12/16/2012

Inspiracje na prezenty dla Kobiet. :)

Wiem, że tego typu postów jest wiele na innych blogach, ale mam nadzieję, że mój Was do czegoś zainspiruje. :) Kilka dni myślałam, co ciekawego a zarówno nie drogiego Wam pokazać. Został nam praktycznie tydzień do Wigilii, czyli jest to czas najgorętszy dla nas i najbardziej zyskowny dla sklepów. :D Z witryn wołają nas pięknie zapakowane rzeczy: kosmetyki, ubrania, dodatki, ale co kupić? Najważniejsze jest to, żeby znać osobę, której kupujemy prezent, musimy wiedzieć co lubi. Na pewno nie będzie dobrym pomysłem zakup książki kucharskiej osobie, która nie cierpi gotować, albo czegoś śmiesznego dla dojrzałej kobiety, którą taki żart może nie śmieszyć. :)


1. Książka kucharska, czyli coś dla osoby, która lubi gotować i szuka inspiracji na nowe potrawy.
2. Kubek, dla miłośników kawy, herbaty czy innych napoi. Może być duży, mały, gładki czy w śmieszne wzorki.
3. Paletka cieni do makijażu oczu, polecam jak najbardziej Sleek'ową AuNaturel, cienie na każdą okazję, neutralne, pasujące dla każdego. Jeśli nie chcecie AuNaturel, to równie popularną jest Oh So Specjal, którą również mam i mogę polecić. :)
4. Kapie, śmieszne, cieplutkie, czyli idealne na zimowe wieczory. :)
5. Perfumy, akurat w tej kwestii trzeba znać gust danej osoby, czy woli bardziej romantyczne zapachy, a może drapieżne bądź świeże.
6. Zestaw do kąpieli.
7. Piżamka. :) Najlepiej polarowa i cieplutka. Jeśli nie piżamka, to może szlafrok?
8. Kalendarz ksiażkowy - albo w eleganckiej oprawie, albo przeciwnie :)
9. Książka - tu również wiedzieć, jaki gatunek dana osoba lubi czytać. Jeśli jest maniakiem książkowym, musimy się dowiedzieć, czy akurat takiej książki nie ma w swojej biblioteczce. :)
10. Cieplutkie skarpety czy podkolanówki.
11. Portfel
12. Elegancka torba na laptopa.
13. Szkatułka na biżuterię, taki uniwersalny prezent, a jaki praktyczny! :)
14. Zestaw pędzli do makijażu, jeśli dana osoba nie posiada ich zbyt wielu, a uczy się makijażu, bądź po prostu ma stare pędzle, taki zestaw będzie świetnym prezentem.
15. Torebka, tu również jest wiele gustów, ta na zdjęciu to ostatnio bardzo popularny model torebek: shopper.
16. Bransoletka personalna, według mnie to idealny prezent, delikatna, ale mająca jakieś przesłanie. Sama bym taką chciała. :)
17. Zegarek.
18. Lusterko, najlepiej podświetlane światłem dziennym, wspaniały prezent, szczególnie teraz, gdy przy rannym makijażu brakuje nam dobrego, dziennego światła. Chce to! :)
19. Wieszak na torebkę, malutki a jaki przydatny prezent.
Wszystkie rzeczy ściągnęłam z grafiki Googli.
20. Travalo, czyli pojemniczek, do którego przelewamy ulubione perfumy, aby nie nosić w torebce całego flakoniku :)
21. Tanglee Teezer, czyli coś nie tylko dla włosomaniaczek, a dla każdej kobiety.
22. Organizer na kosmetyki.
23. Komplet biżuterii, no tu też musimy znać gust danej osoby.
24. Kominek aromatyczny lub świece.
25. Zestaw kosmetyków.
26. Bon prezentowy do wydania w danym sklepie lub karnet na basen, a może na wizytę u kosmetyczki czy do spa?
27. Bielizna, ten pomysł polecałabym mężom, narzeczonym czy chłopakom, ponieważ chcąc nie chcąc, musimy znać rozmiar i przede wszystkim gust. :)
28. Coś dla lubiących czekoladę, zestaw do founde.

Możemy też kupić ciepły koc dla zmarzlaków, płytę ulubionego wykonawcy, karnet do kina, albo coś do domu, jeśli wiemy, że tego potrzebuje, bo wprowadziła się do nowego mieszkania. Można też kupić coś do wystroju mieszkania: poduchy, ramki na zdjęcia, lampy, jest wiele możliwości. :)

A Wy co kupujecie swoim bliskim? Jaki był Wasz najbardziej nie trafiony prezent gwiazdkowy? :D
Jeśli chcecie, zrobię jeszcze tego typu post z prezentami dla naszych mężczyzn.

Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, więcej informacji w poniższym poście.

Buziaki!

