9/16/2012

Wyniki urodzinowego rozdania! :)

Dziś post, na które pewnie niektóre z Was czekały, mianowicie wyniki rozdania z okazji roku mojego bloga. :)
Nawet nie wiecie jak ten wybór był dla mnie trudny..
Wiedziałam, że mam wspaniałych czytelników, ale nie wiedziałam, że aż tak! Napisałyście tak wiele miłych słów, że aż się wzruszałam. ;)) W Waszych odpowiedziach było wiele serca i radości, które mi okazałyście.
Nie spodziewałam się, że po tych postach, które dla Was napisałam, odbierzecie tak pozytywnie, określając  mnie jako osobę sympatyczną, normalną, skromną, ciepłą, będącą sobą, nie unoszącą się, nie uważającą za guru, pisałyście, że macie wrażenie gdybym była Waszą koleżanką. :) Pisałyście, że w blog wkładam dużo serca i macie 100% rację! ;)) Nie wiedziałam, że możecie aż tak bardzo mnie poznać i wydać opinie o mnie, które są jak najbardziej prawdziwe. ;)
Nie tylko o mnie, ale również o blogu padło wiele miłych słów.
Największy zaszczyt i radość była dla mnie wtedy, kiedy Nensi napisała, że mój blog to pierwsza strona, którą włącza po odpaleniu komputera. Nawet nie wiesz, jaką radość mi tym sprawiłaś. ;)))
I oczywiście dziękuję Wam za wszystkie komentarze odnośnie moich włosów. Pojawiły się odpowiedzi, że są piękne i wyglądają zdrowo - mimo tego, że farbuję je co 2 tygodnie od 5 lat. :D


Dziękuję Wam Wszystkim i każdej z osobna! Miło mi jest, kiedy po nowo dodanym wpisie widzę komentarze od osób, które są ze mną od dawna. :)
Bez Was blogu by nie było. ;))) Dzięki Wam wiem, że to, co mi sprawia przyjemność, czyli prowadzenie bloga, sprawia również przyjemność Wam.

Koniec tych wzruszeń i wyznań, czas na zwycięzce. :)
Tak jak pisałam, wybór był trudny, wszystkie odpowiedzi czytałam mojemu Narzeczonemu (i mamie również, nawet babcia słuchała ;))) i razem z nim podjęłam decyzję, że rozdanie wygrywa:



Gratuluję Ci Anusja i dziękuję za te miłe słowa. Mam nadzieję, że z nagrody będziesz zadowolona i te rzeczy chodź skromne, Ci się przydadzą. ;) Za moment ślę do Ciebie maila. Jeśli na niego nie odpowiesz do piątku, będę musiała wybrać inną zwyciężczynię.

Chciałabym podziękować również Dagusi za wyobraźnię i napisanie dla mnie wierszyka. ;)


Mam nadzieję, że nie będzie Wam smutno, że to nie Wy wygrałyście, gdybym tylko mogła, to wszystkim bym coś wysłała.. Niestety, zestaw nagród jest tylko jeden. :( Mam nadzieję, że rozdania pojawią się jeszcze na moim blogu i będziecie miały szansę na wygraną. :)

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim komentującym jak i 327 obserwatorom mojego bloga, za to, że piszecie i za to, że ze mną jesteście. Uwielbiam Was!


16 komentarzy:

  1. gratki ;) a nie ma za co ;) wierszyk specjalnie dla Ciebie kochana moja ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisała, gratuluję wygranej zatem : ) Buziaki, zapraszam na konkurs ze sklepem Sheinside, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że napisała pięknie i prosto z serca :))

      Usuń
  3. wygrana jak najbardziej zasłużona, pięknie to napisała ;)
    gratuluję zatem Anusja wygranej ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to napisała. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) W końcu przez moje rozproszenie i zaniedbanie bloga nie zdążyłam na Twoje rozdanie :) Bo napisałam już komentarz idealny a tu mi się skasowało ;P Ale gratuluję zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ (...) i jeszcze tak iks razy! :) Naprawdę brakuje mi słów, żeby Ci podziękować, DZIĘKUJĘ :* Już wchodzę na pocztę i wysyłam co trzeba, i proszę pozdrów ode mnie Narzeczonego, mamę i babcię i podziękuj im! :)

    I za wszystkie komentarze Twoich czytelniczek również dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona. :) Mam nadzieję, że rzeczy z nagrody Ci się przydadzą, bo pisałaś, że jesteś początkująca w makijażu i malowaniu paznokci. ;))
      Dziękuję, pozdrowię. :)

      Usuń