3/17/2013

my new babies :):)

Cześć! Ale dziś piękna pogoda! Wczoraj gniłam w szkole od 8 do 17, myślałam, że normalnie tam zasnę, fakt, wykłady był baaardzo nudne. Szczęście, że była ze mną Dorotka, z którą mogłyśmy sobie pogadać. Wiadomo, że lepsze jest opowiadanie kawałów niż słuchanie wykładów. :):)
Dziś planujemy z moim chłopakiem zrobić jakieś zdjęcia, zobaczymy, co z tego wyjdzie. :) Napisałam Wam ostatnio na fb, że mama kupiła mi buty w nagrodę. Buty te podobały mi się już z 1,5 miesiąca temu, jak je zobaczyłam, to się zakochałam, ale jakoś nie było mi po drodze je przymierzyć. Ostatnio jak byłam z mamą na mieście, to powiedziała, żebym sobie coś kupiła, więc zaczęłam poszukiwanie i moje oczy ujrzały te buty. Przymierzyłam, no super, wygodne, cena 50 zł, czyli w porządku, ale.. czy obcas na mój wzrost nie jest za duży? Pognałam po mamę i powiedziała, żebym je wzięła, przecież nie muszę się przejmować wzrostem, mam wysokiego faceta. No i stało się, buty są w moim posiadaniu, szczęśliwa wróciłam do domu.. :)
Buty bardzo mi przypominają wymarzone lity. Te buty wielbię całym sercem, ale niestety, obcas to przeważnie 14-15 cm, miałabym w nich ok.193 cm! Byłabym tylko 2 cm niższa od mojego chłopaka. Więc wymarzone lity zastąpiły mi moje najcudowniejsze buty, no wielbię je, po prostu wielbię! W śnieg i ślizgawkę ostatnio się w nich wybrałam, bo wytrzymać nie mogłam. :)  



Wreszcie skończyła się wojna z moją siostrą o komputer. Akurat teraz ona siedzi na łóżku i na swoim gra w simsy a ja siedzę przed biurku ze swoim laptopem. Wreszcie nie ma kłótni o to, cuuudownie :) Jakiś czas temu dostałam w szkole stypendium, początkowy plan, miał na celu wyjazd do mojej Joli do Warszawy i szaleństwo zakupowe, ale po dłuższym myśleniu postanowiłam te pieniądze zainwestować w coś porządnego i padło na laptopa, którego i tak miałam w planach kiedyś kupić, jednak zrobiłam to wcześniej, niż myślałam. :) Laptop jest firmy acer, posiada wndows 8, którego jak na razie za bardzo nie ogarniam, ale człowiek się wszystkiego uczy, prawda? Chociaż myślę też o zainstalowaniu na niego nakładki z win 7 :)


Spełniłam swoje dwa marzenia, więc jestem szczęśliwa. W dodatku ostatnio byłam też u lekarza, który powiedział, że wszystko ze mną w porządku, kolejną wizytę i kolejne badanie mam za 1,5 msc, a pod koniec kwietnia czeka mnie usg u endokrynologa. Tak więc po wizycie u lekarza jestem szczęśliwsza, bo chodziła ona za mną od dłuuuugiego czasu i dopiero teraz postanowiłam się tam wybrać.

Życzę Wam miłego dnia!

22 komentarze:

  1. Śliczne buciki.Chętnie widziałabym takie na swoich nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne butki! :)
    Wzrostem się nie przejmuj bo nie ma po co! :)
    A laptop fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrabny laptop:)
    Masz fajnego bloga, widzę duużo ciekawych zakładek, jak u siebie, będę więc Twoją stałą czytelniczką!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o też Acer :D ! Ale Twój widzę znacznie większy - chyba 15,9? :D Mój ma 14 bo chciałam, żeby był cienki i mobilny :D Ogarniesz system szybko bo jest naprawdę intuicyjny :D
    Poza tym ten normalny pulpit i tak wygląda jak Win 7:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak. :) Wygląda ten normalny jak w 7, ale tak samo nie działa :P

      Usuń
  5. Super blog:) Cudowny nagłówek i cały wygląd bloga:) Buty cudowne!POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy laptop ^^ fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow buty są przecudowne :) mi też by się przydał nowy lapek bo mój staruszek ledwo zipie już ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najważniejsze, że wszystko w porządku i że zdrowie dopisuje, sama wiem, jaka to cenna wartość :)) zdradź mi sekret-gdzie można dorwać tak świetne buty za 50 zł?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomniałaś mi o lekarzu- muszę się zapisać :)
    buty są świetne, dlaczego nie lubisz obcasów? :) przy Twojej figurze wyglądałabyś jak modelka na ulicy :) Jeżeli nie jestes w nich wyższa od chłopaka to nie wstydź się ich nosić, takie moje zdanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam Win 8 i nie jestem do końca zadowolona chyba zmienię na 7 :) buty super

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie jesteśmy podobnego wzrostu :) cieszę się że uspokoiłaś się po wizycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty świetne , masz windowsa 8 ? radzisz sobie z nim ? mi osobiście , się on nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne te buciki, ja właśnie muszę poszukać jakiś przejściowych z zimy na wiosnę,
    mój mąż też ma 195 cm wzrostu, wysokie chłopaki, ale ja to bym mogła 30 cm obcasy ubrać i bym mu nie dorównała...

    windows 8 mnie osobiście wkurza:p

    OdpowiedzUsuń