5/23/2013

Pierwsza myśl, która kojarzy Ci się ze mną :)

Cześć! Co słychać? Ja jestem już po egzaminach, teraz muszę tylko oprawić pracę licencjacką i czekać na czerwcową obronę... Napisałam Wam na facebooku, że przerobiłam dziś 4 pary spodni mojej mamy. Zwęziłam je sobie z rozmiaru xl do mojej m. :):) Dzięki temu zyskałam kilka nowych par spodni. :) Niedługo Wam je pokażę i płaszcz od Sheinside też! 


Pomyślałam, że w ramach takiego luźnego postu zrobimy małą zabawę, chciałabym, abyście dokończyły to zdanie:

Zauważyłam taką zabawę na facebooku jednej z bloggerek, pomyślałam, że zrobię to samo u mnie. :):):)

Buziaki!

27 komentarzy:

  1. co mi sie z oba kojarzy...:D ciezko mi powiedziec:D:D:D ale jak widze sosenki w lesie to czesto przypominaja mi sie Twoje zdjecia wiec pewnie sosny!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. pająk! ;D
    dziwne nie? ale jak opowiadałaś o swoich zaręczynach to on się tam przewinął i to mi się wbiło do głowy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że jeszcze to pamiętasz! tak, był i to taki z długimi nogami! :P:P

      Usuń
  3. A mnie z Tobą kojarzy się Twój narzeczony, jesteście jak jedność :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, fajnie, że tak myślisz. :):):) ale mam uśmiech na twarzy!

      Usuń
  4. śliczne włoski i przesympatyczna kobitka ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony tusz :) kocham go!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się z Tobą kojarzy to, że dość często zmieniasz szablon, że jesteś prawdziwa w tym co robisz i do tej pory nie poznałam bardziej sympatycznej blogerki od Ciebie ;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, bo szybko mi się nudzi. :):) Dziękuję, to bardzo miłe. :):)

      Usuń
  7. mi zdecydowane kojarzą się z Tobą dłuuugiee włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. igła i nitka - od krawiectwa, przerabiania różnych ubrań. Miało byc jedno choć wybrałabym jeszcze pędzelek, taki cieniutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. igłę i nitkę, to rozumiem, ale pędzelek? o mamusiu, dlaczego? hahahah :):):) bardzo mnie rozbawiłaś.:):):)

      Usuń
  9. a mi się z Tobą kojarzy maszyna do szycia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak samo jak wyżej- długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza myśl? optymizm! tak tak, zdecydowanie jest go tu wiele! nie tylko w Twoich postach, ale i w zdjęciach:)

    ps. ja mojego mgr muszę popoprawiać, sesja przede mną (we wtorek mam egzamin z andragogiki), ale jeden egzamin udało mi się zaliczyć - plastykę :) a w lipcu - obrona!:))
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, optymistką raczej nie jestem, większość widzę w ciemnych barwach i wszystkim się przejmuję. :(:( powodzenia! :*

      Usuń
  12. Na pewno Twoje dłuugie, czarne włosy i złoto bo masz masę złotej biżuterii i dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele mi się z Tobą kojarzy i trudno mi wybrać jedną rzecz. Jeśli muszę wybrać, to na pewno to, że wiele razy mi pomogłaś, że wygrałam w Twoim rozdaniu i oczywiście Twoje włosy :D
    A tak na marginesie, to chyba wiesz o promocji w Rossmannie -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy? Trwa do 29.05. Nie wiem czy wchodzisz na Wizażowy wątek o Rossmannie, to pomyślałam, że może poinformuję :D I cichutko liczę, że skorzystasz z tej promocji i potem pochwalisz się swoimi zdobyczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz do mnie pisać i jak tylko będę umiała, to Ci pomogę. :):)
      Wieeem, może w poniedziałek się wybiorę, chociaż kosmetyków nie potrzebuję :P

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz!;) super płaszcz

    OdpowiedzUsuń