5/26/2013

Stylizacja: rurki w kwiaty, beżowe sweter i płaszcz a'la zara


Ale dziś piękne słoneczko za oknem. Wczoraj przez praktycznie cały dzień lał deszcz i było zimno. Na szczęście pod wieczór przestało padać i udało nam się zrobić zdjęcia. W taką chłodną pogodę postanowiłam założyć mój nowy nabytek, czyli płaszcz od Sheinside. Chorowałam na taki bardzo długo, przeszukiwałam allegro i normalnie patrzyłam z zazdrością na inne bloggerki, które go mają, a jest ich bardzo dużo. :) Z pomocą przyszedł mi jednak sklep Sheinside i mam swój wymarzony płaszcz. Niestety pomimo rozmiaru L, wcale nie jest on duży.. Spodziewałam się grubszego, mięsistego płaszcza, niestety jest dość cienki i brzydko się opina, więc nie zapinam go. Tak, czy inaczej bardzo mi się podoba i będę go nosić, ale na ciepłe swetry, żeby go nie zapinać. :) Pod płaszczem miałam sweter z Takko, który kupiłam za bodajże 40 zł zimą. Spodnie, które mam na sobie dostałam od mamy, były w jej rozmiarze xl, jednak zwęziłam je do swojego rozmiaru. Dodatkowo tata te spodnie dla mojej mamy skracał tak, żeby były do połowy łydki, jak ja je założyłam, to wglądały jak rybaczki, a takich spodnie nie zdzierżę, więc skrócony kawałek sobie z powrotem doszyłam na overlocku i zrobiłam białą stebnówkę, że niby jest tak specjalnie. :D Buty to mój dość stary nabytek, kupiłam je na ryneczku za 70 zł. Niestety czasami piękno nie idzie w parze z wygodą i tak jest w tym przypadku. Buty mi się bardzo podobają, ale są tak niewygodne, że szok. Chwila przejścia w nich równa się z bólem stopy.. Torebka jest z allegro a sówka od Blyskkotki, strasznie ją polubiłam. :) Okulary już na pewno dobrze znacie, są one ze sklepu Firmoo, mam wrażenie, że dodają one wyrazu każdej stylizacji. 

Już jutro zapraszam Was na świetny konkurs z Mosquito! Wiem, że obiecałam go tydzień temu, nie nie dogadałam się dokładnie z firmą. Konkurs na pewno startuje jutro! :)
Ja mam dziś w planach błogie lenistwo, a Wy? Buziaki!

Romwe Leggings Flash Sale! $19.99 za każdą parę  
http://www.romwe.com/manage_activity/19.99-flash-sale/


37 komentarzy:

  1. Podoba mi się. I ta czarna torba, niezła :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz, zazdroszczę Ci tych pięknych długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne buciki!:)
    ja sie pakuje bo jade na 2 tyg do siostry ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz boskie spodnie! Pięknie wygląda połączenie butów, torby i płaszcza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylóweczka;)
    spodnie świetne:)

    Zapraszam do siebie na konkurs z Oasap:)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk genialny!uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się bardzo podoba! :))
    Jest śliczny :)
    Cały strój także :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz ja Ci będę zazdrościć płaszczyka! Świetnie w nim wyglądasz ;)
    I super pomysł z tymi spodniami, fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę uwierzyć, że te spodnie to zwężone mamine :D serio wyglądają jakbyś je kupiła na siebie, swoją drogą genialnie rozegrałaś kwestię nogawek :D ja przy wzroście 160 cm, cokolwiek jest rybaczką dla mnie jest gaciami do kostki, dzięki temu udało mi się dwa lata temu kupić ładne, granatowe spodnie w Orsay'u, które teoretycznie miały być do łydki, a u mnie miały standardową długość:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łady i kobiecy zestaw :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mówiłam że feszyn?:D:D:D hehehe :D torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia.Spodnie są rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny look! Spodnie są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kto by pomyślał, że te spodnie były tyle razy przerabiane! wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam ! :)
    Śledzę blog i bardzo mi się podoba , dodałam na swym świeżym blogu do obserwowanych no i zapraszam (mimo , że nie jest modowy :)

    http://wschodnie-zapiski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne buty i płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ten płaszczyk już u mojej koleżanki widziałam, istne cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i płaszcz cudne! Bardzo mi się całość podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie wygladasz. Strasznie podoba mi sie torebka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszcz nie jest zły :) I nie spodziewałabym się, że to rozmiar L. Ale jak widać rozmiarówka- rozmiarówce nie równa. ładnie w nim wyglądasz. Nie wiem, czy brzydko się opina, bo nie zrobiłaś zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłam, bo się właśnie brzydko opina i nie wygląda to fajnie :P

      Usuń
  22. Wow swietnie. Jestes bardzo podobna do mojej przyjaciolki. Nawet styl ubierania macie podobny. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń