12/17/2012

Nowa sukienka

Cześć! Dziś mam dzień wolny, więc od rana sprzątamy z mamą mieszkanie. W moim pokoju zawisły już lampki i ozdóbki świąteczne, które pokażę Wam w jednym z najbliższych postów.
Jak wiadomo zbliżają się Święta, w czasie których chcemy ładnie wyglądać. :) Ostatnio polubiłam sukienka, a w mojej szafie za wiele eleganckich nie ma, wiec postanowiłam to zmienić. :) Z pomocą przyszedł mi sklep StylePit, który w ofercie ma multum pięknych sukienek, z resztą również wiele innych części garderoby. Mój wybór padł na kobaltową sukienkę firmy Only. Wzięłam ją w takim kolorze, ponieważ lubi mnie w nim mój Narzeczony. :) Wahałam się między nią a zielonkawą. Jednak wzięłam kobaltową, żeby się mu bardziej podobać. :D Sukienka jest na prawdę śliczna i dobrze wykonana, szczerze mówiąc, to mogłam wziąć rozmiar 38, zamiast 40, ale nie wygląda źle. :) Sukienkę możecie dostać TU.



Jak Wam się podoba? Lubicie sukienki? :) 

W najbliższym czasie pojawią się posty z inspiracjami na prezenty dla naszych facetów a także małe nowości, coś, co testuję i mój pokój w okresie świątecznym, mam też ochotę na tag: about me, co Wy na to? :) 


Miłego wieczorku, buziaki!

28 komentarzy:

  1. całkiem ładna... fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta sukienka!! i kolor piękny! nie mogę się doczekać na Twoją stylówę w niej :)
    ja ostatnio polubiłam sukienki, mam kilka nabytków sukienkowych z sh i myślę, że na tym się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić stylizację jak tylko mi światło dzienne na to pozwoli. :(:(

      Usuń
  3. bardzo ładna;p ja lubię ale rzadko noszę:P taką mogłabym ubrać

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładna i ma taki piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :D na tag bardzo na tak :D jeśli chodzi o Ciebie :) no i czekam na pomysły na prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się na niego odpowiedzieć. :)

      Usuń
  6. Piękna jest, i fason i kolor mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka i kolor mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna :) uwielbiam ten kolor :)
    na święta jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej kolor bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sukienki. Ciekawa jestem Twojej stylizacji z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna sukieneczka, śliczny kolorek ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) Na Tobie będzie wyglądać olśniewająco ! :)
    Dziękuję za życzenia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Jakie słodkie tło masz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor sukienki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kolorek...szkoda ze nie pokazalas jej na sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio lubuję się w chabrowym kolorze! sukienka ładna, ale mam wrażenie, że ma taki 'ciężki' materiał? złudzenie? :D

    OdpowiedzUsuń