;o np w soboty jest 5 zł... eh. kupiłam tylko pluszaka psu :p załamka ;) fajne kosmetyki1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak ten rozświetlacz wyglada na buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow swietne rzeczy ;)


    zapraszam do mnie,obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)) no i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki :) gratuluję popularności bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę z Tobą, jak Ty to wszystko znajdujesz ;o Też byłam dzisiaj w tamtej Szmizjerce i tylko kilka rzeczy rzuciło mi się w oczy, ale albo malutkie, albo wielkie... W ogóle jakieś takie "szmatkowe" te ubrania były echh :P Kupiłam tylko bluzkę w paski z Marks & Spencer, ale szału nie ma, taka sobie o... ;)
    Naprawdę szacun, bo ja to już po kilku/-nastu minutach straciłam zapał do poszukiwań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ma się talent. :D Ja w poniedziałek zaszłam na 20 minut, wepchnęłam Narzeczonemu kosz a sama latałam między wieszakami a on za mną chodził i grał w grę na telefonie. :D Marudził, że pełny kosz mam ciuchów, aż się wysypywały i kazał mi wszystko przymierzać, wybrałam kilka ciuchów, ale o tym jutro. :) Byłam dziś też w sh tym nowym i dorwałam kilka rzeczy m.in. dla siebie, chłopaka i siostry, zapłaciłam 6 zł, ale byłam po 15, tylko kilka ciuchów na wieszakach było. :D

      Usuń
    2. O właśnie, muszę się jeszcze do tego nowego wybrać :D Już się nie mogę doczekać kolejnego postu, skoro nie udaje mi się samej takich perełek znaleźć, to chociaż na Twoje popatrzę i sobie pomarzę... :D

      Usuń
    3. Chciałam się Ciebie o coś zapytać i zapomniałam o co, dopiero dzięki poniższemu komentarzowi sobie przypomniałam :P co do skalpelów Pani Ewy Chodakowskiej - robisz ten darmowy program treningowy, który można pobrać na stronie tej Pani? Ściągnęłam go sobie, ale kompletnie nie mogę ogarnąć.
      "PROGRAM SKŁADA SIĘ Z TRZECH 15 min CZĘŚCI.
      JEŚLI JESTEŚ POCZATKUJĄCĄ ZACZNIJ OD 30 min."
      Czyli ile tych części trzeba robić?...
      W ogóle jeśli robić wszystkie te części to wychodzi godzina i 15 minut. No i trzeba powtarzać czy jak... Czytałam to już nieraz, ale dalej nie mogę ogarnąć, no :(

      Usuń
    4. Ja sobie ten program ćwiczeń ściągnęłam z internetu, mam normalnie wersję z filmem, nie pdf.
      Wydaje mi się, że chodzi o to, że jak jesteś początkująca, to zacznij od 30 minuty filmu, są to ćwiczenia na brzuch głównie. :) Cały film składa się z ćwiczeń trwających ok. 40 minut. Co do powtarzania, to nie, robisz cały film i masz z głowy. Ja mam za sobą już 16 trening. :D Najlepiej jak znajdziesz w internecie film, bo ja się w pdf nie zagłębiałam, film jest 100 razy lepszy, bo ona wszystko dobrze tłumaczy. :) Wiem też, że można napisać do Shape i zamówić archiwalny numer z pierwszą płytą, którą ja właśnie trenuję. :)

      Usuń
    5. A mogłabym jeszcze tylko wiedzieć skąd ściągałaś? Bo wpisałam w Google i w ogóle obczajałam na Youtube, no ale tam to raczej nie ma :P
      I dzięki za odp. :)

      Usuń
    6. znalazłam na chomiku, ale nie wiem, czy jeszcze tam są. ;/

      Usuń
  8. ten cień chyba mi się najbardziej podoba, ciekawe jak się prezentuje na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana i jak treningi ? ja nie chce schudnąć. chce poprostu poprawić brzuch pośladki i nogi. ;) dużo schudłaś.?

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję liczby wyświetleń! i wiem, że na pewno będzie ona rosła, bo blog jest naprawdę interesujący. fajnie się Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kosmtyki (; kto ich nie lubi... tylko muszę oszczędzać kasę w tym miesiącu ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Cień się fajnie zapowiada! Czekam na opinie, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jakie fantastyczne kosmetyki, tez chce :P

    OdpowiedzUsuń