11/25/2012

Nowości w mojej szafie #28

Cześć! Ale jestem zadowolona, dostałam dziś 5 z kolokwium! :) Uczyłam się wczoraj do niego oglądając Kevina, no i zaliczyłam egzamin! :) Do tego dostałam stypendium.

Dzisiejszy post to nowości. Na samym początku pokażę Wam biżuterię. Na poniższym zdjęciu widać srebrną kolię, którą kupiłam na allegro za 15 zł z przesyłką, obok niej jest naszyjnik ze złotego łańcucha, który zrobiłam sama. Naszyjnik był oryginalnie paskiem do spodni, ale ja jednak miałam zamiar zrobić z niego coś innego. Na razie jest wiązany na sznurówkę, bo muszę dokupić tasiemkę. :)



Niżej widać biżuterię od sprzedawcy Irena_moc. Dostałam przepiękne bransoletki, które są zrobione ręcznie. Są bardzo delikatne i efektowne. Dostępne w wielu kolorach. Wybrałam też bransoletkę z perełek i złotym łańcuszkiem, kolczyki z kolcami oraz kolczyki 'lustrzane' w trzech kolorach.



W biżuterię zaopatrzył mnie też sklep BlyskKotki. Wybrałam sobie tam zestaw bransoletek w kolorze turkusowym, bransoletkę z łańcuchami oraz kolczyki, które są na prawdę bardzo oryginalne. :)



Poniżej już łupy ciuchowe. Jeansową parkę kupiłam w sh za 2 zł. Niestety miała wypłowiałe rękawy, więc dokupiłam sweter również za taką samą cenę i doszyłam rękawy. W sumie to efekt mi się nawet podoba. Myślę jeszcze nad tym, żeby na rękawach zrobić jeansowe łaty, albo sweterkowy materiał naszyć np. na patki od kieszeni, co o tym myślicie? :)


Stwierdziłam ostatnio, że mam za mało spodni, a tak na prawdę mam chyba 17 czy 18 par. Ale tak to jest, jak ma się 3 pary ulubione i tych innych się w szafce nie zauważa. Jednak zachciało mi się spodni i chciałam jakieś kupić. Wybrałam dwie pary. Pierwsze to ciemne jeansy, zwyczajne i klasyczne, bo takie lubię najbardziej, ale są też trochę nietypowe, dlaczego? Dlatego, że z tyłu mają długi, srebrny suwak. Oczywiście on działa, nie jest tylko do ozdoby. :) Drugie spodnie to beżowe tregginsy, bardzo dopasowane, wyglądają na prawdę fajnie. Miałyście okazję je zobaczyć w poprzednim poście. Za dwie pary zapłaciłam 115 zł.


Ostatnio z moim chłopakiem wybrałam się do galerii. Zaszłam do Takko i zakochałam się w sweterku. Niby na wieszaku wygląda na zwyczajny, nieciekawy sweter. Ale z fajnymi dodatkami i paskiem wygląda świetnie. Mam nadzieję, że niedługo zrobię z nim zdjęcia w outficie. Kosztował 40 zł.


Ostatnią zdobyczą jest sweterek z pagonami od sklepu MAJO. Sweterek jest na prawdę rewelacyjny i świetnie wygląda z beżowymi rurkami. W poniedziałek sklep wysyła do mnie paczuszkę, niebawem zobaczycie, co w niej będzie. :)


To już koniec moich łupów. Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. :)
Ostatnio napisałam Wam, że mój Kochany zrobił dla mnie blogowy kubek, niedługo Wam go pokażę. :) Teraz zmykam sprzątać pokój, a potem zajrzę na Wasze blogi i odpiszę na komentarze.


Buziaki!

41 komentarzy:

  1. fajne te Twoje nowości :) moje już jutro :) a jakie to niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna biżuteria! zmieniłaś nagłówek :D ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko bardzo mi sie podoba ;)
    Bransoletki szczególnie!
    Gratuluje 5 z Kolokwium ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stypendium przyszło to od razu zakupowe szaleństwo :) Znam to :) Ten sweterek jest piękny. Kolor, długość, podejrzewam, że materiał również bardzo przyjemny. I turkusowe bransoletki są świetne. Chyba ostatnio to mój ulubiony kolor, bo ostatnio się przyglądam ubraniom głównie tej barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, jeszcze nie przyszło, dopiero decyzję dostałam. Wypłacają za tydzień. I nie mam wydam go na ciuchy. :) Sweterek ma cudowny materiał, mega miękki.

      Usuń
  5. Zazdroszcze tyle biżu :) A o ciuchach już nawet nie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe, ale w kosmosie kupiłam body chain, a te zrobiłam sama o czym należy pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się czaiłam na ten sweter z Takko, ale zanim dotarłam po pracy zostały same wielkie rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też same duże zostały z tego koloru, więc musiałam L wziąć. :(

      Usuń
  8. Bardzo ładna biżuteria;) buty na zdjęciu w nagłówku - genialne;)!!! Zazdroszczę, że tak twarzowo Ci w odcieniach turkusu i mięty! Bardzo podobają mi się te barwy, ale wyglądam w nich beznadziejnie;(
    Szczęściara;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może sęk w tym, że ja nie zwracam uwagi na to, w którym kolorze mi do twarzy, zakładam na siebie ubrania w takich kolorach, jakie mi się podobają. :)

      Usuń
  9. Cudne rzeczy
    Obserwuje, bo masz bardzo ciekawego bloga ;)

    Zapraszam na konkurs do wygrania bony na zakupy ;)
    Może tym razem się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję 5 ;)

    śliczne sweterki i dżinsy a biżu to w ogóle- przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna biżuteria! O mamo:)
    No i gratuluję oceny oraz stypendium!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :)
    śliczne rzeczy, najbardziej mi sie podoba biżuteria :) uwielbiam bransoletki :) zrobiłam sobie niedawno nawet podobne bransoletki z rzemyków i złotego łańcucha:)
    a sweterek z takko był na promocji, czy to cała cena?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, spodnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę takich cudownych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te łupy, a biżu najlepsza, wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piona, też mam stypendium, 0.01 mniej w średniej ocen i bym nie załapała się na najwyższe :P
    Beżowe tregginsy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. nie no, zakupoholiczką nie jestem, po prostu lubię zakupy :)

      Usuń
  18. Ooo też widziałam ten sweterek w Takko, śliczny jest :) no niestety twórcy często nie myślą o tym, że ktoś może być trochę niższy... :P
    Fajne te beżowe tregginsy, a beżowy sweterek to już w ogóle pozamiatał :D
    To teraz czekam na denko! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowości śliczne!
    Ale takie ciuszki jakie Ty zdobywasz w sh to tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne łupy!!! Ależ Ty pomysłowa z tym sweterkiem!!!
    Tez poluję na kolię ale w kolorze złota- ale boję się, że będą kiepskiej jakości, że zaraz się rozpadną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolie są na prawdę dobrej jakości. Mam złotą, ale z tych szerszych i wszystko z nią ok. :) Za te 15 zł warto kupić.

      Usuń
  21. ale piękna biżuteria! I sweterki, i te jeansy *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. od dłuższego czasu tutaj zaglądam i bardzo mi się podoba. i mimo, że się nie znamy, to traktuję Cię jak dobrą znajomą i zaglądam tu kilka razy dziennie czekając na nowy post :) postanowiłam, za Twoim przykładem, sama dzielić się swoją pasją. może nie będę tak popularna jak Ty, ale jeśli czasem do mnie zajrzysz, będzie mi niezmiernie miło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci za bardzo miły komentarz. :):) Jest mi niezmiernie miło, że za moim przykładem postanowiłaś założyć swój blog. Najważniejsze jest to, żeby nie kryć się z tym, co się lubi, trzeba pokazywać to innym :):) Dodam, że nie jestem popularna i na pewno nie będę. :)

      Usuń
  23. cudne nowosci! ostatni sweterek - genialny!

    ps. masz w tle kwiatki jakie chce na tapete w pokoju!!!! :D grgrgrg ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie zakupiłaś dżinsy? Sama szukam ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. JAKA DOBRA PARKA *__*

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow:) super a jakie ładne łupy:)

    OdpowiedzUsuń