1/19/2013

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce #30

Cześć Kochane! Jak to fajnie mieć wolny weekend. :) Dziś nie byłam w pracy, nie mam zjazdu w szkole, ale niestety nie mogę leżeć i odpoczywać.. Czeka mnie pisanie pracy lic, zostało mi jeszcze ok. 6 stron pierwszego rozdziału. Jednak najpierw chcę się zrelaksować i napisać dla Was ten post. :)
Powiem Wam, że wczoraj byłam w moim chłopakiem w kinie na filmie "Sęp", chcecie recenzję? Dla mnie film jak i jego przesłanie było na prawdę bardzo fajne i jestem jak najbardziej za tym, co było głównym wątkiem w filmie. Film wywarł na mnie ogromne wrażenie, szczególnie to, że ktoś wybrał życie innej osoby niż swoje własne i rozwijającą się miłość. Dajcie znać, czy mam Wam opisać film i moje zdanie o nim, które już po części wyraziłam. :)
Jeszcze jeden temat mam do Was. Dawno, dawno, dawno temu na blogu pojawił się TAG: "10 kosmetycznych perełek za mniej niż 10 zł". Nie wiem, czy TAGi w tym stylu krążą na blogach, ale jeśli nie, to mogłabym go z Waszą pomocą rozprzestrzenić. Myślę, że to ciekawy pomysł na TAG, dlatego, że nie każdy ma pieniądze na drogie kosmetyki a dzięki naszym odpowiedziom, można poznać te tańsze i równie dobre. Można też zmodyfikować go na kwotę 15 zł. Dajcie znać co sądzicie. Ten wpis był na blogu rok temu, teraz przypomniało mi się, że mogę go słać dalej. :) Myślę, że to byłaby fajna zabawa, z chęcią bym poznała Wasze hity. 

Dobrze, to przejdę do tematu posta. :) Dziś przedstawię Wam nowości z ostatnich kilku dni. Jak można zauważyć, na blogu dawno nie było postu z zakupami, ale nie mam czasu na nie chodzić i chęci też. :) Nie wiem, co mi się stało, ale mniejsza z tym. :) Ostatnio postanowiłam wreszcie coś kupić. A co dorwałam? Możecie zobaczyć poniżej.

Jakiś czas temu zachciało mi się czerwonej sukienki, chociaż za tym kolorem szczególnie nie przepadam. Miała być czerwona i już! Chciałam taką samą, jak tą obcisłą z ćwiekami na ramionach, ale pomyślałam, że po co mi druga taka sama. I upolowałam inną, oczywiście czerwoną, ale z elementami koronki, baskinki i złotym suwakiem z tyłu. Kupiłam ją w sklepiku no name w miejscowości mojego chłopaka, on mnie zaprowadził do tego sklepu, bo powiedział, że na pewno coś mi się spodoba, bo były tam baskinki. Nawet Kochany zapamiętał, co to jest baskinka i że ją lubię (dlatego, że zakrywa boczki i brzuch :)). Kosztowała 50 zł. W rzeczywistości jest intensywnie czerwona, na zdjęciu jest ciemniejsza. 



Od długiego czasu chciałam mieć kalosze. Przeglądałam wiele stron z butami, ale ciągle mi nie pasowały. Niestety mam szczupłe nogi i ciężko jest znaleźć dla mnie buty, które nie odstają na łydkach. W dodatku kalosze miały być w kształcie oficerek, bardziej dopasowane, niż takie typowe, szerokie. Te też idealnie nie leżą, ale może muszą się 'uleżeć'. Na razie w nich jeszcze nie chodzę, leżą schowane pod łóżkiem, więc nie mogą się uformować. Mam nadzieję, że będą dobrze wyglądały. Kosztowały ok. 90 zł. Na zdjęciu na nogach siostry.


Teraz czas na zakupy w sh. Wszystko po 2 zł za sztukę. 
Kolejna jeansowa koszula, mam już jeansowych jak i tych podobnych do jeansowych chyba z 7, a 8 do mnie niedługo przyjdzie. :) Nie wiem, po co mi ich tyle, no ale dobra, niech są, może się przydadzą. Za 2 zł żal było kolejnych nie kupić, prawda? A tak na prawdę jeansowa koszula + kolorowe jeansy i już mamy fajny zestaw. :) W sh wybrałam dwie, pierwsza 100% bawełniana imitująca jeans z Marks&Spencer do której przyczepiłam ćwieki a druga to porządny jeans nieznanej mi firmy.


Kolejną rzeczą z sh jest sukienka w kolibry marki Atmosphere. Sukienkę jak i koszule musiałam zwężać, sukienka miała rozmiar 46. Muszę tylko dokupić do niej guziki, myślę o perełkach.


Ostatnią rzeczą z sh jest kopertówka. Dacie wiarę, że nie miałam do tej pory takiej klasycznej torebki bez pasków na ramię? No to teraz już mam i powiem Wam, że jest pakowna.


Z biżuterii mam Wam do pokazania tylko jedną rzecz, a mianowicie cudowną bransoletkę, którą dostałam w prezencie gwiazdkowym. Jestem nią zachwycona, jest po prostu piękna!


Teraz pora na zakupy drogeryjne. Poniżej 3 lakiery marki wibo, które mnie oczarowały.  Nie potrafiłam wybrać jednego, musiałam wszystkie wziąć. Lakiery mają złote drobinki, są cudowne. Jeśli Wam się podobają, to lećcie do Rossmana, może jeszcze będą. Pięknie wyglądają na paznokciach.


Kilka dni temu nawiązałam współpracę z Magdaleną Achtelik, która zajmuje się kosmetykami marki Oriflame. Powiem Wam szczerze, że zawsze jak coś już coś kupowałam z katalogów, to tylko z Avonu, z Oriflame nie miałam styczności, czas to zmienić! Zobaczcie, co wysłała mi Magdalena.


Oprócz katalogu dostałam puder pyłkowy transparentny, mleczko oczyszczające 3w1 i tusz do rzęs. Jeśli używałyście czegoś z tych produktów, to dajcie znać jak się sprawują. Zapraszam Was na Fanpage Magdy. Jeśli macie ochotę zamówić kosmetyki tej firmy, to podaję dane kontaktowe: tel.665-279-165 lub 518-605-292, e-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl. Magdalena jest na prawdę miłą osobą, więc na pewno się dogadacie w sprawie zamówienia. :)

Jeśli lubicie motyw krzyża na bluzkach, to zapraszam Was na moją aukcję, na której sprzedaję właśnie taką bluzkę zrobioną przeze mnie. :) 


Życzę miłego dnia. :) Ja lecę malować włosy a potem pisać pracę, buziaki!

31 komentarzy:

  1. ja chce taka czerwona sukienke aaaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czerwona sukienka jest cudna :)) ma fajny żywy kolor, no i ta koronka :) ekstra

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się łupy z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj czerwona sukieneczka mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta sukienka :) i śliczna ciuszki z sh :) a bransoletka to już w ogóle cudo :) :) aaa i jestem ciekawa tuszu buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię jego recenzję jak tylko go przetestuję :)

      Usuń
  6. sukienka prześliczna! :)))
    zakupy z sh jak zwykle bajecznie udane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka czerwona jest prześliczna, gratuluję zakupów z sh super udane :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie doszłam do wniosku że nie mam nic czerwonego :(. a sukienka z sh cudowna!
    zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te sukienki, jedna lepsza od drugiej :) (Ty to masz jakąś złotą rączke do zdobywania perełek z sh :D )

    Może jakiś OOTD z tą czerwoną ze sklepu ? Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :) akurat pierwszą koszulę dorwałam od razu po wejściu do sklepu, pierwsza rzecz, którą wzięłam do rąk, to ona. :) Będzie outfit, na pewno :)

      Usuń
  10. :D daj znać więcej o kaloszach :) sama szukam właśnie takich mało kaloszowatych i na szczupłe łydki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale rzeczy :) wszystkie super :)
    ten tag był dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona sukienka jest boska, recenzję filmu chętnie przeczytam, bo tak na gorąco jak mówiłaś to pewnie pierwsze wrażenie ;)) czeeekam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaa, czerwoną sukienkę Ci ukradnę!
    powodzenia w pisaniu lic. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile fajnych rzeczy! zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie nowości mnie zachwycają ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy za nawiązaną współpracę i życzymy miłego testowania :)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja koleżanka ma taką czerwoną sukienkę i przyznam, że ładnie leży.
    Niedawno byłam konsultantką Oriflame i mam ten puder pyłkowy i tusz. Z tuszu w ogóle nie jestem zadowolona, skleja mi rzęsy i nie daje żadnego fajnego efektu. Puder z kolei jest już trochę lepszym kosmetykiem niż tamten tusz :).
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się podoba! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, trafiłam to z grupy na fb ;)
    super masz ten panterkowy krzyż! :D
    ten tag brzmi bardzo fajne, mimo, że mój blog z kosmetykami nie ma nic wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. lakiery mibo czy wibo nigdy nie wiem jak to sie pisze sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka z ptaszkami jest cudna!

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń