10/27/2012

Pierwsze zdjęcia nowym aparatem. :)

Cześć! Dziś z moim Ukochanym bawiliśmy się aparatem. Ciągle uczymy się nowych funkcji i rozgryzamy go. Zabawa aparatem sprawia nam wieeeele radości, szczególnie zdjęcia w trybie macro. Zdjęcia bardzo lubiłam robić, a teraz pokochałam to jeszcze bardziej, dzięki mojemu Panasonikowi. :) Mam nadzieję, że zdjęć będzie na blogu coraz więcej i że będą się Wam bardziej podobać niż z mojego poprzedniego aparatu.
Dziś pokażę Wam nasze pierwsze zdjęcia tym aparatem. :)

Zostawiam Was z naszymi fotografiami, a ja lecę się przytulać do Ukochanego. :)



Miłego wieczorku. :)

Ps. Pojawiła się dziś recenzja filmu, ale niestety ją usunęłam przez przypadek. :( Post był dość długi, były tam wstawiane piosenki, więc nie pisałam go drugi raz, trudno. :(

30 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że możesz się przytulić do ukochanej osoby. Mój mężczyzna jest daleko ode mnie.. :( No, ale jeszcze kilka dni i go zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jakość obiektów w widoku makro, na pewnie dobrze zainwestowane pieniądze :) i bardzo fajny pomysł na prezent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia nim wychodza :) ach zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zbliżenia i ogólnie jakość zdjęć, uwielbiam fotogragię! :) Bawcie się dalej sprzęcikiem i koniecznie wstawiaj nowe fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie piękne zdjęcia :D
    już nie mogę się doczekać stylizacji i zakupów, które będziesz fotografowała tym aparatem! :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie.. ja wchodziłam na ten post, a tu dupa, ni ma go :(
    zdjęcia wychodzą bardzo ładne! i też uwielbiam je robić w trybie macro, mega frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry fotograf i dobry sprzęt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to teraz będzie dużo zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby to jest zwykły aparat a zdjęcia robi tak jak lustrzanka. Bardzo dobre jakościowo zdjęcia. :)^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakaś pasja musi być :)) To idź, idź przytulać się do twojego ukochanego :) A za przypadkowo usuniętego posta wybaczam :P :P :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, rozpogodziły mnie w tą zimową pogodę :) / obserwuję <3/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia, bardzo lubię macro :) zazdroszczę takiego aparatu, ja mam zwykłą cyfrówkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. makrofotografia - bardzo lubię. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia;) Też marzę o nowym aparaciku, a blog bardzo motywuje do robienia zdjęć;D Pozdrawiam i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia ten Twój aparat robi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia piękne:) kwiaty to wdzięczny obiekt do fotografowania

    OdpowiedzUsuń
  17. To pierwsze zdjęcie - lawendowe kwiatuszki wyszło cudnie! Jestem ogromną wielbicielką tego odcienia we wszystkich postaciach. Co to za roślinki? Może sobie sprawię takie same :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu z prywatnym pytaniem hah :D Farbowałaś kiedyś tkaniny? Czy dla nowicjusza jest to wykonalne czy lepiej nie próbować psuć jeszcze zdatnej do noszenia narzutki?
      Kupiłam w sh taką bardzo pudrowo różową i chciałabym ją trochę podrasować soczystym kolorem ;)

      Usuń
    2. Farbowałam. :D Zachciało mi się ufarbować białe spodenki na kobaltowo. No i ufarbowałam, ale mam plamy. Gotowałam je w garnku, niby mieszałam co jakiś czas (a trzeba ciągle :D), przewracałam je i co tylko. Z przodu wyglądają całkiem fajnie, no ale z tyłu, akurat w kroku mam zacieki, i to wygląda no tak noo... :D :D
      Ja bym się bała ją farbować, bo na pewno ona się w tym garnku zgniecie, nie będzie sobie luźno pływała, tak, by materiał nie dotykał do siebie. Można też w pralce farbować podobno, to na pewno bardziej uchroni przed plamami, ale tego sposobu nie próbowałam, o pralkę się boję. :D

      Usuń