11/01/2012

Stylizacja: oversizowa narzutka, rurki z dziurami i emu

Cześć Kochane moje. Ostatnio ciągle zasypuję Was postami, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. :) Cieszę się, że makijaż halloweenowy, jaki zrobił mi mój mężczyzna przypadł Wam go gustu. Może jeszcze kiedyś pojawią się tego typu posty, ponieważ on ma w dłoni ogromny talent, potrafi tworzyć portrety i inne rysunki, ma dużą wyobraźnię, więc może akurat odkryje kolejny talent w makijażu, raczej takim przebieranym. :) Do tego zrobione przez niego zdjęcia, które Wam pokażę jak dla mnie są rewelacyjne, jakość ich na blogu nie jest aż tak dobra, jak mam w folderze, ponieważ do bloga muszę je przerobić i odpowiednio zmniejszyć, przez co tracą na jakości, ale przynajmniej nie zużywam limitu bloggera. :) Coś za coś. Wczoraj wybraliśmy się do lasu, żeby zrobić dla Was zdjęcia. Sceneria niby jesienna, ale w tle widać leżący śnieg. Dziś jest już go na szczęście baardzo malutko, bo świeciło słońce, chociaż nie powiem, na cmentarzu bardzo zmarzłam. Dobra, przechodząc do tematu, może powiem Wam, co miałam na sobie na zdjęciach. A więc do stworzenia tego zestawu namówiła mnie narzutka, którą kupiłam w sh. :D Tak mi się spodobała, że musiałam coś do niej wymyślić. Wybrałam spodnie z dziurami, które kupiłam na ryneczku, do tego bluzeczka z sh, buty 'emu' kupione rok temu w Biedronce. Jeśli chodzi o biżuterię, to postawiłam na złoty zegarek + kolczyki z logiem chanel, do tego bransoletka z kolorowymi kuleczkami z cyrkoniami, którą dostałam na urodziny. Płaszczyk kupiony na ryneczku ze 3 lata temu już znacie. :) Torebkę i komin również.



 Bardziej podoba Wam się jakość zdjęć? :)
W trakcje ich robienia bardzo zmarzłam, ale czego się dla Was nie robi. ;))

 Życzę miłego dnia.

42 komentarze:

  1. Alee masz długie te włosy! :o Lubię takie stylizacje jak Ty masz na sobie. W takich chodze na co dzień tylko zamiast emu mam na nogach workery, trampki czy botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim doczytałam post do końca, myślałam: "Nie było jej zimno!?" :D

    Więcej uśmiechu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter i te włosy <333

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKOŚĆ ZDJĘĆ SUPER!!!!!!:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek masz cudowny! Ajj, zazdroszczę Ci go! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek < 3
    a wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zegarek..taki srebrny - mój ideał :)

    włosy marzenie ! zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i uroczo. genialne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zegarek, lubię spacery po lesie ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie- wszystko mi się podoba- włosy, bransoletka, zegarek, emu , sweterek ♥ komin :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno musiało byc cieplutko :)) ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. BArdzo fajnie wyglądałaś na tym spacerku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ogromną różnicę między starymi zdjeciami a tymi z nowego aparatu- bardzo ładnie oddane kolory i zdjęcia są bardzo wyraźne :)
    Zegarek jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne masz wlosy ! :)


    zapraszam do siebie ! :) moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudowny sweter i przeuroczy zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam słabość do zegarków, szczególnie takich jak twój:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę włosów ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia świetne! :D widzę, że prezent urodzinowy się sprawdza:D a sam zestaw bardzo gustowny:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. 2, 8 i 9:) a będzie pewnie coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w Twoim sweterku, od dawna takiego szukam, ale niestety żaden nie przypadł mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. jakość zdjęć jest super :) i jaka ta narzutka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem o czym mówisz. Moje buty tak nie wyglądają, a gdyby wyglądały, to bym w nich nie wyszła z domu. :D

    OdpowiedzUsuń