37 komentarzy:

  1. Super pomysły :)
    ja w tym roku idę w kierunku kosmetyków. takie prośby usłyszałam od rodziny, więc ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli takie prezenty chcą, dali wskazówki, to jak najbardziej. :)

      Usuń
  2. dla mężczyzn? chcemy chcemy!
    co prawda na gwiazdkę już mam pomysł, ale chętnie skorzystam z inspiracji w ramach innych okazji :)
    i ciekawa jestem co Ty kupiłaś :D (wiem wiem, nie możesz na razie zdradzić :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie to nie kupiłam nic szczególnego. :) Głównie perfumy, torebkę, biżuterię a dla faceta bluzę. :)

      Usuń
  3. Padłam jak zobaczyłam te kapcie nr4!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawe :) Teraz rozjaśniło mi co mogę kupić bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie, że trochę Cię zainspirowałam. :):) Zdradź, co chcesz kupić. :D

      Usuń
  5. fajne :) dużo rzeczy sama bym chciała dostać :)
    nie pamiętam czy dałam komuś jakiś nietrafiony prezent, a sama chyba takiego też nie dostałam :) najczęściej sama sobie wybieram co chcę dostać :) no ale wtedy to już nie jest to samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja też bym połowę z tego chciała. :D Ja tylko z moim Narzeczonym wybieram sobie coś, co chcę, a od mamy zawsze niespodzianki. :)

      Usuń
  6. Wszystko wymienione- rewelacja :)
    Ja na poszukiwania prezentów jadę dopiero we wtorek, więc zobaczymy co mi wyjdzie w praniu :)
    A nietrafione prezenty? Mój obecnie Mąż a wtedy jeszcze chłopak, kupił mi najbrzydszą torebkę świata, którą oddałam babci :D

    Obserwuje i zapraszam: www.szukamelia.blogspot.com

    Buziaki K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha. :):):) Biedacy nie zawsze wiedzą, co my chcemy. :)

      Usuń
  7. torebek nigdy za wiele, ja jestem tego przykładem;) fajny post, chyba wszystko sprawiłoby mi radość; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że każdy facet, który nie wie co kupić powinien to przeczytać. Wiele z tych rzeczy by mi się przydało, ale ja dokładnie poinstruowałam mojego faceta co chcę dostać, bo sam zapewne miałby z tym duży problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, fajnie, że post mógł go zainspirować. :D :D

      Usuń
  9. Przedstawiłaś świetne propozycje!
    Nawet chyba jedną wybiorę, dla siostry;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo tak, biżuteria, kosmetyki lub gadżety typu śmieszne kapcie- jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły!
    4- Kapcie! Chce takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow to wszystko to raj :D fajny blog, będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam dokładnie na odwrót :) rodzice wolą żebym sama coś sobie wybrała, a od narzeczonego niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie podsunęłaś mi kilka pomysłów, dzięki!:P
    zapraszam :) http://aloleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. yhym :) no to fajnie :)
    ja perfumy kupiłam w tamtym roku a teraz mam skórzany portfel :) myśle że prezent w 100% trafiony :)
    a jak się robi? najpierw jaśniejszym takie ciapki które złożą się na kółeczko i potem gdzie niegdzie ciemniejszym i wychodzą takie różyczki :) może zrobie to krok po kroku, a przy okazji się podszkole :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj chciałabym podświetlane lusterko... :) a dla faceta i rodziny kupuje się najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja poproszę torebki, zegarki i Tangle teezera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj jest tu parę pozycji które bym przygarnęła:P

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing outfit!!! i follow you now in gfc and facebook ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    www.facebook.com/blogcashmeremafia
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te kapciuszki mnie rozwaliły... prześmieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 4 najlepsza hahaha ;D
    ja w tym roku mamie kupiłam paletkę z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapcie są nie złe ;) No i torebki... mam do nich słabość :)
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka lilo naprawdę jest super! sama taką dostałam na urodziny od cioci z wygrawerowanym "Ufaj sobie". Zawsze kiedy mam gorsze chwile patrze na nią i to naprawdę pomaga! Bo chyba przecież każdy ma jakieś słabości i gorsze dni ;) Dlatego warto mieć takie coś przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonała lista prezentów chętnie coś bym z niej dla siebie wybrała hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne pomysły, ja na szczęście prezenty mam już za sobą :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne pomysły :)
    Miłego wieczoru :)
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  27. ileż ja bym rzeczy stąd przygarnęła! :D 11 i 13 - dostałam kiedyś od chłopaka, o ile portfel mi się marzył, o tyle szkatułkę kupił 'dla dobra' żebym już nie gubiła biżuterii. :D ale sprawdza się idealnie! :)
    a kubek z nr2 mnie totalnie zauroczył. <333

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy:) Mój ostatni numer 1 wśród gadżetów które chętnie bym przyjęła w prezencie :) to tablet kulinarny... póki co pozostaje w sferze marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne skarpetki! Wszystkie bym te prezenty przygarneła

    OdpowiedzUsuń