9/06/2012

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #17

Dziś post odnośnie tego, co ostatnio kupiłam/dostałam. :) Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia mojej marynarce Marks&Spencer, którą kupiłam w sh, bym Wam ją od razu pokazała, ale jest u mnie w pracy i czeka na zwężenie. :( Dzięki niej, moja kolekcja marynarek wynosi 15 sztuk. :D

Na początek pandora. :) Oczywiście nie jest oryginalna. Koraliki dostałam od mamy, kupiłam tylko rzemyk i oto co mi wyszło.




Z moim chłopakiem zaszliśmy do House, bo chciał zrobić dla siebie zakupy. Chciał też koniecznie kupić coś dla mnie. :) Akurat wtedy obowiązywała promocja - kup biżuterię z nowej kolekcji a dostaniesz przecenioną za złotówkę.
Ja wybrałam sobie bransoletkę w cenie 19.90 zł.


A za 1 zł wybrałam naszyjnik z kółeczkami w tonacji granatu. Jego oryginalna cena to 29.99, przeceniony był na 14.99 a dorwałam go za 1 zł. :)


Tusz Miss Sporty Studio Lash kupiłam z Rossmanie za 15 zł. Zachwalała go DigitalGirl na youtube, kupiłam i jestem niezbyt zadowolona.
Błyszczyk Essence Stay with me kupiłam w Naturze za 6 zł. Całkiem fajnie na ustach wygląda. Mam go w kolorze 04 trendsetter.



W Naturze też wreszcie pojawił się nowe lakiery Essence, a raczej stare ale w nowych buteleczkach i nowej cenie. Ten brokat mogę szczerze powiedzieć, że kocham! Odmienia on całkowicie wygląd zwykłego lakieru na paznokciach. Zmywa się bez żadnego problemu, nie ma chamskich drobinek, no cudo, po prostu cudo za 6.99 zł. Jego numer to 103 space queen.


Bransoletkę kupiła mi mama za 3,50 zł. Strasznie mi się spodobała. :)


 Ostatni zakup to pistacjowy lakier za 3 zł. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał na paznokciach. :)


A Wy co sobie ostatnio kupiłyście? Chwalcie się, chwalcie. :D
Buziaki, miłego wieczoru. Ja swój spędzam z Ukochanym. :)

49 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest świetny, a cena rozwala;) A dlaczego nie jesteś zadowolona z tego tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w promocji fajna, ale bez już nie. :P
      Nie jestem zadowolona, bo nie daje takiego efektu jak widziałam na filmiku i Digital :D Po prostu nie robi żadnego fajnego efektu na rzęsach. Już bardziej wolę Growing Lashes.

      Usuń
  2. naszyjnik jest boski :) też mam nieoryginalną pandorę i ją kocham ;) śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaa a tusz kocham ;) szkoda że Tobie mało pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam ostatnio bluzkę i bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuś ! 15 marynarek :D Niezła jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletki <3
    w moje łapki wpadły ostatnio 4 wisiorki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. $liczne zakupy! ;)
    Ja niestety mogę sobie pomarzyc o czyms nowym ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. pooo jak najsyzbciej pokaz lakier do paznokci ten pistacjowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. biżuteria jest świetna, powala cena naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pistacjowy lakier jest genialny! zazdroszczę tylu marynarek ;)
    pozdrawiam
    http://myfashionworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. biżuterię to świetną masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalne Pandory strasznie dużo kosztują ;) a przecież można podobną zrobić, bardzo ładna Ci wyszła ;) ten naszyjnik za 1 zł kupiłaś?? Ale okazja cenowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, bo bransoletkę kupiłam z aktualnej kolekcji, więc dostałam przecenioną biżuterię za 1 zł :)

      Usuń
  13. lakiery <3 moja milosc ;) ten z essence jest swietny ale jak dla mnie zbyt trudno sie go zmywa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jego zmywanie jest niesamowicie proste, żaden brokat tak łatwo się nie zmywa. :)

      Usuń
  14. cudowna ta bransoletka i naszyjnik! Boskie;) a ta Pandora świetna Ci wyszła;*
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście obserwuję i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy! :) Biżuteria z Housa <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lakier z drobinkami wygląda super;) też go chce!
    Choć ostatnio nie idzie mi zapuszczanie pazurków.
    Bardzo podobają mi się te koraliki z kryształkami na pierwszej bransoletce.
    Generalnie uwielbiam kryształki, migotki i błyskotki;) ożywiają stylizację i cieszą oko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że obie sroki jesteśmy. :P Wszystko piękne co się świeci. :D

      Usuń
    2. mam jobla na punkcie takich świecidełek;) choć wiem, że za duża ilość może wyglądać kiczowato to i tak mnie do nich ciągnie;)

      Usuń
  19. z tuszu Miss Sporty również nie byłam zadowolona. Biżuteria piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak, ten puder jest w stalej ofercie po ok 10 zł. a czy maskuje... na pewno musi byc nalozony pod podklad, ktory cos zamaskuje ;) nie mam problemow z cera wiec nie moge tego ocenic niestety a moze na szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam problemów z cerą ale puder w kamieniu zawsze jeszcze coś przykryje jeśli się pojawi. :P

      Usuń
  21. Hej .. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż .. :P

    Buziaki MALINKA <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ciekawe czy ta promocja dalej obowiązuje i czy była we wszytskich housach...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tego to nie wiem, ale możesz zajść i sprawdzić. :) może na stronie mają jakieś info?

      Usuń
  23. ta pierwsza jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :). Strasznie mi się u Ciebie podoba, bardzooo lubię czytać blogi tego typu :). Chciałabym zaprosić Cię do siebie :) http://hushaaabye.blogspot.com Jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie :)). Jeśli Ci się spodoba, zostań na dłużej :) Rubryczka "obserwowani" stoi otworem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej:) Widać owocne zakupy :) Biżuteria fajniutka i lakiery to to co ja lubię:) ten z brokatem ( mam - fajny, delikatny) , ciekawa jestem jak będzie ten limonkowy wyglądał, jak zrobisz zdjęcia jak wygląda na paznokciach daj znać, chętnie zobaczę :)
    pozdrawiam:)

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 i ostatnia bransoletka - najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana moja śliczna powiem Ci tak- ja mam cieniowane włosy ponieważ mam je średni grube i żeby je unieść i optycznie jeszcze zagęścić ale Ty masz proste takie śliczne grube więc ja bym nie cieniowała ich :) dziękuję za te miłe słowa ;) a co do długości to 59 cm w najdłuższej warstwie mam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. to ten z aktualnego posta? co to za firma? strasznie wpadł mi w oko ten kolor ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to ten. :D firma to jakaś CR Nail Polish. ;) Kupiłam go na ryneczku za 3 zł :D

      Usuń
  29. świetne rzeczy!
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne bransoletki! Ja ostatnio inwestuje w materiały i sama takie robię :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń