12/04/2012

Blogowy kubeczek od Ukochanego.

Dzisiejszy post jest z serii chwalenia się talentem mojego Narzeczonego. :D Jak wiecie, bądź nie - skończył on szkołę plastyczną i od kilku lat wykonuje portrety. Jego prace pokazywałam Wam TU. Rysuje nie tylko portrety, ale również inne rysunki, robił graffiti, próbował karykatury, rysował obrazki na koszulkach, narysował 'Bolka i Lolka' na ścianie w pokoju siostrzeńca, teraz zamierza robić kurs tatuażu (może mi jakiś zrobi! :D :D), jego wyobraźnia i zdolności są tak wielkie, że nawet nie potrafię ich opisać. :):) Jakiś czas temu pomyślał o rysowaniu na kubkach, na jednym z nich stworzył coś dla mnie. :) Dostałam go już ponad 3 tygodnie temu, jednak dopiero dziś ma premierę. :) Jak to wygląda? Zobaczcie niżej.



Na kubeczku jest jak widać mój portret i moje 'imię' w internecie :)
Co sądzicie o takich kubeczkach z przesłaniem dla konkretnej osoby? :)

Jak tylko znajdę czas na przeróbkę ubrań, to na pewno pojawi się post DIY, mam na razie 2 pomysły. :) Zapraszam jeszcze na moje aukcje allegro, pojawiło się kilka ciekawych rzeczy :)
Życzę miłego wieczorku. 

38 komentarzy:

  1. Extraaa! :D Też bym chciała tak rysować/malować jak ten Twój. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowy jest i oryginalny zarazem....

    OdpowiedzUsuń
  3. Oejejejejejejjeku! Ale pięęęęękne!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kubek jest piękny! czym to zostało namalowane?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kubek! :)
    aż herbatki napić się chce :))

    zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! :D zdecydowanie zazdroszczę takiego cudeńka ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, jaki śliczny! Ile bym dała, żeby dostać taki kubek od mojego chłopaka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja ależ on Cię musi wielbić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać wielki talent Krzysia i to jak on Cię uwielbia rysować ;) I.

    OdpowiedzUsuń
  10. kubek jest piękny, a co najważniejsze niepowtarzalny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł nie jest mój, a Lusterka Em. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jaki cudowny :) podobają mi się takie bajery :) ja chciałabym na gwiazdkę misiowi dać kalendarz z foto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny :D a Twoja podobizna pierwsza klasa :) super pomysł z takim spersonalizowanym kubkiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest, zdolny Twój facet!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo zdolnego masz Narzeczonego :)

    mam nadzieje ze wpadniesz do mnie zostawisz komentarz i napiszesz co myslisz o moim blogu
    zapraszam na http://gusiak15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny kubeczek :) zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kubek:) Chłopak ma talent :) Teraz jest spore zainteresowanie na rzeczy tego typu, także to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ! jest cudowny *.* nie pokazuj mojego marnego kubka swojemu narzeczonemu bo byłoby mi wstyd ! :D
    ps. mój narzeczony podpowiada, ze można utrwalić taki kubek bezbarwnym lakierem (np. takim do samochodów) nie znam się na tym, nie próbowałam w praktyce, ale podobno jest niezniszczalny.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale on jest po szkole plastycznej, do tego talent ma. :):) A Twój wcale nie jest zły. :) No właśnie szukaliśmy takiego bezbarwnego lakieru, ale nie mieli. :(:( Kupił jakiś w sklepie plastycznym, ale nie pomaga tego utrwalić. Może jakieś farbki do np. porcelany byłyby wystarczające, bo jednak na ten kubek działa temperatura i nie wszystko rysunek wytrzyma. :(

      Usuń
  19. piękny! :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwazam, ze takie kubki sa mega kreatywna sprawa ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny prezent- oddaje uczucia i zawsze kojarzy się z czymś miłym, a poza tym jest użyteczny, czyli to po prostu prezent wymarzony :)) o wiele bardziej cenię sobie rzeczy zrobione ręcznie przez kogoś bliskiego niż masówkę ze supermarketu...

    OdpowiedzUsuń
  22. znów od jednej dziewczyny przeniosło mnie na Twojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudny kuuubek!:) idealny na malinową herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow robi wrażenie, a taki chłopak to skarb:) myślę, że te kubeczki mogą być świetnym pomysłem do zarabiania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. no to chłopak ma talent :) przepięknie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń