9/29/2012

Nowości w mojej szafie #19

Cześć ;) Dziś znów w miarę ładna pogoda za oknem. Chociaż i tak nie mam w planach nigdzie wychodzić. Dzisiejszy dzień spędzam samotnie, ponieważ o 6 rano mój Ukochany pojechał do pracy. Za to wczorajszy dzień i wieczór spędziliśmy cudownie. ;)) Dziś mam zamiar pomalować paznokcie, wystawić ciuchy na allegro, może poćwiczyć? No właśnie co do ćwiczeń, 13 skalpel za mną, w obwodzie brzuszka już trochę mniej. :D Niektóre z Was pisały, że też ćwiczą. Jak Wam idzie? Mi ogólnie dobrze, chociaż ćwiczenia na brzuchu mi nie wychodzą. :( Może dziś zrobię 14 skalpel, zobaczymy, i tak ćwiczę codziennie, nie wiem, czy to nie za często.
Przechodząc do tematu - dziś pokażę Wam zakupy z sh. Co prawda to nic szczególnego, ale lubicie takie posty, więc tworzę go dla Was. :D
W czwartek byłam w sh, cena za kg wynosiła bodajże 34 zł albo 29 zł, nie pamiętam. ;/
Co kupiłam?


* Katankę jeansową z dżetami na kieszeniach za 20 zł.

Co prawda już jedną mam z Nexta (też z sh) i mało w niej chodzę, ale ta mi się jakoś spodobała i kupiłam.
Do tego mama mnie na zakup namówiła. :P



* Czarną sukienkę StMichael za 7 zł.
Kupiłam ją, bo jest bardzo klasyczna, ma fajny, taki cieplejszy materiał i bardzo miły w dotyku. Idealna na jesień. Na zdjęciach wygląda strasznie. :(


W poniedziałek cena za kg wynosiła 10 zł.
Dorwałam wtedy marynarkę George za ok. 4 zł. Musiałam ją zwęzić.
Jak wiecie kocham marynarki i kolejnej się oprzeć nie mogłam, tym bardziej za taką cenę. :)


* Marynarka Marks&Spencer za ok. 4 zł.
Klasyczna, elegancka, uniwersalna - takiej w mojej szafie brakowało. :)
Zwężona, skrócona - teraz jest idealna.



* Bluza oversize TU, cena ok. 2 zł. :)



I ostatni nabytek, ale to już na ryneczku - tregginsy za 50 zł. :)


To już wszystko z moich ostatnich zakupów. Może to nie są jakieś ochy i achy, ale jestem zadowolona.
Zastanawiam się, czy zrobić dla Was jakiś TAG, może coś w stylu '6 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy'? :) Jakie posty macie ochotę przeczytać na moim blogu?

Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału w rozdaniu, to serdecznie Cię zapraszam, Za odrobinę wysiłku możesz wygrać bon na zakupy, myślę, że warto spróbować. :) Jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam TU.

Jakie macie plany na weekend? Ja dziś i jutro leniuchuję. :)
A za tydzień mam podobno zajęcia na uczelni. ;( A Wy już zaczęłyście?

Miłego dnia. :)

32 komentarze:

  1. No nie no, za dobrze! Już nie raz widziałam na blogu że kurtki jeansowe są najlepsze w sh, szkoda że ja zawsze nie mogę trafić :(
    Tregginsy i kurteczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko dwa razy trafiłam na kurtki godne uwagi i akurat tylko te dwie kupiłam. :)

      Usuń
  2. Fajne zakupy! Tregginsy cudnie na Tobie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tregginsy i kurteczka jeansowa najlepsze! ;)
    Ja tez uwielbiam zakupy w sh- zapraszam do obejrzenia moich zdobyczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. JAaaaakie cudowności ;) kurteczka, marynarki, tregginsy- cuda ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam w poniedziałek :(
    Teraz mnie takie przeziębienie złapało, że nawet nie chcę myśleć o szkole..
    Kurteczka i sukienka to moi faworyci !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie znowu udane zakupy :< ja od pon ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie możesz Kochana na mój blog wchodzić. :( :D

      Usuń
  7. najbardziej podobaja mi sie tregginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba jensóweczka i czarna sukienka, na pewno razem świetnie by wyglądały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o takim połączeniu nawet nie pomyślałam, spróbuję! :)

      Usuń
  9. Uwielbiam sh, bluzę w paseczki sama bym chętnie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No kurtka jeansowa prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  11. hehhe;p a ja chwaliłam zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne spodnie ;) a ciuchlandy uwieeelbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy w lumpie!
    Oczywiście urzekły mnie paseczki ;DD I marynarki po tak niskiej cenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdobycze ja to nie potrafię znajdywać tak fajnych rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka świetna ! możesz podać linka do swoich aukcji na allegro ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby u mnie takie sh były to by było super ;))
    Najbardziej podobają mi się treginsy , czarna marynarka i kurtka dżinsowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę umiejętności wyszukiwania w sh takich perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe łupy, a sukienka idealna, bo prosta i z rękawami 3/4 więc jak znalazł na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeansowa kurtka mi sie bardzo podoba, zwykła, sprana - takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko znajdę jutro chwilę wolnego czasu to wybieram się do SH! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i jak zwykle same świetne rzeczy! ja to nie wiem, ja takiego szczęścia nie mam! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kurteczka jeansowa!

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajebiście leży ta kurteczka dżinsowa :) i jaka piękna, uwielbiam jasny dżins!

    OdpowiedzUsuń