4/01/2013

moje kosmetyki kolorowe.

Cześć dziewczyny. :) Na samym początku mam dla was złą wiadomość - postanowiłam usunąć tego bloga..
Żartuję, to prima aprilis! :D Haha, mam nadzieję, że Was nabrałam. :) Co u Was słychać? Jak nastroje Świąteczne? Brzuszki najedzone? U mnie wszystko w porządku, wczoraj byłam na chrzcinach, chciałam zrobić zdjęcia mojego stroju, ale nie wyszły niestety, wiec może powiem Wam, co miałam na sobie: czarną sukienkę z ćwiekami, którą na pewno kojarzycie, różową marynarkę, złotą biżuterię, te nowe botki na obcasie i włosy miałam rozpuszczone, o, tyle. :) 
Wiecie co? Jestem z siebie dumna, bo w czasie porządków świątecznych wyrzuciłam 4 wazony suszonych róże, które miałam w pokoju, wszystkie dostałam od mojego chłopaka od początku naszego związku. To znaczy miałam je wyrzucić, ale mam z nimi wieeele wspomnień i nie dałam rady. I wiecie co zrobiłam? Razem z siostrą wszystkim różom ucięłyśmy główki i wrzuciłam je do jednego, dużego wazonu, na górze zawiązałam kolorową wstażkę, wygląda to pięknie! :) I na pewno nie zbiera tyle kurzu, co 4 wazony, no jakby nie patrzeć - badyli. Zostawiłam tylko jeden bukiet, najnowszy, który dostałam na urodziny. Jak chcecie, to pokażę Wam, jak te różyczki pięknie wyglądają. :)
Dobra, może przejdę do posta, bo się rozgaduję bez potrzeby. :) Dziś postanowiłam Wam pokazać moje kosmetyki. Ten post obiecałam zrobić już dość dawno, ale ciągle nie miałam czasu. 
Poniżej możecie zobaczyć moje wszystkie kosmetyki,nie jest ich dużo, ale mi wystarcza. :)

Pędzle
Kilka do twarzy, kilka do oczu. :)


Pudry.
Loreal, mariza, sensique.


Pomadki.
Lovely, mariza, essence, reszta no name, za 2-3 zł. :)


Tusze, odżywka do rzęs z Eveline i kredki do oczu.
Lovely, wibo, oriflame, miss sporty, mariza, catrice.


Błyszczki.
Essence, manhattan.


Korektory.
Loreal, lovely i anabelle minerals.


Eyelinery
Catrice, wibo, essence.


Podkłady.
Rimmel, anabelle minerals - naprawdę są świetne! Posiadam jeszcze podkład z avonu 24k, ale zapomniałam zrobić mu zdjęcie. :)


Cienie
Paletki sleeka, manhattan, miss sporty, no name, my secret, mariza i okropna baza pod cienie virtuala.


Róże
Testery sleek, essence, no name, butterfly, mariza, anabelle minerals.



 Poniżej możecie zobaczyć, gdzie mieszkają moje kosmetyki. Wcześniej trzymałam wszystkie w szufladkach z biedronki, teraz te ulubione trzymam w kosmetyczce, którą sama uszyłam. Jest rewelacyjna, bo kiedy nocuję u mojego chłopaka, to biorę ją i mam ulubione kosmetyki. :)



A Wy ile macie kosmetyków? Jakie są wasze ulubione? W czym je przechowujecie? :) 

To już koniec na dziś. :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Ja uciekam coś zjeść i pograć w simsy 3. :)
Buziaki, miłego dnia!

Rowe zaprasza Was na promocje :):) 
$17.99 of leggings FLASH SALE!
Promocja trwa tylko 72 godziny, od 3 kwietnia 2013 do 5 kwietnia 2013!!
W tym czasie możecie kupić leginsy za cenę 17.99$ - zamiast 29.99$. 
Zajrzyj na stronę poniżej :)


40 komentarzy:

  1. Fajna kolekcja.Bardzo podobają mi się kolory pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ogromna kolekcja! ;o pędzli i szminek zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. spora kolekcja :) pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pokazna kolekcja, oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. o matka jaka wielka kolekcja ! oddaj połowę hehehe :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja!! :) zgadzam się baza Virtual kiepska:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początkowo była świetna, nawet robiłam jej recenzję, teraz się baaardzo zepsuła, jest twarda i się roluje :(

      Usuń
    2. Zgadza się Virtual to straszna plastelina choć jak juz się rozprowadzi to spełnia swoją rolę, jednak ja też miałam dość tej gumy i zamienilam na lumene, z której jestem ogromnie zadowolona :)

      Usuń
  7. małe a piękne i długo cieszy pomadki cztery z przodu chce takie same

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow masz naprawde tego sporo ;DDD jaram sie rozami < 33
    a w ogole to ja bardzo chce zobaczyc te glowki rozyczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaj chciałabym tw wszystkie Twoje pomadki i odżywkę do rzęs z Eveline! Moźesz powiedzieć czy działa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej z 7-8 razy i nie widzę żadnego działania. :(

      Usuń
  10. Dobrze widzę czy masz paletkę sunkissed?
    Jeśli tak to powiedz mi jak z pigmentacją i trwałością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze widzisz, zapomniałam zrobić jej zdjęcie z bliska. :)
      Kupiłam ją już daaaawno, na samym początku, jak zaczęłam interesować się kosmetykami. W sumie, to jest taka sobie, pigmentacja nie jest zła, ale one są takie twarde i ciężko ich więcej nabrać z opakowania :(

      Usuń
  11. Uwielbiam podkład z Rimmela :d spasował mi straszliwie, jakoś wybitnie często się nie maluję, bo albo idę na siłownię, albo mi się nie chce :D czasem mam marzenie, aby się podszkolić w kwestii malowania, ale... eh zawsze czasu brak:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego podkładu jeszcze nie testowałam. :) Teraz ciągle używam próbek z annabelle minerals :)

      Usuń
  12. Super zbiór ! :)
    Widzę że lubisz próbki ;D Wszystkie z allegro ?
    Otóż właśnie mam zamiar sobie zamówić paletke Sleeke i którą z tych dwóch co posiadasz bardziej polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, są ze strony annabelle minerals. Bardziej polecę au natuel, za piękny rozświetlający cień, za złoto i za brąz, tylko tych kolorów praktycznie używam :)

      Usuń
  13. oprócz cieni do powiek to wszystkiego u mnie mniej ;)
    a trzymam razem z lakierami w komódce z Ikei - póki co mieści się tam wszystko. mam nadzieję, że nie dojdę do stanu, kiedy przestanie mi ona wystarczać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo tego masz! :)
    najbardziej podobają mi się pomadki, mają takie piękne kolorki! :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę tego masz :D podobają mi się odcienie szminek :)
    zamówiłam sleek i po pierwszych testach nie jestem za bardzo zadowolona - rolują się szybko ;/ a nigdy nie miałam tego problemu ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. No i prawidłowo,kosmetyków w sam raz ;)) ja właśnie niezbyt mam gdzie trzymać,ale załatwiłam sobie specjalny regał,i teraz wszystko będzie na swoim miejscu ! Ogromnie się cieszę,będzie porządeczek i pod ręką a i na widoku ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, niezła kolekcja, moja jest dużo mniejsza, tylko lakeirów do paznokci mam mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jest ich dużo?masz ich baaardzo dużo!:D ja nie mam chyba nawet połowy z tego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z kolekcją Dulce Candy, którą pokazała na youtube, to mam tego ociupinkę malutką. :):) Chociaż, wolę mieć mniejszą kolekcję, którą zużyję, niż tak ogromną :D

      Usuń
  19. ale cudowności :) ja jak widzę kolorówkę to aż mi w cudzysłowiu mówiąc " ślinka " cieknie na jej widok ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jest ich dużo? MEEGA!

    masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomadki <3 pierwszy rząd bym przygarnęła :) moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog !
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, ćwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. niezła kolekcja ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zbiory :)) aż miło popatrzeć !
    mam nadzieję, że kiedyś też kupie sobie pędzle i paletki ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile tego! najbardziej podoba mi się ten organizer na kosmetyki;) ile za niego dałaś?

    OdpowiedzUsuń