12/19/2012

Inspiracje na prezenty dla Mężczyzn.

Cześć. Jestem dziś okropnie zmęczona, kilka godzin przesiedziałam dziś w szpitalu przed blokiem operacyjnym i ogólnie padam z sił.. Teraz pewnie leżałabym już w łóżku, ale obiecałam Wam, że pojawi się post z pomysłami na prezenty dla mężczyzn, więc słowa dotrzymuję. Pomysłów aż tak wiele jak dla kobiet nie jest, nie miałam po prostu weny na wymyślanie, mam nadzieję, że to zrozumiecie. Mam cichą nadzieję, że nie wszystkie z Was mają już prezenty dla swoich chłopaków, braci, tatusiów czy wujków i któryś pomysł Was zainspiruje. Oprócz tradycyjnej karty podarunkowej na zakupy w sklepie, czy biżuterii (np. bransoletki z łańcucha) możecie wymyślić coś nietypowego np. umówcie go na wizytę u tatuażysty i zapłaćcie za tatuaż, jeśli o takim marzył czy załatwcie autograf bądź bilet na koncert jego ulubionego zespołu. 


1. Torba na laptopa lub ogólnie torba, taka normalna. :)
2. Portfel.
3. Nietypowa myszka do komputera dla maniaków samochodowych.
4. Dotykowy zegarek - taki sprawiłam mojemu chłopakowi w zeszłym roku, był zachwycony, do tego zegarek wzbudzał zainteresowanie innych, każdy chciał go dotykać, wygląda jak teleporter. :)
5. Perfumy.
6. Chłodząca podkładka pod laptopa.
7. GlossyBox Men, niestety z tego co wiem, zostało to już wyprzedane, a szkoda, bo za 60 zł były na prawdę świetne produkty.
8. Gra na komputer/ps.
9. Voucher na gokard/bilard/do kręgielni.
10. Kubek termiczny, akurat ten np. dla interesujących się fotografią.

11. Ciekawa zapalniczka.
12. Skrzynka na narzędzia lub jakiś organizer do utrzymania porządku w warsztacie.
13. Słuchawki.
14. Rękawiczki, dzięki którym odbierzemy dotykowy telefon bez potrzeby ich zdejmowania. 
15. Zestaw kosmetyków.
16. Samochód/samolot na pilot - ucieszy się jak dziecko.
17. Piersiówka.
18. Pokrowiec na iphona o kształcie kalkulatora. :) Bądź kabura do telefonu.
19. Cyfrowa ramka na zdjęcia w formie breloczka.
20. Scyzoryk, pen drive, nożyczki, pilniczek, czyli wszystko w jednym.

Warto przy zakupie prezentu wiedzieć, co nasz chłopak lubi. Ja dla swojego, co prawda na urodziny kupiłam kasetkę drewnianą z zestawem ołówków i węgli, ponieważ lubi rysować. Jeśli np. lubi czytać, to kup mu książkę, jeśli jest gadżeciarzem, to jakiś gadżet, jeśli jest informatykiem, to dysk przenośny bądź klawiaturę czy cokolwiek do komputera. Prezentów może być wiele, tylko trzeba mieć na nie pomysł. :)

Mam nadzieję, że ten post się Wam jeszcze przyda. Niebawem post z nowościami m.in. od Mosquito. Dobranoc!

15 komentarzy:

  1. fajne pomysły :) na gwiazdkę dla narzeczonego prezent już mam i jestem z niego zadowolona, ale niedługo ma urodziny, potem walentynki także coś mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też już dostał prezent. :) W Walentynki nasza rocznica czwarta! :):)

      Usuń
  2. Nie dziwi mnie Twoje zmeczenie:( zycze duzo sily ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. 16 to zdecydowanie dla mojego faceta!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje kochana! teraz prezent już mam ale na pewno skorzystam z niektórych w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście prezenty dla mojego Tżta zaczęłam kupować już w sierpniu :) teraz już wszystkie zapakowane czekają na rozpakowanie i ochy i achy nad tym jak bardzo jestem pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowe i przydatne :) ja od dłuższego czasu planuję kupić mojemu facetowi myszkę w kształcie jakiejś fajnej fury, ale jakoś zawsze w ręce wpada inny prezent :)

    Przy okazji zapraszam Cię na duży konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. postarałaś się z tą listą;) a nie krawat i koszula:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, poświęciłam na to trochę czasu, nie chciałam, żeby lista była aż tak oczywista :):)

      Usuń
  8. oj do tatuażysty bym mojego nie zapisała ale te rękawiczki muszę znaleźć bo mi o nich nawet opowiadał :) świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już prezent mam :)

    Ps: Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, to sa właśnie uroki naszych pupili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezent dla mężczyzny - od zawsze stanowił dla mnie problem ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 - kupiłam mu 3 lata temu na urodziny i służy mu do dziś. :) 5 - częsty prezent, w tym roku również pod choinką znalazł perfumy:) 15 - pamiętam kiedyś dostał ode mnie już zestaw! :)
    a ja od niego dostałam 10, i całkowicie zapomniałam o tym termosie! teraz w zimie trzeba go odświeżyć. :)

    kiedyś skorzystam z 14. ;)

    OdpowiedzUsuń