9/19/2012

Nowy wygląd bloga. ;))


Wreszcie zebrałam się do tego, żeby zmienić wygląd bloga. Poprzedni mi się znudził, nie mogłam się do końca przekonać do trzech kolumn, miałam wrażenie, że jest za bardzo 'napaćkane'. Obecny wygląd zaplanowałam już jakiś czas temu, niestety nie miałam kiedy się za niego zabrać. Teraz mi się podoba, bo jest tak jak lubię: romantycznie i dziewczęco. :) A do tego czytelnie, wszystko ma swoje miejsce.
Spędziłam nad tworzeniem szablonu praktycznie cały dzień. Co do bloga, to jestem straszną pedantką, wszystko musi być równo. Dążę do tego, żeby blog był idealny i cieszył Wasze oko. Wiem, że zdjęcia tego nie zrobią w pełni i raczej nie zrobią, bo nie mam funduszy na lustrzankę. więc może nowy szablon Wam to wynagrodzi. :)



Co sądzicie o tym wyglądzie? Podoba Wam się? :)

36 komentarzy:

  1. jest naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny! różowy, ale nie przesłodzony! :)
    uwielbiam kwiatkowe wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele lepiej niz wczesniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ;)
    Różyczki są prześliczne ;) A Twoje zdjęcia są fajne, lepsze niż z niejednej lustrzanki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Kochana. ;) Staram się ze zdjęciami jak mogę (a raczej mój Ukochany, bo robi mi zdjęcia), ale jak popatrzę na zdjęcia na innych blogach, to jest bez porównania. :( Przerabiam je, żeby wszystko było widoczne, ale niestety jakość taka jak bym chciała nie jest. :(

      Usuń
  5. oooooooooooo jak ładnie :) romantycznie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. blog wygląda świetnie :D
    tak delikatnie i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, delikatnie, kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zmiana, jednak przypomina mi to nowy wygląd bloga jednej z popularnych blogerek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zrobiłam sama. ;)) Taki wygląd miałam zaplanowany już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy się do niego zabrać.

      Usuń
  9. zdecydowanie lepiej :D teraz jest uporządkowany i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablon z pewnością dodaje uroku blogowi, ja jednak jestem niezmiennie minimalistką i uważam, że im prościej, tym lepiej. Według mnie prosty szablon sprawia, że większą uwagę skupiamy na treści.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku również stawiałam na minimalizm. Teraz postanowiłam dodawać więcej kolorów. :)

      Usuń
  11. bardzo romantycznie :) na plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog wygląda świetnie! Poprzedni też bardzo mi się podobał, ale ten też jest okej :)
    Miałam Ci napisać, kiedy kosmetyczka przyjdzie, no więc przyszła. Nagrody są świetne, jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm bardzo dziewczęco i kobieco zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale opowiadasz! zdjęcia są super :) Ja tez mam zwykła cyfrówkę i trudno ;P

    A w komentarzu? Ojj wiele bym napisała ;d Może jeszcze będzie okazja ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się podoba i to nawet tak bardzo bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ale slicznie tutaj ! bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepiej! Zmiana na plus!
    P.S. Jaki masz szablon i jak zrobiłaś to że nie można używać prawego przycisku myszy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia jaki mam szablon, ale pewnie to 'prosty' bądź 'rewelacja'.
      a co do blokowania kopiowania - zrobiłam to za pomocą odpowiedniego kodu dodanego do HTML, który znalazłam na forum blogger'owym. :)

      Usuń
  18. zastanawiam się dalej nad tym rozwiązaniem.. :) póki co dodawać będę znak wodny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny szablon ! Zmiana na pozytywne - zrobiło się u Ciebie tak ciepło i romantycznie :)
    Jak dla mnie super !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń