10/31/2012

powiało grozą.

Dziś pokażę Wam mój nowy, codzienny makijaż. Taki delikatny i naturalny. :D A tak na serio, to dziś oglądałam z moim Narzeczonym filmiki o makijażach na halloween, nie żebyśmy obchodzili, tak po prostu na nie zerknęliśmy. I wpadłam na pomysł, żeby mnie pomalował, no i pomalował. Jak? Zobaczcie na zdjęciach poniżej. :)



Ciężko było to zmyć, ale dałam radę. :) Już raz makijaż wykonany przez mojego K. Wam pokazywałam. :) Na prawdę fajnie mu to wyszło, bo ma on ogromny talent. :)

A Wy obchodzicie halloween? Jak się przebieracie?

Buziaki :)

29 komentarzy:

  1. kredką to robił? czy cieniami?
    efekt "przerażający"! super mu to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ladny makijaz ;) zaparaszam do mnie : http://sara-mylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja Cię nie poznałam :D Wow ale zdolniacha z niego :) brawo ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak członek zespołu The Kiss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie znam tego zespołu, ale sobie zerknę :D

      Usuń
  5. ale świetne! jestem pod wielkim wrażeniem! :) nie przerysowany, a efekt super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolny chłopak, świetny makijaż na Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe fantastyczna charakteryzacja :D pełnia uznania dla narzeczonego za talent! Rzeczywiście ciężko Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz na prawdę przerażająco!

    OdpowiedzUsuń
  9. upiornie się zrobiło:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalny! Wyglada naprawde źle... ale o to przeciez chodzilo? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super tło masz na blogu :) ! ja dzisiejszego "święta" nie obchodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Ci się podoba. :) i ja też nie obchodzę.

      Usuń
  12. wraaaaaaaaaa, bosko wyglądałaś : - )

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ;d Twój narzeczony ma talent! Świetnie mu to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo ten Twój ma talent. Nie uwierzyłabym że to Twój narzeczony malował gdybyś nie napisała tego. hyhy ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie mi się podoba makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń